دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

روش نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش + آموزش تصویری

  • نرگس کوهستانیان
  • ۶ آبان ۱۳۹۷
  • ۰

نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش ساده تر از نصب آن از طریق دی وی دی است. ما برای نصب سیستم عامل ۱۰ نیاز به ۱۶ گیگابایت حجم بر روی یکی از درایو های سیستم نیاز داریم.

با توجه به اینکه علم و تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و نرم افزار های جدیدی وارد بازار و به سرعت آپدیت می شوند ما در اینجا به چگونگی نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش می پردازیم. این را خیلی ساده و بدون پیچیدگی توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

نحوه نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش

مایکروسافت که کار را برای کاربرانش راحت کرده و می شود از طریق فلش هم ویندوز را نصب کرد.

طریقه نصب ویندوز از سی دی، دی‌وی‌دی رام‌ها با نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش مموری ها متفاوت است. برای اینکه روش ساده ای را برای نصب ویندوز ۱۰ یاد بگیرید ادامه مطلب را بخوانید.

طریقه بوت کردن سیستم از روی فلش مموری

  • با بوت می توان با سیستم عامل را اجرا کرد و نرم افزاری را نصب نمود.
  • شما میتوانید  بعد زدن دکمه خاموش و روشن کردن سیستم و دکمه F8 را فشار دهید. بعد از اینکه تنظیمات بالا آمد گزینه Advanced Bios Features  را انتخاب کنید. بعد از آن first boot device و سپس پارامتر اول را یعنیboot flash memory را انتخاب کنید. در آخر F10 مختلف متفاوت است در کیبورد فشار دهید و تنظیمات لازم ذخیره می شود.

نصب ساده ویندوز 10 از روی فلش

چگونگی آماده کردن فلش مموری

  • شما می توانید برنامه Microsoft Media Creation Tool  را نصب کنید. بعد از نصب گزینه Create installation media for another PC را انتخاب می کنیم و در صفحه ای جدید دانلود می کنیم. و مشخصات سیستم عامل را تنظیم می کنیم. سیستم عامل یا ۳۲ یا ۶۴ بیتی است.

نحوه نصب سیستم عامل

  • در صفحه دیگر دو گزینه ای وجود دارد با اسم های USB flash driv و ISO fileوجود دارد. شما ISO را انتخاب می کنید و سپس ایمیج دیتای سیستم عامل را دریافت می کنید. اما اگر گزینه دو انتخاب شود، فلش مموری به حافظه بوت لودر تبدیل خواهد شد. بعد از درست کردن فلش های مموری سیستم را دوباره راه اندازی کنید.

سیستم عامل را نصب کنید

روش نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش مموری

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • طریقه نصب سیستم عامل ویندوز ۱۰ فرق زیادی با نصب ویندوز های قبلی ندارد. در ادامه کار گزینه I accept the license terms 

را تیک زده و سپس گزینه Next که دارای دو گزینه Upgrade و Custome است نشان داده می شود.

  • صفحه جدید همه اطلاعات لازم و برنامه ها وجود دارند و چیزی حذف نشده است. در این صفحه لیستی از درایوها نشان داده می شود و شما می توانید در بخش های پایین پارتیشن ها را فرمت کنید و درایوی از نو بسازید.

نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش

نصب ویندوز 10 از روی فلشنکته:

لازم است بدانید که ویندوز ۱۰ معمولا به طور پیش فرض ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را اشغال می کند. پس بهتر است ۲۰ تا ۲۵ گیگابایت را برای نصب سیستم عامل به درایو مختص دهید.

امیدواریم چگونگی نصب ویندوز ۱۰ از روی فلش را یاد گرفته باشید و از این آموزش نهایت استفاده را ببرید. با کلیک بر روی دیجیتال می توانید از دیگر آموزش های مجله ما در این رابطه دیدن نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *