دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های جامدادی نمدی بسیار زیبا که می توانید در خانه بسازید

  • مرضیه نوروزیان
  • ۴ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

از جمله وسایل تهیه شده نمدی، ساخت جامدادی نمدی است. این نوع جامدادی ها به خاطر بافت رنگی و زیبایی که دارند، مورد توجه کودکان قرار می گیرند. مخصوصا اگر روی آن ها با یک شخصیت کارتونی تزیین شده باشد.

نمد از جمله پارچه هایی است که بسیاری از دکورهای زیبا و جالب را با آن می توان ساخت. پارچه های نمد قابلیت انعطاف دارند و به همین خاطر دکورهای جالبی را می توان با استفاده از نمد تهیه کرد. در این مطلب با مدل های مختلف جامدادی نمدی همراه ما باشید.

طرح های فانتزی جامدادی نمدی

عروسک های نمدی، کیف نمدی، کاردستی نمدی و بسیاری تزیینات دیگر از جنس نمد ساخته و به بازار عرضه می شوند. این نوع تزیینات و سازه های نمدی به لوازم التحریر کشیده شده است. در صنعت نساجی پارچه نمد بسیار مناسب برای عروسک سازی است.

جامدادی با طرح جالب نمدی

در فرانسه به این نوع پارچه فوتر می گویند. البته این پارچه تنها در خدمت هنر عروسک سازی نیست.

ساحت جامدادی زیبا با نمد

نمدها به خاطر بافت محکم و سبکی که دارند، همواره موردد توجه قرار می گیرند.

جامدادی زیبا نمدی

  •  آرون گروپس

حتی بسیاری از مردم علاقه دارند برای هر چیزی معادل نمدی آن را پیدا کنند.

جامدادی زیبا نمدی

عروسک هایی که بدین شکل درست می شوند، بادوام هستند و اگر کثیف شوند نگرانی برای شست و شو آن ها وجود ندارد.

طرح فانتزی جامدادی نمدی

البته جای تعجب نیست که عروسک ها پس از مدتی نیاز به شست و شو پیدا می کنند.

ساخت جامدادی با نمد

جا مدادی نمدی نیز به شیوه های مختلفی از این الیاف پشمی تهیه می شود.

جامدادی ریبا نمدی

یکی از مزیت های این پارچه ها چروک نشدن آن هاست.

ساخت جامدادی با نمد

جامدادی ها هر کدام در الگوی خاصی تهیه می شوند.

جامدادی طرح هندوانه نمدی

از تنوع رنگ برای ساخت جامدادی می توانید استفاده کنید.

ساخت جامدادی زیبا با نمد

جامدادی را برای دانش آموز تزیین کنید.

ساخت جامدادی زیبا با نمد

مثلا نمایی از شخصیت کارتونی که به آن علاقه دارد را انتخاب کنید و روی جامدادی را با آن تزیین کنید.

طرح فانتزی جامدادی با نمد

این نوع جامدادی ها در سبک های فانتزی جالبی تهیه می شوند.

ساخت جامدادی فانتزی نمدی

بعضی از آن ها با دکمه بسته می شوند.

ساخت جامدادی کوچک با نمد

بعضی از آن ها زیپی هستند.

ساخت جامدادی فانتزی با نمد

انواع مختلفی از جامدادی نمدی ساخته می شوند که بعضی از آن ها در طیف رنگی دخترانه و البته با طرح دخترانه تهیه می شوند و بعضی از آن ها نیز با طیف رنگی و طرحی پسرانه آماده می شوند.

ساخت جامدادی دخترانه نمدیجا مدادی دخترانه نمدی

جامدادی زیبا نمدی

اگر نمونه های بازاری مورد قبول شما نیست، می توانید خودتان مقداری پارچه نمدی رنگی تهیه بفرمایید و آن را در منزل تهیه کنید.

ساخت جامدادی صورتی نمدی

بعضی از افراد گمان می کنند پارچه های نمدی چنان زبر و خشن هستند که به راحتی نمی توان با آن ها کار کرد و یا طرحی بر روی آن ها پیاده کرد.

ساخت جامدادی زیبا با نمد

در واقع این پارچه ها، پارچه های سنگینی نیستند اما جاذب رطوبت هستند. به راحتی قیچی می خورند و قابلیت دوخت و دوز بر روی آن ها وجود دارد.

طرح جامدادی جالب نمدی

جامدادیهای عروسکی و فانتزی با پارچه نمد

یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین لوازم تحریرها برای محصلین، مهدکودکی ها، دانش آموزان و دانشجوها جامدادی می باشد به خصوص کودکان پیش دبستانی و مهد کودک ها و دانش آموزان ابتدایی نیاز مبرم به این وسیله دارند تا انواع وسایل نوشتار و نقاشی را درون جامدادی قرار دهند و به این ترتیب نظم و ترتیب خاصی به اتاق، میز کار و داخل کیف خود ببخشند و همچنین دسترسی راحتی به مداد یا وسایل نقاشی داشته باشند.

الگوهای مختلفی از عروسک ها و اشکال فانتزی را روی پارچه های نمدی می توان پیاده کرد و با نصب آن ها بر روی جا مدادی های ساده نمدی می توان بهترین جا مدادی های عروسکی یا فانتزی با پارچه نمد را ساخت. همچنین با برش پارچه نمد به صورت کیف های کوچک و به شکل حیوانات مورد دلخواه کودکان می توان جا مدادی های جدیدتر و زیباتری درست کرد که در ادامه مدل های متنوع و دوست داشتنی از این جا مدادی ها را می توانید نظاره گر باشید.

جدیدترین جامدادی نمدی جامدادی عروسکی زیبا با پارچه نمد جامدادی عروسکی شیک با پارچه نمد جامدادی عروسکی جالب با پارچه نمد جامدادی عروسکی خاص با پارچه نمد جامدادی عروسکی قشنگ با پارچه نمد قشنگ ترین جامدادی نمدی جامدادی عروسکی باحال با پارچه نمد جامدادی عروسکی منحصر به فرد با پارچه نمد جامدادی عروسکی بی نظیر با پارچه نمد جامدادی عروسکی ایده آل با پارچه نمد جامدادی فانتزی زیبا با پارچه نمد بهترین جامدادی نمدی جامدادی فانتزی منحصر به فرد با پارچه نمد جامدادی فانتزی پسرانه با پارچه نمد جامدادی فانتزی فوق العاده با پارچه نمد جامدادی فانتزی دخترانه با پارچه نمد جامدادی فانتزی ایده آل با پارچه نمد شیک ترین جامدادی نمدی

امیدواریم مدل های ارائه شده ساخت جامدادی با نمد شما را در انتخاب مناسب برای تهیه جامدادی یاری نماید. ساخت جامدادی چرم دست دوز نیز از محبوب ترین روش های تهیه جامدادی برای کودکان است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *