دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف دستی مردانه جدید و زیبا با طرح های شیک

  • نرگس بستگان
  • ۲ شهریور ۱۳۹۷
  • ۰

کیف های دستی مردانه از جمله پرکاربردترین کیف های مردانه می باشند که تنوع بالای دارند و افراد با سلایق مختلف ممکن است طرح و مدل متفاوتی را انتخاب کنند. از این رو در ای مطلب به معرفی انواع مدل کیف مردانه دستی می پردازیم که امیدواریم برای شما عزیزان نیز جذاب و جالب باشند.

اغلب آقایان تمایلی به استفاده از کیف ندارند، اما در برخی مواقع بنا به شرایط شغلی و رفت و آمد های خود مجبور به استفاده از کیف های مختلف می شوند. یکی از رایج ترین مدل های این کیف ها، کیف های دستی است که دارای طرح ها و مدل های مختلفی می باشند. از این رو ما نیز قصد داریم در این مطلب به معرفی انواع مدل کیف دستی جدید و زیبا بپردازیم که هر یک می توانند انتخاب فوق العاده ایی برای شما عزیزان باشند.

مدل کیف دستی مردانه

در انتخاب مدل کیف مردانه، ابتدا باید به نوع کارایی آن دقت کنیم و با توجه به مکان مورد استفاده رنگ و مدل آن را انتخاب کنیم. در ادامه مدل کیف دستی برای آقایان را برای شما آورده ایم که امیدواریم آشنایی با آنها برای شما عزیزان نیز جذاب باشد.

کیف های دستی طرح های جذاب و شیکی دارد که می توانید آنها را با کفش و یا لباس های خود ست نمایید. این ست کردن باعث می شود شما تیپی زیباتر و خاص تر داشته باشید. توجه نمایید که ایجاد ین هماهنگی به رنگ، جنس و مدل لباس ها و کفش دقت نمایید و سعی کنید بهترین انتخاب را داشته باشید. عکس های زیر نمونه هایی از انواع مدل کیف ۲۰۱۸  برای آقایان می باشد که از بهترین و شیک ترین برندها گلچین شده و در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

مدل کیف دستی مردانه

کیف کوچک مردانه

  •  آرون گروپس

کیف مردانه چرم زیبا و شیک

کیف دستی ورزشی

ساک دستی مردانه بزرگ

کیف مدارک مردانه چرمی

مدل کیف لب تاب جدید مردانه

چند نکته برای انتخاب کیف دستی

  • اگر کیفی را می خواهید که در همه جا از آن استفاده کنید صرف از نظر  ست کردن لباسهایتان با کیفتان بهتر است از رنگ های خنثی مثل سفید و مشکی استفاده کنید.
  • اگر شما لباس های چند رنگ یا با بافت های مختلف را می پسندید بهتر است یک کیف اسپرت تک رنگ خنثی انتخاب کنید.
  • مردانی که کیف مستطیل شکل به دست می گیرند معمولا دوست دارند منحصر به فرد به نظر برسند و از سلیقه خود بسیار راضی هستند اگر شما هم از همین دسته افراد هستید بهتر است کیف های مستطیل شکل را انتخاب کنید.
  • اگر شما به پوشیدن لباس های تنگ و تیره علاقه دارید بهتر است کیف شما یا رنگی باشد یا تکه های رنگی در آن وجود داشته باشد.
  • از کیف های بزرگ برای افزودن به حجم اندام خود استفاده کنید،اگر قد بلندی دارید و لاغر اندام هستید از کیف های بزرگ استفاده کنید، اما اگر چاق هستید و قد کوتاهی دارید از خرید کیف های بزرگ اجتناب کنید.
  • اگر شما قد بلند هستید سایز کیف خیلی مهم نیست و می توانید هر نوع کیفی را که دوست دارید انتخاب کنید به طول بند کیف و تعداد دسته های آن توجه کنید.

گالری عکس های کیف دستی

حال که با چگونگی انتخاب کیف مردانه آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم از گالری عکس های این مدل کیف های جدید و شیک دیدن نموده و بهترین ها را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برخی از این کیف های دستی به عنوان کیف یک طرفه و کیف دوشی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

کیف اسپرت مردانه شیک

کیف دستی مردانه کوچک

کیف شیک مردانه

مدل کیف بزرگ مردانه

عکس کیف مردانه جدید

کیف چرم دست دوز مردانه

مدل کیف دستی مردانه

ساک دستی بزرگ برای آقایان

مدل کیف مردانه

کیف دستی جدید برای آقایان

کیف لب تاب شیک مردانه

کیف چرم مردانه

کیف دستی چرمی پسرانه

طرح جدید مدل کیف دستی

کیف دوشی مردانه اسپرت

کوله اسپرت پسرانهکیف مردانه جدید و شیک

با انواع مدل کیف دستی مردانه جدید و زیبا آشنا شدید، حال می توانید برای مشاهده مدل کیف های جدیدتر بر روی کیف کلیک نمایید و از دیگر گالری تصاویر و عکس های انواع کیف مردانه و زنانه با جدیدترین مدل ها دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *