دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

ساخت کیف پول آکاردئونی شیک و جالب با کاغذ و مقوا

  • فاطمه میرزایی
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

کیف آکاردئونی، مدل کیف پول جذاب و زیبا برای گذاشتن کارت های بانکی مختلف می باشد، از این رو در ادامه این مطلب می توانید با ساخت کیف پول آکاردئونی آشنا شوید.

ایده های زیادی برای ساخت کیف پولی زیبا وجود دارد که می توان این کار را به سادگی و با کمترین وسایل در منزل انجام دهید، در این مطلب قصد داریم، آموزش مدل کیف آکاردئونی با استفاده از مقوا و کاغذ را در اختیارتان قرار دهیم که امیدوارم مورد توجهتان قرار گیرد.

آموزش ساخت کیف پول آکاردئونی

با داشتن کمی ذوق و خلاقیت می توان کاردستی های زیبا و کاربردی زیادی درست کرد و ضمن ایجاد سرگرمی و لحظات فرح انگیز، بسیاری از لوازم مورد نیاز را به سادگی و با کمترین هزینه در منزل بسازید و لذت ببرید. در مطالب قبلی ساخت زیورآلات دست ساز، ساخت عروسک موش و ساخت کیف تبلت را آموزش دیده اید. اکنون در اینجا، روش درست کردن مدل کیف پول آکاردئون را فرا می گیرید.

ساخت کیف پول آکاردئونی+عکس

وسایل مورد نیاز

  • کاغذ انعطاف‌پذیر (۲۰ × ۲۰ سانتی متر) برای پوشش داخلی کیف
  • مقوای نازک از جنس پاکت برای پوشش خارجی کیف
  • خط کش، قیچی، چسب مایع

کیف پول آکاردئونی زیبا

روش ساخت کیف پول، مرحله به مرحله

برای درست کردن مدل کیف آکاردئون، در ابتدا باید کاغذی در اندازه ۱۱ × ۸ سانتی متر برش بزنید و سپس از قسمت بالای کاغذ و به صورت باریک و مانند تصویر تا بزنید. دقت داشته باشید که اولین تای کاغذ باید در جهت پایین باشد و دومین تای آن در جهت مخالف و وارون انجام گیرد و به همین ترتیب تا آخر کاغذ را تا بزنید و به حالت پلیسه ای بسازید، اکنون می بینید که درست کردن آن دقیقا مشابه ساخت بادبزن می باشد.

روش ساختن کیف پول آکاردئونی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

نکته : توجه داشته باشید که فاصله بین پلیسه ها نباید از بیست و پنج صدم اینچ بیشتر باشد.

در مرحله بعدی ساخت کیف پول آکاردئونی لازم است، یک پاکت نامه رنگی و باریک بردارید و اولین پلیسه کاغذ را با استفاده از چسب مایع به قسمت بالای انتهای پاکت و در سمت راست آن بچسانید و اجازه دهید تا خشک شود، سپس کاغذ پلیسه بعدی را نیز به قسمت بالای انتهای پاکت در سمت چپ بچسباند و مجددا بگذارید تا خشک شود، اکنون می بینید که تقریبا نیمی از طول پاکت در دو طرف پلیسه ها پنهان شده است.

درست کردن کیف پول آکاردئونی

 حال مانند تصویر، پاکت نامه را از وسط تا بزنید، البته مواظب باشید که پلیسه ها تا نشوند که برای جلوگیری از این کار می توانید از یک مداد کمک بگیرید و بعد طرف دیگر پلیسه ها را نیز با به مقوا بچسبانید.

آموزش کیف پول آکاردئونی

در این مرحله، انتهای پاکت را به صورتی که در تصویر می بینید و در ابعاد سه قسمتی برش بزنید، سپس قسمت میانی را به داخل خم کنید و قسمتهای سمت راست و چپ را به شکل مورب به سمت داخل بیاورید و با چسب بچسبانید و بعد با استفاده از کشی محکم (مثلا کش هایی که به دور اسکناس کاغذی می پیچند) به دور برش قسمت میانی تاب داده و با چسب انتهای آن را بچسبانید.

ساختن کیف پول آکاردئونی

اکنون ساخت کیف پول آکاردئونی به پایان رسیده است و می توانید انواع کارت های پول و بانکی خود را داخل آن قرار دهید، همچنین برای بستن در کیف نیز لازم است تا کش را به دور کیف تاب دهید.

ساخت مدل کیف پول آکاردئونی

در پایان امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، در صورت تمایل برای آشنایی با جدیدترین مطالب ارائه شده در بخش هنر در خانه می توانید با کلیک بر روی لینک آن از مطالب خواندنی آن دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *