دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و تصاویر جالب و جدید وی

  • نرگس بستگان
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از مجله آرگا برای شما دوستان و همراهان عزیز بیوگرافی ماه چهره خلیلی را به همراه عکس های جدید و جذاب وی به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشای آن لذت ببرید.

بیوگرافی بازیگران و هنرمندان برای مردم جالب است و اکثرا از خواندن بیوگرافی بازیگران و تماشای عکس های ایشان لذت می برند در این مطلب به بیوگرافی ماه چهره خلیلی بازیگر توانمند و خوش چهره کشورمان پرداخته ایم و عکس های زیبا و جدید وی و همسرش را برای شما دوستان عزیز به اشتراک گذاشته ایم.

بیوگرافی ماه چهره خلیلی و تصاویر خانوادگی اش

ماه چهره خلیلی در ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران متولد شد. وی نوه پروین سلیمانی بازیگر قدیمی کشور عزیزمان ایران است. ماه چهره خلیلی فوق لیسانس معماری اش را از دانشگاه آکسفورد انگلستان گرفت و دوره بازیگری اش را در Method School لندن گذراند.

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در سال ۱۳۸۲ اولین فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم چشمان سیاه آغاز کرد و برای این فیلم بعد از ۲۲ سال به ایران بازگشت، دوره دیگری از بازیگری و کارگردانی را در مؤسسه سمعی و بصری استاد سمندریان در سال ۸۴ پشت سر گذاشت.

ازدواج ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی با ابراهیم اشرفی فیلم بردار و مدیر فیلم برداری ازدواج کرده و صاحب پسری به نام پرواز می باشند. او درباره همسر ایده آل اش می گوید:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
“هیچ وقت به این فکر نکرده بودم که شوهرم باید چه تیپ و قیافه‌ای داشته باشد بلکه یک سری ویژگی اخلاقی بود که برای انتخاب همسر آینده‌ام مد نظر داشتم. مهم ترین موضوع این بود کسی را انتخاب کنم که بتواند مرا درک کند. من گاهی حتی برای خودم هم پیچیده می‌شوم و خودم هم نمی‌توانم به راحتی خودم را درک کنم به همین دلیل دنبال آدمی بودم که بتواند درکم کند و به خواسته‌هایم احترام گذارد. یک بار که با پدرم در مورد همسر آینده‌ام صحبت می‌کردم و ایده‌آل‌هایم را در مورد ازدواج می‌گفتم، پدرم می‌گفت آدمی را که تو می‌خواهی باید سفارش بدهیم تا بسازند. اما امروز خوشحالم که ابراهیم در کنارم است و با حضورش مرا به آرامش کامل رسانده است.”

عکس عروسی ماه چهره خلیلی

جشن ازدواج وی

مراسم ازدواج ماه چهره و همسرش در دبی و در کنار اعضای خانواده و نزدیکانشان برگزار شد. وی در مورد چگونگی مراسم ازدواجش در مصاحبه ای که با تی وی پلاس انجام داده بود، این چنین توضیح داده است :

ما بخاطر اینکه در دبی عروسی کردیم، هماهنگی کارها خیلی سخت بود. سفره عقد را خودم و همسرم با هم چیدیم ! دوست داشتم عروسیم حالت سنتی ایرانی باشه و همه چیز خیلی خوب بود. واقعا عشق و حال کردیم ! ۳۲ نفر در جشن عروسیم شرکت داشتن که همه با هم با یک هواپیما رفتیم و تا اونجا کلی شادی کردیم. یک هفته جشن داشتیم این خودش ماه عسلمون هم حساب میشد البته به همراه خانواده هامون !

تولد فرزندش در ایران

علی رغم اینکه بسیاری از بازیگران مشهور ایرانی تمایل دارند فرزندانشان را در خارج از ایران به دنیا آورند، اما ماه چهره خلیلی پسرش را در ایران به دنیا آورد. در زیر می توانید نظر وی را در این باره بخوانید :

زندگی نوشته جدید ماه چهره خلیلی

 واقعیت این است ما برای اینکه فرزندمان در ایران به دنیا بیاید یا در انگلیس خیلی با هم حرف زدیم و همه چیز را بررسی کردیم ولی در نهایت تصمیم گرفتیم فرزندمان اینجا به دنیا بیاید. به چند دلیل به این نتیجه رسیدیم. یکی اینکه من مهر و صفا و دور هم بودن ایرانی ها بعد از زایمان را خیلی دوست دارم. وقتی یک نفر زایمان می کند همه به بیمارستان می روند و حس خیلی خوبی به وجودمی آید، به ویژه آنکه بچه ما هم از سمت خانواده ابراهیم و هم خانواده خودم خیلی عزیز است و همه انتظارش را می کشند. فضای گرم و صمیمی ایران در آنجا نمی تواند وجودداشته باشد. ممکن است از لحاظ تجهیزات پزشکی یا موقعیت پاسپورت و شناسنامه برای بچه مان، زایمان در آن طرف بهتر باشد ولی برای من موضوعاتی که اشاره کردم مهمتر بود، ضمن اینکه زمان زایمان من در ایام عید است و ایران برای من حس خیلی خوبی دارد.

بازی درخشان ماه چهره خلیلی را در سریال های چون “مختار نامه” در نقش “جاریه” (خواهر خوانده مختار ثقفی) در کنار بازیگران بزرگی چون: فریبرز عرب نیا، مهدی فخیم زاده، رضا رویگری، ویشکا آسایش، رضا کیانیان، و…ایفای نقش کرد.
گریم ماه چهره خلیلی در مختارنامه
و همچنین شاهد درخشش ماه چهره خلیلی در سریال در چشم باد نیز بودیم، که در این فیلم حماسی زیبا با بازیگرانی چون : پارسا پیروز فر، کامبیز دیرباز، هومن سیدی، مصطفی زمانی، سیما تیر انداز و… هم بازی بوده است.

گالری عکس های ماه چهره خلیلی

حال که تا حدودی با بیوگرافی ماه چهره خلیلی آشنا شدید از شما عزیزان دعوت می نماییم به تماشای جدیدترین عکس های منتشر شده از ماه چهره خلیلی بنشینید و از تماشای این تصاویر زیبا نیز لذت ببرید.

ماه چهره خلیلی در کنار سام درخشانیماه چهره خلیلی و سام درخشانی

عکس زیبای ماه چهره خلیلی

عکس های آتلیه ماه چهره خلیلی

جشن تولد ماه چهره خلیلی

تولد ماه چهره خلیلی در کنار بهنوش بختیاری

عکس دیدنی ماه چهره خلیلی

بیوگرافی ماه چهره خلیلیماه چهره خلیلی

عکس خانوادگی ماه چهره خلیلیماه چهره خلیلی در کنار همسر و فرزندش

بیوگرافی ماه چهره خلیلیعکس جدید ماه چهره خلیلی

عکس ماه چهره خلیلی

عکس جدید ماه چهره خلیلی

بیوگرافی ماه چهره خلیلیماه چهره خلیلی در کنار همسرش ابراهیم اشرفی

تیپ زیبای ماه چهره خلیلی

گریم ماه چهره خلیلیگریم متفاوت ماه چهره خلیلی

عکس دیدنی نماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در کنار سارا خوئینی هاسارا خوئینی ها در کنار ماه چهره خلیلی

عکس ساده ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی با ژست زیبا

فیلم های سینمایی

  • اشنوگل ۱۳۹۵
  • نیمکت ۱۳۹۵
  • یادم تو را فراموش ۱۳۹۵
  • صله سحر ۱۳۹۴
  • قلب سفید قاصدک ها ۱۳۹۳
  • رنج و سرمستی ۱۳۹۲
  • سلام بر فرشتگان ۱۳۹۱
  • شبکه ۱۳۸۹
  • پرنده باز ۱۳۸۹
  • مرگ کسب و کار من است ۱۳۸۹
  • سن پترزبورگ ۱۳۸۸
  • شور شیرین ۱۳۸۸
  • سایه وحشت ۱۳۸۷
  • موش ۱۳۸۷
  • پرونده هاوانا ۱۳۸۴
  • تله ۱۳۸۴
  • نقاب ۱۳۸۳
  • چشمان سیاه ۱۳۸۱

گریم ماه چهره خلیلی

مجموعه های تلویزیونی وی

  • مرضیه ۱۳۹۸
  • دختر گمشده ۱۳۹۷
  • کلاه پهلوی ۱۳۹۱
  • مختار نامه ۱۳۸۸
  • درچشم باد ۱۳۸۷
  • گذر از رنج ها ۱۳۹۳

درگذشت ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی در سن ۴۴ سالگی و بر اثر ابتلا به سرطان لوز المعده در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در لندن فوت کرد. پیکر وی در ۲۱ مرداد با حضور خانواده و دوستانش در آرامستان مسلمانان واقع در منطقه هندون در شمال غرب لندن به خاک سپرده شد.

انواع عکسهای ماه چهره خلیلی

از آنجا که این بازیگر توانمند و محبوب کشورمان خبر ابتلا به بیماری اش را رسانه ای نکرده بود و تنها عده ای از نزدیکانش از بیماری اش اطلاع داشتند، بنابراین با خبر فوتش جامعه هنری و طرفدارانش را در ناراحتی، بهت و ناباوری فرو برد.

آخرین کار تصویری ماه چهره

سریال مرضیه به کارگردانی فلورا سام و تهیه کنندگی مجید اوجی که در ایام محرم از شبکه دو سیما پخش شد از داستانی خانوادگی برخوردار بود و علاوه بر زنده یاد ماه چهره خلیلی بازیگران دیگری همچون داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، پژمان بازغی، امیر حسین صدیق، آتیلا پسیانی و … به ایفای نقش می پرداختند.

سرگذشت ماه چهره خلیلی

تصاویر دیگری از زنده یاد ماه چهره خلیلی

در ادامه بیوگرافی ماه چهره خلیلی، مجموعه متنوع تری از عکس های این بازیگر خوش اخلاق و محبوب سینما و تلویزیون کشورمان را گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجه علاقمندان و طرفداران وی واقع شود.

عکس های جدید ماه چهره خلیلیعکس های زنده یاد ماه چهره خلیلیگالری تصاویر ماه چهره خلیلیشرح حال زندگی ماه چهره خلیلیجدیدترین بیوگرافی ماه چهره خلیلیزندگی نوشته در مورد ماه چهره خلیلیزندگی نوشته درباره ماه چهره خلیلیتصاویر و بیوگرافی ماه چهره خلیلیزندگی نوشته متفاوت ماه چهره خلیلیزندگی نوشته خواندنی ماه چهره خلیلیزندگی نوشته جالب ماه چهره خلیلیعکس و بیوگرافی ماه چهره خلیلی

در این بخش از مجله آرگا با بیوگرافی ماه چهره خلیلی همراه شما عزیزان بوده ایم امیدواریم از خواندن بیوگرافی این بازیگر عزیز و توانای کشور عزیزمان ایران و تماشای عکس های زیبا و جدید ماه چهره خلیلی نهایت لذت را برده باشید و همچنین از خداوند منان درخشش روز افزون و تداوم زندگی و خوشبختی را برای این زوج هنری خواستاریم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *