دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی گوهر خیراندیش و زیباترین عکس هایش در گذر زمان

  • زهرا خانزاده
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
  • ۰

این مطلب از آرگا را به بیوگرافی گوهر خیراندیش و عکس های شخصی و خانوادگی وی اختصاص خواهیم داد. بازیگر پیشکسوت و توانمندی که از سال ۱۳۴۹ وارد این حرفه شده و در این زمینه بسیار موفق بوده است.

گوهر خیراندیش همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی می باشد و ۳ فرزند به نام های امید، آزاده و آناهیتا دارد، که از بین آن ها تنها آزاده اسماعیل خانی در زمینه بازیگری فعالیت دارد و آزاده مدرک خود را نیز در رشته بازیگری و تئاتر اخذ کرده و در آمریکا نیز دوره عالی بازیگری را سپری کرده است. برای آشنایی بیشتر با بیوگرافی گوهر خیراندیش در ادامه با ما همراه باشید.

بیوگرافی جذاب گوهر خیراندیش

بیوگرافی گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریورماه سال ۱۳۳۳ در شیراز می باشد. او گوینده رادیو و بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون و مدرس بازیگری است.

او فارغ التحصیل رشته بازیگری و کارگردانی تئاتر در مقطع کارشناسی از دانشکده هنرهای زیبا می باشد.

همسر وی، مرحوم جمشید اسماعیل خانی می باشد. مرحوم اسماعیل خانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در سن ۵۲ سالگی و در تاریخ ۱۸ فروردین ماه ۱۳۸۱ بر اثر سکته مغزی در گذشت. حاصل این ازدواج یک فرزند پسر به نام امید و دو فرند دختر به نام های آزاده و آناهیتا است.

شروع فعالیت گوهر خیراندیش سال ۱۳۴۹ در زمینه تئاتر و از زمان دوران دبیرستان می باشد که آشنایی با جمشید اسماعیل خانی نیز در همان سال اتفاق افتاد، پس از ازدواج، هر دوی آن ها در شیراز در زمینه تئاتر مشغول به فعالیت شدند و همزمان در اداره فرهنگ و هنر این شهر کار می کردند. سال ۵۷ پس از قبولی گوهر خیراندیش در دانشگاه تهران، به همراه شوهر و فرزندانش به پایتخت آمد و علاوه بر ادامه تحصیل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به عنوان کارشناس امور هنری مشغول به فعالیت شد، همچنین در عرصه تئاتر نیز به فعالیت خود ادامه داد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

بیوگرافی و عکس کودکی گوهر خیراندیشعکس کودکی گوهر خیراندیش

بیوگرافی و انواع عکس های گوهر خیراندیشجمشید اسماعیل خانی و گوهر خیراندیش

زندگینامه کامل گوهر خیراندیشامید و آزاده اسماعیل خانی

عکس های جدید گوهر خیراندیش

در بیوگرافی گوهر خیراندیش عنوان شده است؛ اولین بازی او در سینما، سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی روزهای انتظار به کارگردانی اصغر هاشمی بود. وی چند سالی در برنامه ای تحت عنوان «صدای عبرت» در شبکه سراسری رایو به عنوان گوینده فعالیت داشت.

درخشش گوهر خیراندیش در فیلم سینمایی «بانو» سبب دیده شدن و پیشنهاد کارهای متفاوت تری در عرصه بازیگری به وی شد و تاکنون ایفاگر نقش های ماندگاری بوده، همچنین خیراندیش در طی این سال ها جوایز زیادی از سوی نهادهای سینمایی دریافت کرده است که یکی از مهم ترین آن ها، دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن در سال ۱۳۸۳ برای فیلم سینمایی« رسم عاشق کشی» از جشنواره فیلم فجر است

او از مدرسان ثابت کانون سینماگران جوان می باشد و در چند دانشگاه معتبر در آمریکا، برگزاری کارگاه آموزشی را برعهده داشته است.

جدیدترین فیلم سینمایی گوهر خیراندیش فیلمی به کارگردانی تینا پاکروان به نام لس آنجلس تهران می باشد، او در این فیلم با بازیگرانی همچون پرویز پرستویی، مهناز افشار، ماهایا پطروسیان و … همبازی می باشد.

عکس های باحال گوهر خیراندیشالناز شاکردوست و گوهر خیراندیش

انواع عکس های گوهر خیراندیش و بیوگرافی ویعکس متفاوت گوهر خیراندیش

عکس گوهر خیراندیش و زندگینامه وی عکس جالب گوهر خیراندیش در کنار بازیگران زن تلویزیون

بیوگرافی گوهر خیراندیشنیکی کریمی و گوهر خیراندیش

در ادامه بیوگرافی گوهر خیر اندیش علاوه بر کارنامه کاری وی، می توانید عکس های خانوادگی بیشتری از گوهر خیر اندیش را مشاهده کنید.

بیوگرافی و عکس های گوهر خیراندیشعکس خاص گوهر خیراندیش

فیلم های سینمایی گوهر خیراندیش

گورکن (۱۳۹۸)، خوب بد جلف (۱۳۹۸)، مشت آخر (۱۳۹۷)، کلوپ همسران (۱۳۹۷)، مردی بدون سایه (۱۳۹۷)، سامورایی در برلین (۱۳۹۷)، پاستاریونی (۱۳۹۷)، دشمن زن (۱۳۹۶)، ماهور (۱۳۹۶)، لس آنجلس تهران (۱۳۹۶)، دشمن زن (۱۳۹۶)، ماهور (۱۳۹۶)، فصل نرگس (۱۳۹۵)، من و شارمین (۱۳۹۴)، نیمه شب اتفاق افتاد (۱۳۹۴)، در مدت معلوم (۱۳۹۳)، رخ دیوانه (۱۳۹۳)، ایران برگر (۱۳۹۳)، آتش بس ۲ (۱۳۹۳)، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران (۱۳۹۲)، نقش نگار (۱۳۹۲)، آهوی پیشونی سفید (۱۳۹۰)، میگرن (۱۳۹۰)، روییدن در باد (۱۳۹۰)، اختاپوس (۱۳۹۰)، خنده در باران (حضور افتخاری – ۱۳۹۰)، در امتداد شهر (۱۳۸۹)، دل شکسته (حضور افتخاری – ۱۳۸۷)، تهران ۱۵۰۰ (۱۳۸۷)، دعوت (۱۳۸۷)، صندلی خالی (۱۳۸۷)، کلانتری غیرانتفاعی (۱۳۸۷)، یک اشتباه کوچولو (۱۳۸۷)، دایره زنگی (۱۳۸۶)، استخوونای بابام (۱۳۸۶)، محاکمه ( ۱۳۸۵)،بی وفا (۱۳۸۵)،گل یخ (۱۳۸۳)، تردست (۱۳۸۳)، سیزده گربه روی شیروانی (۱۳۸۲)، مکس (۱۳۸۲)، نقاب (۱۳۸۲)، توکیو بدون توقف (۱۳۸۱)، دنیا (۱۳۸۱)، واکنش پنجم (۱۳۸۱)، رسم عاشق کشی (۱۳۸۱)، ارتفاع پست (۱۳۸۰)، نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ (۸۰–۱۳۷۹)، مربای شیرین (۱۳۷۹)، میکس (۱۳۷۸)، سهراب (۱۳۷۸)، جنگجوی پیروز (۱۳۷۷)، شیدا (۱۳۷۷)، ساغر (۱۳۷۶)، چهره (۱۳۷۴)، بوی خوش زندگی (۱۳۷۳)، عیالوار (۱۳۷۱)، لبه تیغ (۱۳۷۱)، یک مرد، یک خرس (۱۳۷۱)، مدرسه پیرمردها (۱۳۷۰)، بانو (د۱۳۷۰)، سایه خیال (۱۳۶۹)، همه یک ملت (۱۳۶۹)، زیر بام های شهر (۱۳۶۸)، شاخه های بید (۱۳۶۷)، شب حادثه (۱۳۶۷)، روز باشکوه (۱۳۶۷)، با من از فردا بگو (۱۳۶۶)،روزهای انتظار (۱۳۶۵).

عکس های شوهر گوهر خیراندیشعکس قدیمی همسر و دختر گوهر خیراندیش

زندگینامه جدید گوهر خیراندیشگوهر خیراندیش و دخترش

بیوگرافی خاص گوهر خیراندیشعکیس و بیوگرافی گوهر خیراندیش

بیوگرافی جذاب گوهر خیراندیشتیپ متفاوت گوهر خیراندیش و دخترش

بیوگرافی گوهر خیراندیشمرجان شیرمحمدی و ماهیا پطروسیان در کنار گوهر خیراندیش

بیوگرافی و عکس های شخصی گوهر خیراندیشعکس گوهر خیراندیش در حال ایفای نقش

کارهای تلویزیونی گوهر خیراندیش

زیر خاکی (۱۳۹۹)، مرضیه (۱۳۹۸)، دیوار به دیوار۲ (۱۳۹۶)، خنداننده شو (۱۳۹۶)، دیواربه دیوار۱ (۱۳۹۵)، معمای شاه (۱۳۹۴-۱۳۹۵)، دورهمی (۱۳۹۴)، خندوانه (۱۳۹۳)، ما فرشته نیستیم (۱۳۹۲-۱۳۹۳)، مادر (۱۳۹۲)، کلاه پهلوی (۱۳۹۱-۱۳۹۲)، دختران حوا (۱۳۹۱)، علفزار (۱۳۹۱)، ناز و نیاز (۱۳۹۵)، ستایش (۱۳۸۹-۱۳۹۰)، توطئه فامیلی (۱۳۸۹)، چه ها نگاه می کنند (۱۳۸۹)، همچون سرو (۱۳۸۹)، جستوجوگران (۱۳۸۷-۱۳۸۸)، مختارنامه(۱۳۸۳-۱۳۸۸)، اشک ها و لبخندها (۱۳۸۷)، تله فیلم یک بام و دو هوا (۱۳۸۷)، تله فیلم دست راست من (۱۳۸۷)، میوه ممنوعه (۱۳۸۶)، تله فیلم خواستگار محترم (۱۳۸۵۹، تله تئاتر دلاله (۱۳۸۵)، جزیره جادو (۱۳۸۱-۱۳۸۲)، سفر سبز (۱۳۸۰-۱۳۸۱)، خانه ما (۱۳۷۹)، همسایه ها (۱۳۷۹)، چشم به راه (۱۳۷۷)، میعاد در سپیده دم (۱۳۷۷)، ماجراهای خانواده تمدن (۱۳۷۷)، سیاه، سفید، خاکستری (۱۳۷۵-۱۳۷۶)، آشپزباشی و قبله عالم(۱۳۷۴)، بی بی یون (۱۳۷۴)، دو پنجره (۱۳۷۴)، زیر گنبد کبود (۱۳۷۴)، حباب (۱۳۷۳)، روزگار وصل (۱۳۷۱)، روزی روزگاری (۱۳۷۰-۱۳۷۱)، تله تئاتر گزارش محرمانه اکتاویو والدز (۱۳۶۷)، سایه های بلند (۱۳۶۶)، این شرح بی نهایت (۱۳۶۶)، مدرس (۱۳۶۵)، تله تئاتر مستأجر جدید (۱۳۶۵)، آیینه (۱۳۶۴).

بیوگرافی و عکس های متفاوت گوهر خیراندیش    عکس گوهر خیراندیش در سریال دیوار به دیوار

بیوگرافی گوهر خیراندیشگوهر خیراندیش به همراه نوه اش

عکس های گوهر خیراندیش و دخترش گوهر خیراندیش و دخترش آزاده در شیراز

کارهای نمایش خانگی گوهر خیراندیش

  • خوب، بد، جلف (۱۳۹۹)
  • هیولا (۱۳۹۸)
  • عموجان هیتلر، ۱۳۹۳
  • ساخت ایران، ۱۳۹۰

رفت و آمد بین ایران و آمریکا

گوهر خیراندیش از سال ۱۳۸۱ که همسرش جمشید اسماعیل خانی را به دلیل سکته مغزی از دست داد، برای مدتی به نزد فرزندانش در آمریکا رفت و از آن به بعد به دلیل اقامت فرزندانش در این کشور دائما در مسیر ایران و آمریکا در رفت و آمد بوده و نیز سابقه برگزاری کارگاه های آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را نیز دارد.

تصادف شدید وی

خانم خیراندیش در سال ۱۳۹۲ در سر صحنه فیلمبرداری فیلم سینمایی «آذر شهدخت پرویز و دیگران» به دلیل  سانحه رانندگی دچار شکستگی در ناحیه سر و گردن شد، وی برای درمانش به آمریکا رفت.

او همچنین در سال ۱۳۹۶ در حین فیلمبرداری سریال «دیوار به دیوار» در ناحیه مچ پا دچار پارگی تاندون شد که توسط دکتر فرزین سرکارآرات همسر شیلا خداداد تحت عمل جراحی قرار گرفت و این عمل نیز موفقیت آمیز بود.

جدیدترین عکس های گوهر خیراندیش

در این بخش از بیوگرافی خواندنی گوهر خیراندیش تصاویر جدید این بازیگر پیشکسوت و پرکار سینما و تلویزیون ایران را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم مورد توجه هواداران وی قرار گیرد.

تصاویر جدید گوهر خیراندیش سرگذشت گوهر خیراندیش سرگذشت خواندنی گوهر خیراندیش گالری عکسهای گوهر خیراندیش شرح حال گوهر خیراندیش زندگی نوشته و عکس گوهر خیراندیش عکس و بیوگرافی گوهر خیراندیش زندگی نوشته از گوهر خیراندیش زندگی نوشته متفاوت گوهر خیراندیش جدیدترین بیوگرافی گوهر خیراندیش زندگی نوشته در مورد گوهر خیراندیش زندگی نوشته درباره گوهر خیراندیش زندگی نوشته کامل گوهر خیراندیش زندگی نوشته جذاب گوهر خیراندیش تصاویر و بیوگرافی گوهر خیراندیش

در پایان بیوگرافی گوهر خیراندیش؛ ضمن سپاس از همراهیتان امیدواریم مطالعه این بخش مورد توجهتان واقع شده باشد، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین عکس های بازیگران مشهور ایرانی و خارجی می توانید از بخش عکس بازیگران مجله ارگا دیدن کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *