دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل پالتو سایز بزرگ برای خانم های خوش پوش

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب انواع مدل پالتو سایز بزرگ زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل پالتو سایز بزرگ در انواع طرح و رنگ های مختلف برای خانم های چاق دوخته می شود و اگر شما تمایل دارید ظاهر و تیپی متفاوت در روزهای سرد سال داشته باشید بهتر است انواع مدل های  مناسب برای خانم ها با اندام چاق و درشت را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پالتو از انواع لباس های پراستفاده در فصل زمستان است که دارای مدل های متنوعی می باشد و بهتر است خانم ها مدل پالتو خود را با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی ظاهری شان انتخاب نمایند تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسند.

مدل پالتو طرح دار زنانه

مدل پالتو سایز بزرگ جدید و شیک

مدل پالتو اگر بدرستی انتخاب شود شما خوش اندام تر به نظر می رسد علاوه بر این اگر خانم هایی که دارای اندامی چاق و درشت هستند مدل پالتوی خود را با توجه به فرم اندام شان انتخاب نمایند عیب های موجود در اندام آن ها کمتر به نظر می رسد. خانم هایی که اندامی چاق دارند بهتر است از پالتوهای رنگ تیره در فصل زمستان استفاده کنند این مدل پالتوها علاوه بر اینکه اندام شما را لاغرتر نشان می دهند به دلیل رنگ تیره ای که دارند که باعث گرم تر نگه داشتن بدن شما می شوند بنابراین اگر شما تمایل دارید قسمت های چاق اندام تان کمتر به نظر برسند بهتر است طرح پالتو را با توجه به فرم اندام و رنگ آن را تیره انتخاب کنید.

پالتوها با پارچه طرح دار برای خانم های چاق انتخاب مناسب و ایده آلی محسوب نمی شوند و بهتر است خانم ها با این فرم اندام حتی الامکان از پالتوهای ساده استفاده کنند. توجه داشته باشید که مدل پالتوی سایز بالا در انواع مدل پالتو کوتاه و مدل پالتو بلند موجود است و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و اندازه قدتان از بین این طرح های متنوع پالتویی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مدل پالتوی زیبا و شیک زنانه
در ادامه تصاویری از انواع مدلهای پالتوی سایز بزرگ زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدلها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل پالتو ساده زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طرح پالتوی ساده و سایز بزرگ

مدل پالتو سایز بزرگ اسپرت

مدل پالتوی زنانه پلاس سایز

مدل پالتو بلند زنانه

مدل پالتو زنانه

انواع مدل پالتو زنانه

مدل پالتوی پلاس سایز و خزدار

مدل پالتو برای خانم های چاق

مدل پالتوی کوتاه زنانه

مدل پالتوی ساده

مدل پالتوی بافتنی زنانه پلاس سایز

مدل پالتو مشکی زنانه

مدل پالتو کوتاه و شیک زنانه

مدل پالتوی بلند زنانه

مدل پالتو بلند و پلاس سایز زنانه

مدل پالتوی شیک و مشکی زنانه

مدل پالتو زنانه مشکی و شیک

مدل پالتو کوتاه

مدل پالتو اسپرت و شیک زنانه

مدل پالتوی بلند زنانه

مدلهای شیک و متنوع پالتوی سایز بزرگ

امروزه لباسهای زمستانی خانوم ها دارای تنوع زیادی بوده و در انواع مدلهای شیک و جذاب طراحی و تولید می شوند. در گذشته تنوع لباسهای سایز بزرگ کمتر بود و معمولا خانوم ها و آقایان چاق و درشت هیکل در انتخاب لباس دلخواه خود مشکلات زیادی داشتند، اما امروزه انواع مدلهای شیک و متنوع پوشش های زمستانی برای خانوم های چاق و درشت هیکل در بازار وجود دارد که هر کسی با توجه به سلیقه اش و نیز متناسب با فرم اندامش می تواند لباس مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید، در ادامه تصاویر جدیدتری از انواع پالتوی زمستانی سایز بزرگ برای بانوان شیک پوش قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرد.

مدلی زیبا از پالتوی سایز بزرگ

خانوم هایی که دارای اندام چاق یا پلاس سایز هستند، بهتر است به هنگام انتخاب پالتوی مناسب برای اینکه جمع و جور تر و خوش تیپ به نظر برسند باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهند؛ انتخاب پالتوهایی با پارچه های نازک تر و دارای رنگ تیره برای این قبیل افراد مناسب تر است، لباسهایی با راه راه عمودی می تواند اندام آنها را لاغرتر نشان دهد، همچنین مدلهای کمری دار پالتو انتخاب خوبی برای فرم های بدنی چاق و دارای استخوان بندی درشت می باشند. پالتو های پانچو و یا خفاشی نیز اگرچه شخص را چاق تر نشان می دهند، اما برای کسانی که بالاتنه و بازو های پهن دارند، می تواند انتخاب بهتری نسبت به مانتو ها باشد. در اینجا می توانید از انواع دیگر پالتوهای پلاس سایز دیدن کنید.

مدلهای پالتوی سایز بزرگ مدلی از پالتوی سایز بزرگ تصاویر پالتوی سایز بزرگ مدلی شیک از پالتوی سایز بزرگ مدلی از پالتوی سایز بزرگ زنانه انواع پالتوی سایز بزرگ مدل جذاب پالتوی سایز بزرگ مدل شیک پالتوی سایز بزرگ جدیدترین مدل پالتو سایز بزرگ مدل جدید پالتوی سایز بزرگ مدل پالتوی سایز بزرگ ساده زیباترین مدل پالتو سایز بزرگ مدل زیبای پالتوی سایز بزرگ مدل پالتوی سایز بزرگ زیبا مدل پالتوی سایز بزرگ شیک مدل پالتوی سایز بزرگ مدل پالتو سایز بزرگ زنانه

در این مطلب با انواع مدل پالتو پلاس سایز کوتاه و بلند آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدلها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها پالتویی شیک و زیبا را برای پوشیدن انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *