دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه های مدرن و لاکچری

  • نرگس بستگان
  • ۳ آبان ۱۳۹۶
  • ۰

اگر به دنبال تغییر دکوراسیون مغازه خود هستید این مطلب را از دست ندهید، در این مطلب از بخش دکوراسیون مجله آرگا برای شما عزیزان دکوراسیون داخلی مغازه های مختلف را قرار داده ایم همراه با چند نکته اساسی که به شما کمک می کند مغازه ای لوکس داشته باشید.

در این مطلب قصد داریم برای شما عزیزان دکوراسیون داخلی مغازه را ضمن اهمیت این موضوع به اشتراک بگذاریم همراه با گالری از عکس های دکوراسیون های موفق مغازه های مختلف و لوکس با طرح های مدرن که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

دکوراسیون داخلی مغازه لوکس

دکوراسیون مغازه یکی از مهمترین عواملی است که برای جذب مشتری بیشتر، باید به آن توجه داشت، قرار گرفتن اجزای اصلی مانند قفسه ها، ورودی و خروجی، صندوق دریافت در دکوراسیون اهمیت بالایی دارد زیرا تعیین کننده نحوه جریان ورود خروج و مسیر بازدید مشتریان است.

دکوراسیون داخلی مغازه

یک دکوراسیون نا مناسب می تواند باعث خستگی مشتریان و دیده نشدن اجناس شود، در مغازه های لوکس و فروشگاه های بزرگ قفسه ها را طوری قرار می دهند که مشتری بتواند به راحتی جنس مورد نظر خود را پیدا کند و همچنین از دیگر محصولات نیز دیدن کند.

20 تصویر جدید از طراحی داخلی مغازه های مدرن

دیزاین فروشگاه های مختلف از جمله دکوراسیون بوتیک زنانه و مردانه  نیازمند ایجاد فضایی مدرن و منظم است. تا اجناس فروشگاه جلوه بهتری داشته باشند.

دکوراسیون داخلی مغازه 

  •  آرون گروپس

دکوراسیون مغازه

دکوراسیون مغازه کفش فروشی

دکوراسیون داخلی مغازه لباس فروشی

دکوراسیون شیک برای مغازه

  دکوراسیون بوتیک

دکوراسیون داخلی مغازه

فراموش نکنید که پخش موسیقی نیز در مغازه و فروشگاه فضایی آرام به وجود می آورد و خرید را برای مشتریان دلچسب تر می کند، امروزه در انتخاب موسیقی فروشگاه ها دقت زیادی به خرج می دهند و حتی موسیقی هایی مختص به فروشگاه وجود دارد. در نتیجه در دکوراسیون داخلی مغازه هایی که نیاز به ایجاد حس آرامش در مشتریان دارید به قرار دادن فضایی برای پخش موسیقی توجه نمایید.

چیدمان فروشگاه های بزرگ

دکوراسیون مغازه کیف فروشی  دکوراسیون داخلی مغازه دکوراسیون مغازه های شیک

چیدمان بوتیک

فراموش نکنید که درهم بودن مغازه و اقلام این حس را به مشتری می دهد که اجناس باکیفیت نیستند و یا ارزش خریدن ندارند اما یک فروشگاه مرتب و تمیز نشان دهند با کیفیت بودن اجناس است بنابراین برای یک فروش عالی لازم است که به طراحی داخلی دکوراسیون مغازه توجه داشته باشید.

دکوراسیون داخلی مغازه لباس فروشی

توجه داشته باشید که رنگ ها نیز یکی از مسائل مهم در یک طراحی دکوراسیون بوتیک و سایر فروشگاه های موفق است، رنگ های گرم مثل زرد، قرمز و نارنجی را بیشتر در تهیه غذا ها و یا فست فود ها شاهد هستیم در صورتی که رنگ های سرد مثل سبز و آبی برای مکان های آرام مثل رستوران و یا مغازه های لوکس استفاده می شود.

دکوراسیون شیک و لوکس برای مغازه

امیدواریم از خواندن این مطلب همراه با تماشای گالری عکس های دکوراسیون داخلی مغازه نهایت لذت و استفاده را برده باشید، برای تماشای دیگر دکوراسیون فروشگاه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *