دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون بوتیک زنانه با طراحی جدید و شیک

  • افسانه شمشیری
  • ۵ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب انواع طرح های مدرن و کاربردی دکوراسیون بوتیک زنانه را مشاهده خواهید کرد. امیدواریم از این طراحی های زیبا و خاص ایده بگیرید و دکوراسیون بوتیک خود را به روز کنید.

علاوه بر اینکه باید اجناس بوتیک با کیفیت و به روز باشند، طراحی ویترین و دکوراسیون داخلی بوتیک بهتر است منحصر به فرد باشند و به سبکی مدرن دیزاین شوند چرا که باعث جذب بیشتر مشتریان می شود. برای طراحی دکوراسیون بوتیک بانوان به طرح های جذاب و متفاوتی که در ادامه مشاهده خواهید کرد، توجه کنید تا دکوراسیونی شیک و امروزی برای بوتیک خود پیاده سازی کنید.

طرح های مدرن و لوکس دکوراسیون بوتیک زنانه

برای طراحی لوکس ویترین و دکور بوتیک زنانه، رنگ و نور دو فاکتور مهم برای جذب مشتریان هستند که باید به طور هوشمندانه ای از این دو فاکتور در طراحی ها استفاده کرد. اولین چیزی که مشتری به آن جذب می شود، ویترین مغازه است. اگر در ویترین از اجناس با کیفیت و شیک استفاده نشود، برای مشتری جذابیت ندارد و حس کنجکاوی و نیاز به خرید مشتری بیدار نمی شود.

دکوراسیون بوتیک زنانه

طراحی مدرن ویترین بوتیک زنانه

دکوراسیون جدید ویترین بوتیک زنانه

دکوراسیون ویترین بوتیک زنانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

طراحی های خاص و لوکس بوتیک زنانه

بعد از طراحی ویترین، به سراغ دکوراسیون داخلی بوتیک برای بانوان می رویم. دکوراسیون مغازه باید مورد رضایت مشتری باشد. برای اینکه دکوراسیونی زیبا و خاص داشته باشید، باید به عواملی که در آن تاثیر گذار هستند، مثل طراحی نورپردازی، طراحی سقف و کف پوش، قفسه بندی جهت چیدمان و دیزاین اجناس، نقاشی دیوار ها و حالت قرار گرفتن مانکن ها و مدل ها توجه کنید.

لوکس ترین دکوراسیونهای بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه

انواع طراحی رگال در فروشگاه زنانه

دکوراسیون های خاص بوتیک زنانه

انواع دکوراسیون شیک و متفاوت بوتیک زنانه

اصلی مهم که باید در طراحی دکوراسیون بوتیک در نظر گرفت، نحوه چیدمان اجناس در آن است. باید اجناس باکیفیت و جدید در معرض دید قرار بگیرند. برای این منظور باید اجناس در ارتفاع و بر روی هم قرار گرفته تا نگاه مشتری به آن ها جذب شود. بهتر است هر لباس را در شلف مخصوص خودش تا کرده و قرار دهید. برای تزیین شلف ها می توان از نور سفید استفاده کرد همچنین می توان از این نور برای مشخص شدن مرزبندی های مغازه پوشاک زنانه نیز استفاده کرد. نکته دیگر اینکه طیف رنگی را در دکوراسیون بوتیک زنانه رعایت کنید و از رنگ های متضاد و مکمل در کنار هم استفاده کنید تا محیط متنوع باشد.

دکوراسیون کفش ها در بوتیک زنانه

جدیدترین دکوراسیون های بوتیک زنانه

خاص ترین دکوراسیون های بوتیک زنانه

طراحی داخلی بوتیک زنانه

دکوراسیون داخلی فروشگاه زنانه

مدرن ترین دکوراسیون داخلی بوتیک زنانه

طراحی چیدمان پوشاک بوتیک زنانه

زیباترین دکوراسیون های بوتیک زنانه

دکوراسیون کفش در بوتیک زنانه

قسمتی از فضای مغازه را برای اتاق پرو مشتریان خود در نظر بگیرید. فضای اتاق پرو کوچک نباشد و از نور کافی نیز برخوردار باشد. برای اینکه مغازه شما حس گرم و دلنشینی به مشتری بدهد، می توان از مبلمان راحتی در فضای مغازه استفاده کرد. که این امر برای همراهان مشتری نیز لذت بخش است چون جایی برای نشستن دارند.

چیدمان پوشاک فروشگاه زنانه خارجی

دکوراسیون داخلی فروشگاه زنانه خارجی

نکته پایانی این است که بوتیک هایی که اجناس کلاسیک دارند، می توانند از نور بیشتر استفاده کنند اما بهتر است که نور در بوتیک ها با اجناس آنتیک، متعادل باشد. تنها نور سفید برای بوتیک شما مناسب است و استفاده از نورهای دیگر از جذابیت فضای آن می کاهد.

دکوراسیون رگال در بوتیک زنانه

دکوراسیون لوکس بوتیک زنانه

دکوراسیون مدرن در بوتیک های زنانه

دکوراسیون های شیک بوتیک زنانه

مدلهای دیگری از طراحی بوتیک زنانه

همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم، برای طراحی دکوراسیون بوتیک مردانه و زنانه، فاکتور های مهمی از جمله نورپردازی بوتیک، قفسه بندی و چیدمان لباس، رنگ بوتیک، طراحی اتاق پرو، طراحی ویترین بوتیک، کفپوش مغازه پوشاک، تعیین محلی مناسب برای استراحت کوتاه مشتری و … باید مورد توجه قرار گیرد، در ادامه ضمن مشاهده تصاویر دیگری از انواع دکوراسیون بوتیک برای خانوم ها می توانید با برخی نکات مهم دیگر در این زمینه آشنا شوید.

دکوراتیو بوتیک زنانه

برای طراحی دکور بوتیک زنانه و محیطهایی نظیر آن می توان از سبک های مختلفی با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود استفاده کنید؛ استفاده از دکوراسیونی مدرن برای بوتیک زنانه و یا بکارگیری سبک های مینیمال و غیره هر یک دارای ویژگی های مختص به خود هستند، از این رو نمی توان به طور قطع مشخص کرد که کدام یک از سبک ها بهترین گزینه می باشند، به طور کلی لازم است با توجه به روحیات مخاطبان، فرهنگ و سن، جنسیت و نیز بزرگی یا کوچکی مغازه، سبکی ایده آل و مناسب را انتخاب نمایید.

جدیدترین دکوراتیو بوتیک زنانه

در سالهای اخیرا استفاده از سبک های مینیمال و مدرن برای طراحی دکور های مختلف بیشتر مورد توجه طراحان دکوراتیو داخلی قرار گرفته است؛ در  طراحی دکور مدرن بوتیک معمولا از وسایل تجملاتی با درخشش و برق زیاد استفاده نمی شود، همچنین در طراحی مینیمال برای دکوراتیو بوتیک که اغلب برای فضا های کوچک کاربرد دارد، حفظ زیبایی و خلوت بودن محیط از اهداف اصلی طراح می باشد، بنابراین استفاده از این دو سبک برای طراحی داخلی بوتیک های کوچک موجب می شود تا فضای آنجا، منظم تر، بزرگتر و جذاب دیده شود. در اینجا توجه شما عزیزان را به مشاهده انواع جدید طراحی و دکوراتیو بوتیک های زنانه دعوت می نماییم.

تصاویری جدید از بوتیک زنانه

دکوراتیوی زیبا برای بوتیک زنانه

دکوراتیو مدرن بوتیک زنانه

انواع طراحی بوتیک زنانه

دکوراتیو لوکس بوتیک زنانه

دکوراتیو زیبای بوتیک زنانه

دکوراسیون بوتیک زنانه لوکس

جدیدترین طراحی بوتیک زنانه

مدل طراحی بوتیک زنانه

دکوراسیون زیبای بوتیک زنانه

طراحی و دیزاین بوتیک زنانه

طراحی جدید بوتیک زنانه

طراحی بوتیک زنانه

دکوراسیونی زیبا از بوتیک زنانه

دکوراسیون شیک بوتیک زنانه

سعی کردیم در این مطلب لوکس ترین و شیک ترین تصاویر دکوراسیون بوتیک بانوان را گردآوری کنیم. امیدواریم بتوانید از این طراحی ها ایده گرفته و با دکوراسیون خاص، انواع فروشگاه لباس برای خانوم ها را دیراین کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *