دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آخرین اعترافات هولناک قاتل آتنا اصلانی (دختر 7 ساله)

  • یلدا محمدی
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶
  • ۰

جسد تکه تکه شده آتنا دختر بچه 7 ساله، بعد از 20 روز پیدا شد و همه مردم ایران را در شوک فرو برد. در ادامه مطلب آخرین اعترافات قاتل آتنا اصلانی را در رابطه با چگونگی قتل این کودک بخوانید.

آتنا دختر 7 ساله پارس آبادی که اواخر خرداد ماه ناپدید شد و با گذشت روزها، همه تلاش ها برای یافتن این کودک بی سرانجام ماند. بعد از گذشت حدود 20 روز جسدش در کارگاه رنگ رزی پیدا شد، در ادامه مطلب به بررسی جزئیات این حادثه تلخ و همچنین آخرین اعترافات قاتل آتنا اصلانی می پردازیم.

اعترافات تلخ و دردآور قاتل آتنا اصلانی :

با اعلام مفقود شدن آتنا، تلاش ها برای یافتن کودک شروع شد، با مشاهده فیلم های ضبط شده دوربین های مداربسته مشخص شد که کودک در حوالی محل کار پدر مفقود شده است. پلیس با مشکوک شدن به صاحب مغازه رنگ رزی که مردی 40 ساله بود، وی را دستگیر نمود، اما وی اظهار بی اطلاعی نمود. تلاش های پلیس و حتی مردم پارس آباد همچنان ادامه داشت تا اینکه بعد از گذشت بیست روز جسد آتنا اصلانی از داخل بشکه پلاستیکی در پارکینگ مغازه رنگ رزی توسط برادر صاحب مغازه پیدا شد. بعد از پیداشدن جسد مقتول، اسماعیل صاحب مغازه رنگ رزی، ابتدا اظهار بی اطلاعی نمود و عنوان کرد که بشکه مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر است که به صورت امانت به او سپرده اند، اما در نهایت و با تلاش بازرسان پرونده، این جنایتکار لب به اعتراف گشود و راز این جنایت هولناک را برملا کرد.

مرگ آتنا اصلانی

طبق اظهارات قاتل آتنا اصلانی، این کودک برای خوردن آب به مغازه وی رفته که قاتل با دیدن طلاهایش وسوسه شده است. سپس دهان کودک را گرفته و چون آتنا برای نجاتش تلاش کرده و دست قاتل را گاز گرفته، وی با فشار دست او را خفه کرده و بعد از برداشتن طلاهایش، جسد کودک را داخل بشکه مخفی کرده است. اما شواهد نشان می دهد کودک قبل از مرگ، مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است. با این حال اسماعیل قاتل این کودک هفت ساله، که صاحب همسر و دو فرزند نیز هست، منکر هرگونه ارتباطی با کودک شده است. این قاتل جنایتکار پنج سابقه کیفری ازجمله کودک ربایی، تجاوز به عنف و اعمال منافی عفت نیز داشته است و در آخرین گفتگو، به قتل زنی در دو سال گذشته نیز اعتراف نموده است.

قاتل آتنا اصلانی

نتیجه پزشک قانونی نشان می دهد، زمانی که جسد آتنا پیدا شده است تنها 16 روز از مرگ وی می گذرد و این امر پرونده آتنا اصلانی را با ابهامات جدیدی روبرو می نماید و مطمئنا این سوال پیش می آید که در چند روز اول آتنا در چه  حالی به سر می برده است. پیکر این فرشته کوچک روز گذشته با حضور انبوهی از جمعیت داغدار به خاک سپرده شد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آتنا اصلانی

مجله آرگا، این اتفاق هولناک را به تمامی مردم ایران و خانواده داغدار اصلانی تسلیت می گوید و امیدواریم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات تلخ و دردناک نباشیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *