دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین وسایل سیسمونی با روش های جدید و ایده های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۶ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

تزیین وسایل سیسمونی از اقداماتی است که پدر و مادر ها قبل از به دنیا آمدن نوزاد برای جشن سیسمونی انجام می دهند, در ادامه این مطلب ایده هایی خلاقانه برای تزیین کردن وسایل موجود در سیسمونی را مشاهده خواهید کرد.

جشن سیسمونی از انواع جشن های ایرانی است و این جشن به مناسبت متولد شدن فرزند اول در هر خانواده ای گرفته می شود. برای این جشن اتاق نوزاد باید به بهترین شکل ممکن دیزاین شود که می توانید از انواع ایده های خلاقانه نظیر تزیینان وسایل سیسمونی برای دیزاین اتاق نوزاد استفاده کرد.

تزیینات وسایل سیسمونی شامل تزیینات پوشاک و وسایل بهداشتی و تزیینات سرویس خواب و سرویس غذاخوری سرویس حمام و سرویس خواب نوزاد و … می شود که هر کدام از این وسایل باید بعد از دیزاین، به شیوه ای زیبا درون اتاق نوزاد چیده شوند.

تزیین اتاق نوزاد

تزیین وسایل سیسمونی نوزاد با کمک انواع ایده های خلاقانه و کاربردی

تزیینات وسایل نوزاد از انواع کارهای مورد علاقه برای مادرهای جوان است که با شور و شوق زیادی انجام می شود اگر شما مهارت لازم را برای تزیین سیسمونی نوزاد ندارید می توانید با ایده گرفتن از انواع تزیینات موجود در این مطلب وسایل مورد نیاز را به شیوه ای خلاقانه و زیبا برای جشن سیسمونی دیزاین کنید.

تزیین وسایل مورد نیاز سیسمونی

تزیینات انواع وسایل مورد نیاز برای سیسمونی

برای جلوه بیشتر وسایل مورد نیاز در سیسمونی بهتر است این وسایل را به شیوه ای زیبا و جالب دیزاین کنید تا تزیینات سیسمونی پسرانه و دخترانه چشم نواز تری داشته باشید. قبل از هر چیز بهتر است رنگ مورد نظر خود را برای تهیه وسایل سیسمونی مشخص کنید که در این صورت بهتر است در هنگام انتخاب رنگ به ست کردن انواع رنگ های انتخابی خود توجه ویژه ای داشته باشید انتخاب رنگ برای سیسمونی بهتر است با توجه به جنسیت نوزاد مشخص شود. پوشاک یکی از مهم ترین وسایل در سیسمونی است که شما می توانید با کمک انواع ایده های خلاقانه پوشاک نوزاد را به زیبایی دیزاین کنید. تزیینات سرویس حمام و سرویس بهداشتی کودک نیز از مهم ترین مواردی است که برای جشن سیسمونی باید به آن توجه ای ویژه ای داشته باشید.

تزیین ساده پوشاک نوزاد تزیین زیبا و ساده پوشاک نوزاد تزیین لباس نوزاد پسر تزیین لباس نوزاد دختر تزیین شیک و متفاوت وسایل سیسمونی تزیین سرویس حمام نوزاد تزیین پوشاک نوزاد تزیین سرویس حمام نوزاد تزیین وسایل سیسمونی تزیین خلاقانه و متفاوت وسایل سیسمونی تزیین زیبا و جدید وسایل سیسمونی تزیین زیبا و شیک سیسمونی نوزاد تزیین شیک و متفاوت وسایل سیسمونی نوزاد
یکی از انواع ایده های خلاقانه که امروزه برای تزیینات وسایل سیسمونی نوزاد انجام می شود تزیینات کیک پوشکی است که از این کیک های پوشکی می توانید به عنوان گیفت جشن سیسمونی یا کادو نیز سیسمونی استفاده کنید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیینات زیبا و جالب سیسمونی نوزاد تزیین جالب و متفاوت سیسمونی نوزاد

همچنین می توانید از پوشک نوزاد و سایر وسایل موجود در سیسمونی برای ساخت موتور و حیوانات با نمک استفاده کنید که این تزیینات زیبا جذابیت خاص خودش را دارد.

آموزش تزیین پوشک نوزاد

تزیین پوشک نوزاد تزیین وسایل سیسمونی نوزاد دختر و پسر

تزیین زیبا وسایل سیسمونی تزیین وسایل بهداشتی نوزاد تزیین وسایل سیسمونی نوزاد با کمک ایده های خلاقانه و متفاوت تزیین زیبا و شیک سیسمونی نوزاد

تزیین سرویس خواب و اسباب بازی نوزاد دختر و پسر

سرویس خواب و اسباب بازی از انواع وسایل مهم و ضروری در اتاق نوزاد به شمار می روند. بیشتر فضای اتاق نوزاد را سرویس خواب اشغال می کند بنابراین بهتر است برای جشن سیسمونی تخت خواب و کمد نوزاد به زیبایی تزیینات کنید. برای تزیین اتاق نوزاد همچنین می توانید اسباب بازی هایی نظیر عروسک های زیبا و جذاب را از سقف و یا دیوار آویزان کنید. همچنین می توانید اسباب بازی های نوزاد را به شیوه ای خلاقانه درون کمد نوزاد بچینید.

تزیین اتاق نوزاد   تزیین سرویس خواب نوزاد با کمک ایده های کاربردی و آسان تزیین اتاق نوزاد   تزیین وسایل سیسمونی برای نوزاد دختر و پسر تزیین زیبا و جالب وسایل سیسمونی

تزیین وسایل بازی نوزاد

مدلهایی از تزیینات زیبای پوشک نوزاد

بسیاری از خانواده ها قبل از به دنیا آمدن فرزندشان به دنبال ایده هایی برای تزیین سیمونی نوزاد به شکل فانتزی هستند، تزیین کیک پوشکی یکی از این ایده های جذاب است که در اغلب موارد از طرح های صورتی آن برای دختران و طرح های آبی روشن برای پسران استفاده می شود، حال در صورتی که از جنسیت بچه مطمئن نباشید، می توانید از انواع رنگ های سبز، نارنجی، لیمویی و یا بنفش برای تزیینات سیسمونی و کیک پوشکی استفاده کنید.

تصاویری از تزیینات وسایل سیسمونی

یکی دیگر از تزیینات پوشک سیسمونی شامل تزیین به شکل دسته گل های زیبا و فانتزی است که در اینجا آموزش یک نمونه از آن را در اختیارتان قرار می دهیم. به طور کلی با انواع تزئینات زیبای پوشک و لباس نوزاد به شکل گل، کیک و استفاده از ریسه ها و گیفت های متنوع و زیبا می توانید جشن سیسمونی خاطرانگیز و به یادماندنی برگزار نمایید.

جدیدترین تزیینات وسایل سیسمونی

حال برای درست کردن دسته گلی از پوشک نوزاد، در ابتدا یک پوشک را بردارید و سیخ چوبی را در وسط آن قرار دهید و بعد پوشک را به دور آن بپیچید، قسمت پایین پوشک یعنی جایی که به سیخ چوبی وصل شده است را به وسیله نخ محکم کنید، سپس بالای آن را از هم باز کنید، سپس قسمتی را که با نخ بسته بودید را با یک روبان تزئینی ببندید.

تزئینی زیبا از سیسمونی نوزاد+عکس

اکنون تعداد دیگری از این گلهای پوشکی به شیوه ای که توضیح دادیم، درست کنید و بعد آنها را بر روی سطح یک توپ فیبری فرو کنید، سطح توپ به شکل یک نیم کره باید با گلهای پوشکی پر شده باشد، در مرحله آخر توپ را روی یک گلدان قرار دهید، اکنون یک دسته گل پوشکی زیبا درست کرده اید که امیدواریم آموزش آن برای شما ساده بوده باشد.

زیباترین تزیینات وسایل سیسمونی

در اینجا مدلهای دیگری از انواع تزیینات پوشک سیسمونی نوزاد با ایده های جدید و جذاب قرار داده ایم که می توانید الگو بگیرید و در تزیینات جشن سیسمونی خود استفاده کنید.

تزیینات وسایل سیسمونی

شیک ترین تزیینات وسایل سیسمونی

مدل تزیینات وسایل سیسمونی

دیزاین وسایل سیسمونی

تزیین جالب وسایل سیسمونی

تزیینات هنرمندانه وسایل سیسمونی

تزیینات فانتزی وسایل سیسمونی

تزیین خلاقانه وسایل سیسمونی

تزیینات شکیل وسایل سیسمونی

تزیینات دیدنی وسایل سیسمونی

تزیینات جالب وسایل سیسمونی

تزیینات زیبای وسایل سیسمونی

تزیین جدید وسایل سیسمونی

در این مطلب انواع ایده های خلاقانه برای دیزاین و تزیینات وسایل سیسمونی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید تزیینات زیبا و متنوعی برای جشن سیسمونی داشته باشید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع تزیینات و مشاهده لیست وسایل لازم برای سیسمونی کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *