دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای با ۳۵ طراحی شیک و متفاوت

  • پریسا پورقربان
  • ۳ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

استفاده از دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای در خانه های امروزی محبوبیت فراوانی یافته است. رنگ قهوه ای از جمله رنگ های کسل کننده و بی روح است که با راحتی با ترکیب رنگ های دیگر می تواند ،دکوراسیون عالی برای اتاق خواب شما باشد.

برای داشتن یک طرح زیبا و عالی در خانه بهتر است که نوع دکوراسیون با وسایل و طراحی آن متناسب باشد. اتاق خواب با رنگ قهوه ای، می تواند با تلفیقی از رنگ های مختلف که با توجه به سلیقه خانم های ایرانی طرحی شیک و زیبا ارائه گردد. در این مطلب با جمع آوری طرح های شیک و متفاوت دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای، می تواند ایده جالبی را به شما بدهد.

تصاویری از دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای با طراحی جذاب

چون اتاق خواب محل آرامش است باید فضای دلنشینی از نظر طراحی و دکوراسیون داشته باشد. برای داشتن بهترین دکوراسیون اتاق خواب  قهوه ای باید به تمامی عوامل داخلی اتاق خواب توجه کافی نمود. و در ترکیب این رنگ خنثی باید این نکته را مدنظر داشت که چون رنگ قهوه ای، یک رنگ بی ذوق و کسل کننده ای می باشد. برای افزایش انرژی اتاق خوابتان می توانید از تابلو های رنگی  استفاده کرد.

چیدمان اتاق خواب مدرن و شیک

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

ترکیب رنگ بژ با قهو ه ای در اتاق خواب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

یکی دیگر از مواردی که برای داشتند دکوراسیون داخلی اتاق خواب باید به آن توجه نمود، به کارگیری مناسب نور و رنگ است. همانگونه که اطلاع دارید نور مناسب و ترکیب رنگ زیبا نقش مهمی در زیبایی فضای اتاق خواب و آرامش دلنشین دارد. باید استفاده از رنگ های روشن نظیر سفید و کرم را برای نصب پرده درنظر گرفت تا روشنایی فوق العاده ای به اتاق خواب بدهد.

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

دکوراتیو اتاق خواب با رنگ قهوه ای با پرده کرم روشن

طراحی دکوراسیون اتاق خوابطراحی اتاق خواب سفید و قهوه ای

رنگ قهوه ای سیر دراتاق خواب

چیدمان اتاق خواب مدرن قهوه ای

دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای

دکوراتیو و طراحی اتاق خواب با رنگ قهوه ای با فضا دلنشین

قهوه ای یعنی منسوب به قهوه و رنگی شبیه به قهوه برشته است. که از ترکیب رنگ قرمز و سیاه بدست می آید. و بیشترین کاربرد را در چیدمان اتاق خواب، نسبت به رنگ های خاکستری و مشکی دارد.

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای

طراحی داخلی اتاق خواب با رنگ قهوه ای تیره

رنگ قهوه ای یک رنگ بی روح و سرد می باشد. بدلیل اینکه رنگ قهوه ای سیر، نور اتاق خواب را جذب می کند. باید از رنگ کرم  روشن یا رنگ بژ و فیروزه ای در ترکیب این رنگ استفاده نمود.

 در طراحی داخلی اتاق خواب برای جلوگیری از شلوغی بیشتر می توان در کنار رنگ قهوه ای از رنگ های راسو یا سمور و یا خاکستری استفاده کرد .

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ایدکور قهوه ای و نسکافه ای رنگ در اتاق خواب

طراحی و دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ای  چیدمان سرویس اتاق خواب با تلفیقی از رنگ بژ و قهوه ای

چیدمان دکوراسیون اتاق خوابدکوراسیونی از اتاق خواب قهوه ای با چیدمان گل

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ایطراحی و دکوراسیون اتاق خواب با پرده های روشن

رنگ سفید در دکوراسیون اتاق خوابطراحی داخلی اتاق خواب قهوه ای با لوستر زیبا

طرح واتیده زیبا اتاق خواب قهوه ایطراحی مدرن در اتاق خواب قهوه ای

دکوراسیون اتاق خواب زیبا ودلنشینطراحی فانتزی دکوراسیون اتاق خواب

رنگ سفد دراتاق خواب قهو ه ای اتاق خواب با رنگ قهوه ای با چشم انداز زیبا

دکوراسیون اتاق خواب قهو ه ایطرح اتاق خواب با رنگ قهوه ای لوکس

دکوراسیون اتاق خواب زیبای قهوه ای

طراحی و چیدمان بهتر دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای برای  اکثر خانم های ایرانی دارای جذابیت می باشد. و برای بهتر دیده شدن این رنگ باید آن را با تلفیق و ترکیبی از رنگ ها بکار برد تا اتاق خواب پر زرق و برق بنظر رسد. در ادامه تصاویری از دکور اتاق خواب قهوه ای با ترکیب رنگهای دیگر را مبلاحظه می کنید.

طراحی اتاق خواب با ترکیب قهوه ای و رنگهای دیگر

استفاده از دکوراسیونهای رنگی به دلیل جذابیت و زیبایی خاصی که دارند، بیشتر استفاده می شود و امروزه از آن برای طراحی اتاق خواب کاربرد زیادی دارد؛ به طور کلی دکوراتیو قهوه ای از جمله دکوراسیونهای شیک و مدرن می باشد که استفاده از آن به همراه ترکیب رنگهای مختلف از جمله رنگ سفید فضای شیک و منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد.

انواع طراحی اتاق خواب قهوه ای

رنگ قهوه ای جزو رنگهای خنثی و گرم است که استفاده از آن در طراحی اتاق خواب می تواند مناسب باشد و در صورتی که در ترکیب با رنگهای دیگر به کار رود، زیبایی آن دوچندان خواهد شد، اما باید توجه داشته باشید که ترکیب این رنگ زیبا در کنار سایر رنگها را به درستی انتخاب و استفاده کرده باشید و در این صورت دکور بی نظیر و فوق العاده جذابی در اتاق خوابتان به وجود خواهید آورد؛ به عنوان مثال برای اتاق خواب با رنگ دیوار قهوه ای در طیف های مختلف می توانید از تخت خواب، کمد ها و پرده هایی به رنگ های سفید و غیره استفاده کنید و یا بالعکس.

تصاویری از دکوراتیو اتاق خواب قهوه ای

همانطور که گفتیم دکوراسیونهای رنگی زیبایی و جذابیت خاصی دارند که موجب متفاوت تر به نظر رسیدن فضای داخلی خانه از جمله اتاق خواب خواهند شد، از این رو در اینجا تصاویر متنوعی از طراحی داخلی اتاق خواب با رنگهای قهوه ای و ترکیب رنگهای دیگر قرار داده ایم که می توانید مشاهده کرده و ایده بگیرید.

جدیدترین دکور اتاق خواب قهوه ای

دکور اتاق خواب قهوه ای

طراحی شیک اتاق خواب قهوه ای

دکوراسیون و دیزاین اتاق خواب قهوه ای

طراحی مدرن اتاق خواب قهوه ای

طراحی جدید اتاق خواب قهوه ای

طراحی دکوراسیون اتاق خواب قهوه ای

طراحی اتاق خواب قهوه ای

دکوراتیو اتاق خواب قهوه ای

دکوراسیونی زیبا از اتاق خواب قهوه ای

دکوراسیونی از اتاق خواب قهوه ای

دکوراسیون زیبای اتاق خواب قهوه ای مدرن

در پایان امیدواریم مطالعه این بخش مورد توجهتان قرار گرفته باشد، ضمن اینکه می توانید با الگوبرداری از تصاویر بالا بهترین چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب را الگو گرفته و در طراحی داخلی منازلتان پیاده کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *