دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل لباس عروس یقه قایقی شیک با طرح های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱ مهر ۱۴۰۰
  • ۱

امروزه لباس عروس با برش ها و یقه های متفاوتی طراحی می شوند در این مطلب قصد داریم تا تصاویری از انواع مدل لباس عروس یقه قایقی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

یکی از مهم ترین اقدام ها برای عروسی انتخاب پیراهن عروس است. پیراهن عروس تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت ظاهر عروس ها دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب پیراهن عروس توجه لازم را به خرج دهید. مدل پیراهن عروس یقه قایقی از انواع مدل پیراهن عروس هایی است که دارای طرح های متنوع و زیبایی می باشد و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود طرح زیبایی از این مدل پیراهن عروس را انتخاب کنید.در ادامه مطلب مدل لباس عروس یقه قایقی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا استایل جذاب و زیبایی داشته باشید.

مدل و یقه پیراهن عروس تاثیر زیادی در زیباتر به نظر رسیدن اندام شما دارد و بهتر است خانم ها در جشن عروسی خود پیراهن عروسی را پوشیدن انتخاب کنند که عیب های اندام آن ها با کمک لباس عروس پوشیده شود.

لباس عروس دامن پفی

انواع مدل لباس عروس یقه قایقی برای اندام های مختلف

پیراهن عروس های یقه قایقی، در انواع طرح های لباس عروس پف دار و لباس عروس مدل ماهی و …. طراحی می شود که این مدل لباس عروس ها هر کدام برای اندام های خاصی مناسب هستند. در ادامه انواع مدلهای لباس عروس یقه قایقی، با طرح های زیبا و متنوع مد سال را مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس عروس یقه قایقی

مدل پیراهن عروس های یقه قایقی آستین دار

یقه این مدل پیراهن عروس ها به شکل قایقی است که دو شانه را به هم وصل کرده است در برخی از این مدل پیراهن عروس ها قسمت جلو و پشت پیراهن عروس توسط بند نازکی که روی شانه ها است به یکدیگر وصل شده اند.مدل پیراهن عروس یقه قایقی، برای افرادی که می خواهند قسمت سینه آن ها پوشیده باشد می تواند انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

لباس عروس ها با یقه قایقی، همچنین دارای طرح های آستین دار نیز هستند که این مدل لباس عروس های آستین دار برای افرادی که تمایل دارند در جشن عروسی شان پوشیده تر به نظر برسند می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

لباس عروس یقه قایقی بسته مدل لباس عروس آستین دار

پیراهن عروس با یقه قایقی

انواع مدل های لباس عروس جدیدترین مدل های لباس عروس

پیراهن عروس زیبای یقه قایقی آستین سه ربع

مدل های لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس یقه قایقی آستین دار

 لباس عروس آستین دار یقه قایقی

لباس عروس لباس عروس یقه قایقی زیبا و جدید

پیراهن نوعروس یقه قایقی با طرح های شیک و زیبا

علاوه بر طرح و برش پیراهن عروس مدل یقه آن هم نیز می تواند در زیبایی پیراهن عروس تاثیر گذار باشد. پیراهن عروس ها با یقه قایقی در انواع مدل یقه قایقی باز و یقه قایقی بسته طراحی می شوند که شما می توانید مدل و طرح این نوع پیراهن عروس ها را با توجه به سلیقه شخصی خود انتخاب کنید.انواع مدل های لباس عروس آستین سه ربع انواع مدل های لباس عروس دنباله دار

مدل لباس عروس دنباله دار

لباس عروس زیبا و شیک لباس عروس یقه قایقی

پیراهن عروس یقه قایقی زیبا و شیک

طرح های زیبا و متفاوت لباس عروس مدل های زیبا و متنوع لباس عروس

مدل پیراهن عروس زیبا و شیک یقه قایقی

لباس عروس یقه قایقی با طرح های شیک و زیبا انواع مدل های لباس عروس

انواع مدل های پیراهن عروس با یقه قایقی

مدل لباس عروس زیبا و جدید مدل لباس عروس دامن ماهی

جدیدترین مدل پیراهن عروس یقه قایقی

انتخاب لباس عروس شیک و زیبا نقش مهمی در زیبایی ظاهری عروس خانم ها ایفا می کند که باید بسته به فرم اندام، قد، وزن و و سلیقه تان می توانید لباس عروس شیک و زیبایی انتخاب کنید و در مراسم عروسی تان بدرخشید همچنین، به جنس لباس عروس نیز دقت داشته باشید زیرا، تاثیر زیادی در باشکوه تر دیده شدن دارد، لباس عروس در انواع مختلفی وجود دارد که یکی از انواع پرطرفدار آن لباس عروس یقه قایقی می باشد که محبوبیت زیادی دارند و استایل جذاب و منحصر به فردی به عروس خانم ها می دهند.

لباس عروس شیک یقه قایقی

یکی از پرطرفدارترین پیراهن عروس ها از نوع یقه قایقی می باشد که در واقع زیبایی منحصر به فردی در قسمت بالاتنه و یقه ایجاد می کند و برای آن دسته از افرادی که تمایل به مشخص شدن سرشانه و استخوان ترقوه دارند بسیار مناسب است، در ادامه مطلب جدیدترین مدلهای پیراهن عروس یقه قایقی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباس عروس شیک و زیبایی را انتخاب کنید، بنابراین اگر به دنبال یک لباس عروس شیک و جذاب هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس عروس یقه قایقی بدون آستین

استایل شیک با لباس عروس یقه قایقی

لباس عروس یقه قایقی جدید

لباس عروس پفی یقه قایقی

جدیدترین مدل لباس عروس یقه قایقی

شیک ترین مدل لباس عروس یقه قایقی

مدل لباس عروس یقه قایقی زیبا

پیراهن عروس با یقه قایقی

پیراهن عروس یقه قایقی بدون آستین

پیراهن عروس زیبا و شیک

استایل جذاب با پیراهن عروس یقه قایقی

لباس عروس پفی یقه قایقی

پیراهن عروس شیک یقه قایقی

لباس عروس پفی یقه قایقی

یکی از بزرگترین دغدغه ها برای عروس ها انتخاب لباس عروس مناسب برای جشن عروسی است اگر طرح لباس عروس شما متناسب با فرم اندام تان باشد می توانید جذاب تر از همیشه در مجلس عروسی خود به نظر برسید. در این مطلب انواع مدلهای لباس عروس یقه قایقی با طرح های شیک و جذاب مد سال مشاهده کردید که امیدواریم این مدلهای لباس عروس ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها لباس عروس با طرح و یقه زیبایی را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید،جهت مشاهده انواع لباس عروس می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *