دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس آستین دار شیک و جدید

  • ندا خوشرو
  • ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
  • ۰

لباس عروس آستین دار یکی از مدل های لباس عروس است که امروزه محبوبیت زیادی در بین عروس های ایرانی پیدا کرده است. در ادامه مطلب بیش از بیست مدل لباس عروس آستین دار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

اگر شما تمایلی ندارید که از مدل لباس عروس های باز مانند لباس عروس دکلته و حلقه ای استفاده کنید و لباس عروس های حجاب دار را بیشتر می پسندید مدل لباس عروس آستین بلند می تواند ایده خوبی برای انتخاب لباس عروسی شما باشد همچنین امروزه اغلب مدل های متنوع لباس عروس آستین بلند در بازار موجود است.

لباس عروسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که متناسب با فرم اندام شما باشد. مدل لباس عروس در زیبایی آرایش و مدل موی شما موثر است. اگر شما ترجیح می دهید که پوشیده تر در جشن عروسی خود ظاهر شوید مدل های لباس عروس آستین  بلند ادامه مطلب شما را در انتخاب مدل لباس عروس مناسب به خوبی راهنمایی می کند.

لباس عروس آستین دار با طرح بلند

انواع مدل لباس عروس آستین دار با طرح بلند

لباس عروس های آستین بلند با طرح های متنوعی نظیر مدل لباس عروس پفی و مدل ماهی و … وجود دارند شما می توانید با توجه به فرم اندام خود طرحی زیبا از این مدل لباس عروس ها را انتخاب کنید.

لباس عروس مدرن لباس عروس آستین دار با مدلی شیک و مدرن لباس عروس بلند لباس عروس آستین دارمدل بلند لباس عروس آستین دارلباس عروس 2016 مدل لباس عروس دنباله دار لباس عروس پوشیده

لباس عروس مدل ماهی مدلی از لباس عروس است که بیشتر مناسب افراد با اندام متناسب و کمی تو پر است. اگر شما اندام متناسبی دارید لباس عروس مدل ماهی آستین بلند می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد تا زیبا تر و جذاب تر به نظر برسید.

انواع مدل های لباس عروس آستین دار لباس عروس بلند لباس عروس آستین کوتاه

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس عروس مدل حجاب نوعی از طرح لباس عروس است که آستین بلند و یقه بسته ای دارد و  مناسب عروس خانم هایی است که می خواهند به شکل کاملا پوشیده تری در جشن عروسی حضور پیدا کنند در ادامه مطلب چند نوع مدل لباس عروس پوشیده را مشاهده خواهید کرد.

لباس عروس پوشیده لباس عروس آستین دار پفی مدل لباس عروس پوشیده لباس عروس ایرانی

لباس عروس کوتاه آستین بلند جدید

مدل های لباس عروس کوتاه به ندرت در ایران مورد استفاده قرار می گیرند و طرفداران بسیار کمی نسبت به مدل لباس عروس با طرح بلند و مدل لباس عروس دنباله دار دارند.
مدل لباس عروس آستین بلند با طرح کوتاه را در تصاویر زیر مشاهده می کنید که امیدواریم از دیدن این مدل لباس عروس ها لذت ببرید.

لباس عروس آستین بلند به عروس های ایرانی متانت و وقار می بخشد. با توجه به این که عروس کانون توجه همه مهمان ها در جشن عروسی است پس باید در انتخاب مدل لباس عروس و آرایش مو و آرایش صورت عروس توجه زیادی داشته باشید.

لباس عروس آستین دار کوتاه مدل لباس عروس کوتاه لباس عروس کمری دار آستین دار لباس عروس شیک و جدید

طرح های پیراهن عروس آستین دار

پیراهن عروس های آستین دار در انواع مدل های ساده و کار شده موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در جشن عروسی تان ظاهری آراسته داشته باشید بهتر است پیراهن عروس ساده را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

پیراهن عروس های کار شده آستین دار نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای عروس های امروزی انتخابی مناسب می باشند همچنین برای تزیین این طرح پیراهن عروس ها اغلب برای دوخت آستین از پارچه های گیپوری و دانتل و … استفاده می شود.

لباس عروس زیبا آستین دار مدل لباس عروس آستین دار و شیک لباس عروس شیک و آستین دار لباس عروس پیراهن عروس خاص لباس عروس زیبا لباس عروس شیک پیراهن عروس زیبا لباس عروس آستین کوتاه لباس عروس پوشیده پیراهن عروس آستین بلند پیراهن عروس زیبا و خاص پیراهن عروس آستین دار

مدل های متنوع لباس عروس آستین  بلند را در طرح های بلند و کوتاه در این مجموعه از لباس عروس در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم این مدل لباس عروس ها مورد پسند شما قرار بگیرند و شما را در انتخاب مدل لباس عروس مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند.
موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *