دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

ست سیسمونی نوزاد پسر جدید و زیبا و تزیین آن

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

سیسمونی یکی از جشن های باشکوه ایرانی ها به شمار می رود. امروزه با توجه به جنسیت نوزاد, قبل از تولد او اقدام به تهیه وسایل سیسمونی می کنند. اگرچه ست سیسمونی نوزاد پسر و دختر ممکن است متفاوت باشد با این حال انتخاب براساس سلیقه افراد صورت می گیرد.

امروزه بیشتر از گذشته به دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت داده می شود. از این رو والدین هنگام تهیه سیسمونی نوزاد نیز سعی می کنند بهترین طراحی را برای اتاق نوزاد خود انجام دهند. در اتاق نوزاد باید ترکیبی از رنگ های مختلف استفاده شود. برخی افراد طراحی رنگ را براساس جنسیت نوزاد انتخاب می کنند. در این مطلب به جدیدترین و زیباترین ست سیسمونی پسرانه نوزاد و تزیین آن می پردازیم.

جدیدترین ست سیسمونی نوزاد پسر و تزیین آن

یکی از جشن های مرسوم قبل از به دنیا آمدن اولین فرزند خانواده, جشن سیسمونی می باشد. در این مراسم با تهیه ی وسایل مورد نیاز نوزاد و طراحی اتاقی برای او به دنیا آمدن کودک را جشن می گیرند. امروزه با توجه به جنسیت نوزاد وسایل سیسمونی برای او تهیه و دکوراسیون اتاق نوزاد صورت می گیرد. در این مطلب جدیدترین طراحی های صورت گرفته برای ست سیسمونی پسرانه نوزاد و تزیین اتاق نوزاد شرح داده می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از این طراحی های می باشند.

جدیدترین سرویس خواب سفید برای نوزادان

سیسمونی نوزاد پسر

شیک ترین سرویس خواب نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

یکی از مسائل مهم در تزیین سیسمونی نوزاد پسر، نورپردازی است. نورپردازی اتاق کودک علاوه بر زیبایی موجب القای آرامش به کودک می شود. در صورتی که اتاق نوزاد پنجره دارد, توصیه می شود از مدل پرده اتاق نوزاد شیک و جدید به منظور هر چه زیباتر شدن اتاق او استفاده کنید. چهار تصویر زیر نمونه هایی از این طراحی ها می باشد.

تزیین زیبا سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

ست سیسمونی نوزاد

سیسمونی نوزاد پسر

جدیدترین طرح های سیسمونی

جدیدترین طراحی اتاق نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

شیک ترین سرویس خواب نوزادان پسر برای سیسمونی

یکی از مهمترین وسایل تهیه شده در سیسمونی نوزاد پسر، سرویس چوب است. وسایلی از قبیل تخت و کمد, میز و آینه و میز کشودار مخصوص لباس از جمله وسایل چوب مورد نیاز کودک می باشند. مدل سرویس خواب نوزاد بسیاری متنوع است. با توجه به اندازه و دکوراسیون اتاق نوزاد می توان هر یک از این مدل ها را انتخاب نمود. تصاویر زیر مدل های مختلف سرویس خواب نوزاد را نشان می دهد. برای تزیین اتاق نوزاد توصیه می شود از ترکیب همه ی رنگ ها استفاده شود چرا که این مسئله علاوه بر زیبایی اتاق او موجب ایجاد حس بهتر در نوزاد می شود.

دکوراسیون اتاق خواب نوزاد

سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

دکوراسیون اتاق نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

جدیدترین ست سرویس خواب نوزاد

ست سیسمونی نارنجی

سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزاد پسر

رنگ های مناسب سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزادان پسر با ست آبی سفید

رنگ های بسیار جذابی برای سیسمونی پسرانه وجود دارد که برخی از آن ها طرفداران بی شماری دارد و بعضی دیگر خیلی کم مورد استقبال و استفاده قرار می گیرد. معمولا در بین رنگ های پرطرفدار، تلفیق دو رنگ از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد. با وجود این تنوع در سیسمونی نوزاد والدین با خیالی آسوده و بر اساس علاقمندی خود به رنگ مورد علاقه خود می توانند جهت انتخاب و سفارش سیسمونی نوزاد دلبند خود اقدام نمایند. والدینی که سیسمونی با طرح یک رنگ برای آن ها جذابیت لازم را ندارند می توانند ست سیسمونی نوزاد با رنگ های متنوع را خریداری نمایند و به زیبایی اتاق نوزاد خود را بیارایند.

به هنگام خرید سیسمونی پسرانه یکی از زیباترین و شایسته ترین مدل ها و طرح ها، ست سیسمونی با رنگ سفید و آبی می باشد که در عین حال که بسیار زیبا و شیک می باشد، این نوع سیسمونی به دلیل وجود رنگ های سرد فوق العاده آرامش بخش می باشد و در تزیین اتاق نوازد پسر می تواند شگفت انگیز و دوست داشتنی باشد. از این رو نمونه مدل های منحصر به فرد و خواستنی از سیسمونی پسرانه با ست آبی سفید را در اینجا گردآوری کرده ایم که با تماشایی این مدل ها و الگوبرداری از روی طرح و مدل دلخواه می توانید سیسمونی زیبای را برای نوزاد پسر بچینید.

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های بی نظیر

ست زیبای سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های جدید

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های جذاب

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های دیدنی

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های تماشایی

ست جدید سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی نوزادان پسر در مدل های منحصر به فرد

سیسمونی پسرانه زیبا

سیسمونی پسرانه شیک

سیسمونی پسرانه خاص

سیسمونی پسرانه دوست داشتنی

ست قشنگ سیسمونی نوزاد پسر

سیسمونی پسرانه بی نظیر

سیسمونی پسرانه قشنگ

سیسمونی پسرانه منحصر به فرد

سیسمونی پسرانه ایده آل

سیسمونی پسرانه مدرن

با الهام از مطالب بیان شده در مورد سیسمونی نوزاد پسر و تصاویری که مشاهده نمودید, می توانید با ترکیب این نمونه ها اقدام به طراحی سیسمونی نوزاد خود کنید. توجه کنید استفاده از رنگ های ملایم مانند آبی و سبز در اتاق نوزاد موجب القای آرامش در او می شود. برای مشاهده سایر تزیینات و مدل های سیمونی نوزاد کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *