دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی نسل سوم به همراه تصاویر

  • محدثه خاکشور
  • ۷ خرداد ۱۴۰۲
  • ۰

سریال های نسل سوم با نام اصلی آشفته، یکی از سریال های بلند موفق ترکی است. در این مطلب مصمم شده ایم تا شما را با بازیگران سریال نسل سوم همراه با بیوگرافی و عکس آشنا کنیم.

سریال ترکی آشفته که در ترجمه فارسی «نسل سوم» می باشد شامل ۹ قسمت است که البته به دلیل پخش نشدن نسخه ۲ ساعتی این سریال از شبکه MBC پرشیا ، تقریبا دارای سی قسمت خواهد بود. این اثر در مورد خانواده ای می باشد که جهت تحصیل در دانشگاه به استانبول مهاجرت نموده اند. هنرپیشگانی مانند آسلیهان مالبورا (اجه)، هافسانور سانجاک توتان(درین)، آیتاچ شاشماز(اورن)، نجیب ممیلی، مرت یازیجی اوغلو (کرم)، علی اون سوز (یاعیز) در آن نقش آفرینی می کنند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال نسل سوم همراه بیوگرافی می پردازیم.

آشنایی با بازیگران سریال نسل سوم با عکس

معرفی بازیگران سریال نسل سوم با بیوگرافی و عکس

اجه و کرم موقع آشنایی با استانبول، لازم است با حوادثی که در دانشگاه برای آن ها به وقوع می پیوندد، هم روبرو گردند. رفاقت های تازه و نو، رابطه های احساسی و رقابت با خانواده های متمول از جمله این اتفاقات به شمار می رود. فضایی که به هیچ وجه با آن آشنا نبوده اند.

بازیگران نسل سوم همراه عکس و بیوگرافی

مرت یازیجی اوغلو

مرت متولد از بازیگران سریال نسل سوم، دهم مه سال ۱۹۹۳ در استانبول می باشد. او در تلویزیون و سینمای ترکیه فعالیت می نماید که نخستین تجربه ی بازیگری خود را با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «خویشاوندان پدربزرگم» به دست آورد. در ۲۰۱۳ به روی صفحه نمایش فاکس انتشار یافت، او با نقش باران شاموردی در مجموعه تلویزیونی «رز سیاه» مقابل دوربین رفت و با بازیگران آیچا آیشین، اجه اوسلو و ازجان دنیز همبازی بود. سپس با نقش فیرات در سریال «امید دست بند نیست» و با نقش کورکوت در سریال «محمد:فاتح یک جهان» حضور یافت. همچنین ایفا کننده نقش ماهیر یتکین در سریال «یک لیتر اشک» و نقش سینان در سریالی دیگر به اسم «عشق ۱۰۱» بود.

ورود او به دنیای بازیگری با حضور در سر صحنه سریالی که یکی از رفقایش در آن نقش آفرینی می نمود، رقم خورد. اول با آزانس کست ۳۳ و بعد با اومیت چیراک دیدن نمود. مرت یازیجی اوغلو در ۳ تا کارگاه آموزشی موتا دوره های بازیگری را زیرنظر اومیت چیراک گذراند و بعد از یک مدت تحصیل در رشته بازیگری بالاخره به دنیای هنرپیشگی و بازی قدم نهاد.

معرفی هنرپیشگان سریال نسل سوم

بازیگران مجموعه تلویزیونی نسل سوم

هافسانور سانجاک توتان

هافسانور سانجاک توتان هنرپیشه ترکیه ای در بیستم مارس سال ۲۰۰۰ به دنیا آمده است. این بازیگر جوان در ۲۰۱۸ برای اولین بار به دنیای بازیگری پیوت و تا حال حاضر نیز فعالیت می نماید. وی در سریال های تلویزیونی مانند «Aşk Ağlatır»، «آخرین تابستان» و «گلپری» بازی نموده است. نقش آفرینی وی در سریال اینترنتی دیزنی پلاس «بین من و دنیا» حسابی حاشیه ساز شد. در واقع صحنه های ممیزی وی موجب گردید تا بعضی از مخاطب های تلویزیون ترکیه از او انتقاد کنند، هرچند در سطح جهانی بازی وی دارای مشکلی نبود و خیلی هم مورد توجه قرار گرفت.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بازیگران سریال ترکی آشفته

بازیگران مجموعه تلویزیونی نسل سوم

آسلیهان مالبورا

آسلیهان مالبورا در هفتم نوامبر سال ۱۹۹۵ به دنیا آمده است. او از ۲۰۱۷ فعالیت هنری خود را آغاز نمود که تا حال حاضر نیز ادامه دارد. وی که یکی از بازیگران سریال نسل سوم می باشد در سریال تلویزیونی «سه قرون» نیز با نقش لیلا مقابل دوربین رفته و مورد توجه قرار گرفت. آسلیهان هنرپیشه سینما و تلویزیون ترکیه است که از جمله آثار شاخص او می توان به «تو همه جا هستی»، «مامان گریان»، «سلطان قلب من»، «آنچه عشق انجام نمی دهد»اشاره داشت.

مرور سریال نسل سوم و نقش آفرینان آن

آشنایی با هنرپیشگان سریال نسل سوم

آیتاچ شاشماز

آیتاچ شاشماز در چهارم اوت سال ۱۹۹۸ در مانیسای ترکیه متولد شده است. برادر این هنرپیشه به نام «اسماعیل اگه» هم از هنرپیشه های ترکیه ای می باشد. آیتاچ بعد از بازی در سریالی به اسم «قول» در سریال ترکی «حکیم اوغلو» مقتبس از سریال آمریکایی «هاوس» مشهور گردید. وی در ۲۰۲۱ در سریال «بازی بخت» در ژانر کمدی – رمانتیک با نقش اصلی بورا دورورسوز روبروی بایسل ایفای نقش نمود که این نخستین تجربه بازی در نقش اصلی او محسوب می شد. او و بایسل هنگام فیلمبرداری این سریال با یکدیگر وارد رابطه ای احساسی و عاشقانه شدند که البته پس از کمی از هم جدا گردیدند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی نسل سوم

بازیگران سریال ترکی آشفته

علی اونسوز

علی اون سوز یکی دیگر از بازیگران سریال نسل سوم است که از هنرپیشه های جوان و نوظهور ترکی محسوب می شود. وی پیش از این سریال تجربه بازی در سریال تلویزیونی بهت قول میدم را نیز دارد. نقشی که او در سریال نسل سوم و یا همان آشفته ایفا می کند، فردی است که اول نقش منفی بوده و در تغییر پیدا کرده و با اجه و کرم دوست می گردد.

بازیگران نسل سوم همراه عکس و بیوگرافی
در این مطلب شما را با بازیگران سریال نسل سوم و یا همان آشفته آشنا کردیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. همچنین با کلیک بر روی لینک های مشخص شده و مطالعه مطلب ارائه شده با بازیگران سریال در انتهای شب و بازیگران سریال یک پری آشنا شوید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *