دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه اسموتی موز و گردو خوش طعم و متفاوت

  • ستایش بهبودی
  • ۱ فروردین ۱۴۰۲
  • ۰

اسموتی یکی از نوشیدنی های سرد و پرطرفدار بین مردم در فصل گرما است که این نوشیدنی با استفاده از مخلوط کردن یخ، انواع مغزیجات و میوه ها تهیه می گردد که علاوه بر خوشمزه بودن و خنک بودن برای بدن مفید است.

کاسه اسموتی یکی از نوشیدنی های خنک و پرطرفدار در همه فصل ها مخصوصا فصل گرما است که به راحتی و با استفاده از مخلوط کردن یخ، انواع مغزیجات و میوه ها بدست می آید. کاسه اسموتی علاوه بر خوشمزه بودن بسیار مقوی بوده زیرا در تهیه آن از انواع مغزیجات و انواع میوه های خوشمزه تهیه می شود. برای تهیه اسموتی نیاز به زمان طولانی ندارید و این نوشیدنی خنک می تواند خستگی را رفع و شما را شاداب کند. در این مطلب طرز تهیه اسموتی موز و گردو، یک اسموتی مقوی و خوشمزه قرار دارد.

اسموتی موز شکلات در کمتر از ۳۰ دقیقه تهیه می شود و می توان به همراه انواع کیک و بیسکویت آن را سرو کرد. برای تهیه اسموتی نیاز است تمام مواد اولیه را باهم مخلوط کنید. برای تزئین اسموتی موز و گردو می تان از موز حلقه ای شده و گردو پودر شده استفاده کرد. اسموتی ها گاهی شیرین و گاهی شیرین نیستند که این به سلیقه شما بستگی دارد هم می توانید شیرین و یا با شیرینی کمی تهیه کنید. اسموتی موز و گردو با پوره شدن مواد تهیه می شود.

اسموتی موز و گردو خوشمزه

مواد لازم

  • خرما ۲ عدد
  • موز ۱ عدد
  • شیر ۱ لیوان
  • یخ نصف فنجان
  • گردوی خرد شده ۱ و نیم قاشق غذاخوری

طرز تهیه اسموتی موز و گردو مقوی

ابتدا برای تهیه اسموتی موز و گردو باید موز را پوست بگیرید و موز را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. سپس دو عدد خرما را بشویید و هسته آن ها را دربیاورید، خرما ها را درشت خرد کنید. حالا شیر، یخ، موز و گردو را در مخلوط کن بریزید و زمانی که به خوبی باهم مخلوط شدند اسموتی موز و گردو را در لیوان مورد نظر بریزید و با موز حلقه شده و پودر گردو تزئین کنید. نوش جان.

اسموتی موز و گردو با طعمی عالی

همانطور که مشاهده کردید می توانید این نوشیدنی خوشمزه و مقوی را در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. برای اینکه دارای چند لیوان اسموتی موز و گردو شوید می توانید مواد اولیه را دو برابر کنید،  برای مثال برای تهیه ۲ لیوان اسموتی موز و گردو باید از ۲ عدد موز و ۳ قاشق غذاخوری گردو استفاده کنید. برای مشاهده انواع نوشیدنی سرد بر روی لینک قرار داده شده در مطلب کلیک کنید.

  •  آرون گروپس

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *