دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تزیین سالاد کاهو فرانسوی با خلاقیت شیک برای مهمانی ها

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین سالاد کاهو فرانسوی یک کار بسیار ساده است که شما می توانید در این بخش ایده های جذابی از آن را مشاهده کنید. این سالاد طرفداران زیادی دارد.

یکی از ایده های جذاب و دوست داشتنی برای پذیرایی در مجالس تهیه سالاد با کاهوی فرانسوی است. شما می توانید در این بخش با ایده های تزیین سالاد کاهو فرانسوی یک پیش غذای فوق العاده داشته باشید.

تزیین سالاد کاهو فرانسوی

ایده تزیین سالاد کاهو فرانسوی:

داشتن انواعی از سالادهای خانگی خوشمزه برای مجالس بسیار ساده است. شما می توانید، انواع مختلفی از سالاها را تهیه کنید و طعم متنوعی از آن را بچشید. در آرگا نیز دستور تهیه انواعی از سالادها قرار داده شده که می توانید، مطالعه کنید. شما می توانید در آرگا با ایده های تزیین سالاد کاهو جدید هم آشنا شوید.

 

تزیین سالاد کاهو فرانسوی در خانه

نمونه تزیین سالاد کاهو فرانسوی

ساده ترین تزیین سالاد کاهو فرانسوی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

دیزاین ساده سالاد کاهو فرانسوی:

همانطور که می دانید این روزها زیبایی در همان سادگی خلاصه می شود. بیشتر غذاها، دسرها و سالادهایی که در کافی شاپ ها و رستوران ها سرو می شوند، دارای سادگی بوده و تزئینات بسیار زیبایی دارند. شما نیز برای داشتن این سالاد فوق العاده خوشمزه می توانید از تزئینات ساده و زیبای ما استفاده کنید.

 

دیزاین راحت سالاد کاهو فرانسوی

دیزاین سالاد کاهو فرانسوی مجلسی

چند دیزاین سالاد کاهو فرانسوی

سالاد کاهو فرانسوی رنگی

 

سالاد کاهو فرانسوی رستورانی:

این نوع سالادها اغلب در کنار غذاهای دیگر سرو می شوند. اما اگر می خواهید این سالاد را به عنوان یک مان وعده سرو کنید، می توانید با ترکیب تخم مرغ آب پز و مقداری گردو یک سالاد خوشمزه تر داشته باشید. استفاده از این مواد غذایی می تواند، زیبایی خاصی به سالاد شما دهد و یک ایده جذاب و کاربردی برای تزئین است.

نمونه های سالاد کاهو فرانسوی

سالاد کاهو فرانسوی کافی شاپی

دیزاین مجلسی سالاد کاهو فرانسوی

ایده های تزیین سالاد کاهو و کلم نیز می توانید برای این سالاد فوق العاده باشدو شما با ترکیب رنگ کلم بنفش یا حتی کلم بروکلی می توانید یک سالاد خوش رنگ داشته باشید. افزودن  مقداری هویج نیز می تواند، رنگ و لعاب سالاد شما را بهتر کند.

 

دیزاین لاکچری سالاد کاهو فرانسوی

دیزاین جدید سالاد کاهو فرانسوی

دیزاین سریع سالاد کاهو فرانسوی

دیزاین خاص سالاد کاهو فرانسوی

تزیین سالاد با هویج یکی از راحت ترین ایده های تزیین بوده که شما می توانید با ویج رنده شده، نگینی شده و حتی تراش خورده یک دیزاین عالی داشته باشید. این نوع ایده ها بسیار ساده و راحت بوده و در عین حال زیبا هستند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *