دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رنگ سال ۱۴۰۲ و نحوه ست کردن آن

  • مهتاب علی پناه
  • ۵ اسفند ۱۴۰۱
  • ۰

همانطور که می دانید همیشه داشتن یک ست زیبا نقش مهمی در جذابیت ظاهری ایفا می کند و با شروع سال جدید و معرفی رنگ سال اکثر افراد به دنبال ست کردن هستند به همین خاطر، در این مقاله تصاویر زیباترین رنگ سال ۱۴۰۲ را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

یکی از هیجان انگیرترین فصل های مد در واقع فصل بهار محسوب می شود که مصادف با عید نوروز می باشد و اکثر خانم ها تمایل به پوشیدن لباس های زیبا متناسب با رنگ سال دارند بنابراین، اگر شما نیز به دنبال رنگ سال ۱۴۰۲ هستید بهتر است تا پایان مطلب ما را همراهی نمایید.

 رنگ سال 1402 لاکچری

انتخاب یک ست زیبا نقش مهمی در زیبایی استایل ایفا می کند که یکی از دغدغه اصلی افراد در زمان انتخاب لباس ها داشتن یک ست زیبا است که به دلیل تنوع بالا شاید شما نیز در انتخاب آن دچار سردرگمی شوید که با کمک تصاویر این مقاله می توانید ست منحصر به فردی داشته باشید.

رنگ سال ۱۴۰۲ و طریقه ست کردن آن

همبشه ست کردن لباس با رنگ سال از دغدغه های خانم ها می باشد زیرا، خانم ها می دانند که استایل زنانه قوانین خاصی داشته و به منظور زیباتر شدن باید قوانین را رعایت کنند که رنگ سال ۱۴۰۲ قرمز آتیشن مایل به زرشکی به رنگ گل رز یا قرمز پرشین می باشد و با معرفی این رنگ در سال ۲۰۲۳ اکثر افراد با شروع سال جدید نیز تمایل به استفاه از این رنگ را در لباس های خود داشته و همچنین به دنبال ست کردن این رنگ هستند از این رو، در ادامه مطلب شما عزیزان را با رنگ سال و همچنین نحوه ست کردن آن آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با رنگ سال

هر ساله با شروع سال جدید رنگ سال توسط شرکت پنتون  از طریق نظر سنجی و کارشناسی های دقیق انتخاب می شود و بر اساس رنگ معرفی شده شرکت های پوشاک برای تولید و طراحی ایده های پردازی کرده و تولیدات خود را وارد بازار می کنند و از جمله موضوعاتی که اکثر افراد طرفدار دنیا مد دنبال آن هستند ست کردن رنگ سال ۱۴۰۲ است که ترکیب این رنگ با دیگر رنگ ها به منظور ست کردن از سوالات اکثر افراد می باشد که در این مقاله  شما را با این موضوع بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ست کرد رنگ سال با ایده های خلاقانه

از موضوعات مهم ترکیب رنگ سال و ست کردن آن با دیگر رنگ های مختلف می باشد و به منظور آسان تر شدن این کار شرکت پنتون به منظور کمک به توازن سایز رنگ با رنگ سال چندین رنگ را معرفی کرده و با استفاده از آن می توانید استایل جذابی داشته باشد و البته به یاد داشته باشید که رنگ سال به د لیل اینکه در طیف رنگی قرمز و سرخابی بالاترین تبرگی را دارد از این رو، از تناژهای خاص به شما می رود و همجنین برای افراد شیک پوش گزینه بسیار مناسبی است بنابراین ست کردن این رنگ به رنگ های متضاد و مکمل احتیاج داشته که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا خواهید شد.

  •  آرون گروپس

رنگ سال با رنگ سورمه ای

ترکیب رنگ سال با سورمه ای ایده های خاص و جذاب است و به دلیل تضاد بین این دو رنگ استایل جذابی را به وجود می آورد و علاوه بر استفاده از این ترکیب در لباس های شب و مجلسی می توانید لباس های رنگ سال را با  دامن، کت و شلوار جین نیز ست استفاده کنید.

ست منحصر به فرد با رنگ سال

ترکیب رنگ سال با مشکی

استفاده از رنگ مشکی در واقع اولین رنگی است که با رنگ سال تناسب بسیار زیادی دارد  و ترکیب این دو رنگ جذابیت استایل تان را چندین برابر می کند و همچنین مشکی و قرمز هر دو نماد قدرت می باشند از این رو، استفاده از این دو رنگ برای مراسم و مهمانی ها گزینه بسیار ایده آلی است.

ست زیبا با رنگ سال

ترکیب رنگ سال با خاکستری

رنگ خاکستری در کنار رنگ سال نماد شور و حرارت می باشد و برای افراد لاکچری و ساده پسند ترکیب این دو بسیار مناسب است و در صورتی که تصور می کنید ترکیب این دو استایل تان را تیره می کند از خاکستری روشن استفاده نمایید.

ست کردن زیبا با رنگ سال

ترکیب رنگ سال با سبز

همانمطور که می دانید  رنگ سبز به استایل نماد شاد و دلنشینی می بخشد و ست کردن آن با قرمز آتشین مایل به زرشکی گزینه عالی می باشد که بهتر است از سبز تیره مانند سبز کلاسیک کمک بگیرید.

ست متفاوت با رنگ سال

نحوه ست کردن رنگ سال با دیگر رنگ ها

علاوه بر رنگ هایی که در بالا با آن آشنا شدید که می توانید با رنگ سال ست نمایید در ادامه مطلب تصاویری دیگری از ست کردن رنگ سال با دیگر رنگ ها در اختیارتان گذاشته ایم تا با ایده گرفتن از آن ها استایل جذابی داشته باشید.

رنگ لاکچری سال    رنگ سال 1402 متفاوت  رنگ سال 1402 خاص  رنگ سال 1402 زیبا تصاویر رنگ سال 1402  انواع رنگ سال 1402 متفاوت رنگ سال 1402

استایل جذاب با ست کردن رنگ سال

خاص ترین رنگ سال 1402 زیباترین رنگ سال 1402 ست کردن رنگ سال با ایده شیک  ست کردن لاکچری با رنگ سال ست کردن زیبا با رنگ سال انواع ست کردن با رنگ سال ست کردن لاکچری با رنگ سال ست کردن زیبا با رنگ سال ست کردن رنگ سال با ایده خاص

ست کردن رنگ سال ایده خلاقانه و زیباست کردن رنگ سال با ایده متفاوت ست کردن رنگ سال با ایده زیبا ست با رنگ سال شیک ست زیبا با رنگ سال ست خاص با رنگ سال ست با رنگ سال مناسب شیک پوش ها ست با رنگ سال لاکچری ست با رنگ سال خاص تصاویر ست با رنگ سال

شما دوستان عزیز در صورت تمایل با کلیک بر روی رنگ سال ۲۰۲۳ می توانید بیشتر با این رنگ آشنا شوید و در استایل تان از آن استفاده کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *