دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بیوگرافی هانتر دوهان مدلینگ و بازیگر آمریکایی

  • محدثه خاکشور
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۱
  • ۰

قرعه پرداختن و مرور زندگینامه سلبریتی ها در مجله اینترنتی آرگا این بار به نام هانتر دوهان بازیگر آمریکایی افتاده است. دعوت می کنیم به منظور آشنایی بیشتر با بیوگرافی هانتر دوهان ما را همراهی کنید.

هانتر دوهان هنرپیشه، کارگردان و نویسنده فعال در تلویزیون و سینما می باشد که تجربه حضور در سریال عالیجناب، حقیقت ماجرا، جایی که ما ناپدید می شویم و ونزدی را دارا است. او در نوزدهم ماه ژانویه سال ۱۹۹۴ آرکانزاس به دنیا آمده است. او فعالیت هنری خود را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده و تا حال حاضر نیز فعالیت دارد. سریال های عالیجناب و ونزدی از سریال های معروف او محسوب می شوند. پدر او پیتر دوهان تنیس باز مطرح استرالیایی می باشد. در این مطلب به بیوگرافی هانتر دوهان خواهیم پرداخت.

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر، مدل، تهیه کننده و نویسنده

بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر آمریکایی

هانتر دوهان در نوزدهم ژانویه سال ۱۹۹۴ در آرکانزاس آمریکا متولد شد، پدر وی به نام پیتر از تنیس بازهای اصیل استرالیایی می باشد که در ۲۰۱۷ به خاطر بیماری فوت نمود، مادر او نیز به نام آنجی اهل آمریکا و مشاور حرفه ای رژیم غذایی بوده و در مرکز تحقیقات متابوبیک فعالیت می نماید. او فقط برادر بزرگ دارد که راه پدرش را ادامه می دهد. او دوره های بازیگری را گذرانده و در سن هجده سالگی برای نخستین بار در فیلمی کوتاه ایفای نقش نموده و تجربه بازیگری به دست آورد. شهرت او به بازی در سریال ونزدی باز می گردد. از آثار موفق و شاخص او می توان به حقیقت گفته می شود، چهارشنبه اشاره داشت. هانتر دوهان دارای ۱۸۰ سانتی متر قد بوده و متاهل است.

مروری بر زندگینامه هانتر دوهان

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر، مدل، تهیه کننده و نویسنده

بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر، مدل، تهیه کننده و نویسنده

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

از علاقه به تئاتر تا رفتن به روی صحنه

از همان اوان کودکی به تئاتر علاقه مند بود که در دوران تحصیلات متوسطه اغلب اوقات به نمایش و بازی مشغول بود. در آن موقع تئاتری محلی را یافته بود که در آن آغاز به فعالیت نمود. بعد از اخذ مدرک به لس آنجلس رفت، قصد داشت در دانشگاه اوکلاهاما سیتی در رشته تئاتر تحصیل کند، ولی در تابستان دوره ای کارآموزی پیش الیزابت بارنز در لس آنجلس پشت سر گذاشت و بعد خواست مدیری داشته و کالج خویش را نیز در همان جا پشت سر بگذارد. بعد از ۱ دوره بازیگری به مدت ۲ سال در سانتا مونیکا قبل از حضور در کلاس های هنرپیشگی بعدی به مدت ۲ سال پشت سر گذاشت.

بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر بااستعداد

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر سینما و تلویزیون

آشنایی با زندگینامه هانتر دوهان

جلوی دوربین رفتن

او نخستین بار در ۲۰۱۲ با حضور در فیلم کوتاه تعقیب گمشده مقابل دوربین رفت، بعد از آن در تعدادی فیلم کوتاه دیگر مانند قرار است سالم باشد، رحمت، دور از درخت، بمب کثیف، موش اپرا مقابل دوربین رفت و ایفای نقش نمود. ولی در ۲۰۱۵ بود که در سریالی به نام تواریخ قهوه خانه در نقش اوون بازی کرد. بعد در سریال هایی مانند چه می شود اگر، تحصیل کرده مقابل دوربین رفت و این نخستین تجربه های او، و البته موفق وی در عرصه تلویزیون محسوب می شود.

در ۲۰۱۸ بود که در فیلم سینمایی موج صوتی در کاراکتر بن بویلر نخستین بار مقابل دوربین سینما رفت. در ۲۰۲۲ در سریال «ونزدی» با کاراکتر گالپین درخشید و به خوبی مشهور و محبوب گردید. قبل از این حضور، در سریالی به نام افتخار شما حاضر شد و با هنرپیشگانی مانند

پیش از این هم در سریال «افتخار شما» (Your Honor) در کنار بازیگرانی چون برایان کرانستون، امید دیویس و سوفیا بلک دلی ایفای نقش کرده بود.

بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر سریال عالیجناب

زندگینامه هانتر دوهان هنرپیشه آمریکایی

مروری بر زندگینامه هانتر دوهان

نویسندگی و فیلم کوتاه

سال ۲۰۱۵ در ۲۱ سالگی اولین کار خود را به عنوان نویسنده و تهیه کننده با فیلم کوتاه «قرار است سالم باشد» آغاز کرد. در ۲۰۱۶ نخستین تجربه کارگردانی خویش را با فیلم کوتاه بعد از اینکه رفتی به دست آورد. او علاوه بر کارگردانی این فیلم کوتاه، تهیه کننده و فیلمنامه نویس این فیلم نیز بود. ۱ سال پس از آن نیز کارگردانی فیلم کوتاه دور از درخت را بر عهده گرفت.

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر، مدل، تهیه کننده و نویسنده

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

سایر فعالیت های هانتر دوهان

هانتر دوهان غیر از هنرپیشگی، یک مدل و اینفلوئنسر هم می باشد که با برند و نشریه های محلی مختلف همکاری می کند. او در زمان دوره های بازیگری به دیگر فعالیت هایی مانند راهنمای تور یونیورسال استودیو و نیز پیشخدمتی مشغول بود. هانتر موقع فوت پدر خود با انجمن فصل طلایی غرب ALS، سازمان خدماتی اجتماعی واقع در لس آنجلس که از بیماران ALS و خانواده های آنها حمایت می کرد همکاری می نمود. همین طور هانتر به تیم گلیسون در نیواورلئان کمک مالی می نماید که از این بیماران حمایت می کنند.

جالب است که او به گیتار بسیار علاقه مند است، ولی با وجود ۵ مرتبه سعی جهت یادگیری این ساز، هنوز موفق نشده است.

آشنایی با بیوگرافی هانتر دوهان

بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر، مدل، تهیه کننده و نویسنده

زندگی شخصی و ازدواج

هانتر دوهان بازیگر و مدلینگ آمریکایی در سی و یکم ماه دسامبر سال ۲۰۲۰ با فیلدرت جیوت تهیه کننده، نامزد نمود و در نهایت بعد از ۲ سال نامزد بودن در ۲۰۲۲ با هم ازدواج نمودند.

آشنایی با بیوگرافی هانتر دوهان

زندگینامه هانتر دوهان و عکس های متفاوتش

زندگینامه هانتر دوهان و معرفی آثارش

معرفی آثار هانتر دوهان

در ۲۰۱۹ دوهان موفق به کسب جایزه برترین بازیگر مرد جشنواره بین المللی فیلم و موسیقی ویرجینیای شمالی جهت نقش آفرینی بی نظیرش در فیلم سینمایی «موج صوتی» در سال ۲۰۱۸ گردید. او هم کارگردان، هم نویسنده، هم بازیگر و هم مدل است.

مروری بر زندگینامه هانتر دوهان

آشنایی با بیوگرافی هانتر دوهان

سریال ها

  • تواریخ قهوه خانه در سال ۲۰۱۵
  • لیست مشتریان دیگر در سال ۲۰۱۵
  • وست ورلد در سال ۲۰۱۸
  • تحصیل کرده در سال ۲۰۱۸
  • حقیقت گفته شود در سال ۲۰۱۹
  • چه می شود(اگر) در سال ۲۰۱۹
  • عالیجناب در سال ۲۰۲۰
  • ونزدی در سال ۲۰۲۲

فیلم ها

  • موج صورتی در سال ۲۰۱۸
  • جایی که ما ناپدید می شویم در سال ۲۰۱۹

آشننایی با زندگینامه هانتر دوهان

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر

زندگینامه هانتر دوهان بازیگر موفق

زندگینامه هانتر دوهان و معرفی آثارش

در این مطلب شما را با بیوگرافی هانتر دوهان بازیگر آمریکایی موفق و جوان آشنا کردیم. امیدواریم از مطالعه زندگینامه این سلبریتی نهایت استفاده را برده باشید. همچنین جهت آشنایی با دو شخصیت مهم سریال ونزدی «انید سینکلر» با بازی اما مایرز و «ونزدی آدامز» با بازی جنا اورتگا بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *