در بیوگرافی جنا اورتگا می خوانید که وی در ۲۰۱۸ در مراسم جایزه های موسیقی رادیو دیزنی، ژاکتی به تن کرد که بر روی آن متن من اهمیت نمی دهم و تو هم باید بدهی را نوشته بود. وی این عمل را در واکنش به عمل همسر ترامپ رییس جمهور اسبق آمریکا، ملانیا ترامپ انجام داد. ملانیا ترامپ هنگامی که به دیدن بچه های مهاجر بی سرپرست رفته بود، یک لباس پوشیده بود که بر روی آن متن «من واقعا اهمیتی نمی دهم، شما چطور؟» را نوشته بود.

وی در رابطه با این کار خود به فوریس گفته است:

«به یاد می آورم که اخبار را از طریق موبایلم مرور می کردم و دیدم ملانیا در راه ملاقات با کودکان مهاجر چه پوشیده است و از این بابت به شدت آزرده شدن و در همان لحظه می دانستم که می خواهم بیانیه ام چه باشد …»

زندگینامه جنا اورتگا و علاقه مندی های وی

جنا از کدام هنرپیشگان الهام می گیرد؟

جنا اورتگا بازیگر فوق العاده هالیوودی در مورد اینکه چه شخصیت هایی بر روی او تاثیر می گذارند و او از کدام آنها الهام می گیرد، گفته است:

«ابتدا داکوتا فانینگ که مشخصا از سنین جوانی بسیار با استعداد بود، الهام بخش من در بازیگری شد. پس از تماشای بازی او در فیلم هیجان انگیز «Man on Fire» در سال ۲۰۰۴ تصمیم گرفتم من هم نسخه پروتوریکویی او باشم و بازیگری را دنبال کردم. همین طور جینا رودریگز که در درام تلویزیونی جین باکره با او کار کردم، یکی از اصلی ترین افراد تاثیرگذار در حرفه من است. به این دلیل که داستان زندگی اش شبیه به داستان زندگی من است و او را به خاطر تلاش ها و توانایی هایش تحسین می کنم. همچنین فکر می کنم دنزل واشنگتن باحال ترین مردی است که در زندگی ام دیده ام.»

زندگینامه جنا اورتگا بازیگر و صداپیشه آمریکایی

علاقمندی های جنا اورتگا

  • او در میان هنرپیشگان به آنجلینا جولی، جنیفر آنیستون و رابرت داونی جونیر علاقمند است.
  • در میان خوانندگان نیز به سلنا گومز و بیانسه علاقمند می باشد.
  • خودروهای نیسان و فراری را دوست دارد.
  • مسیحی می باشد.
  • در میان برندهای تلفن همراه برند اپل را خیلی دوست دارد.
  • رنگ های سیاه، سفید، قرمز و صورتی را دوست دارد.