دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساخت کارت تبریک شب یلدا با ایده های جالب و متفاوت

  • محدثه خاکشور
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

اگر قصد ساخت یک کارت تبریک شب یلدا به شکلی زیبا و خاص هستید، تا بتوانید فرد یا افراد مورد نظر خود را سوپرایز کنید, دعوت می کنیم تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

کارت پستال و کارت تبریک شب چله به منظور تبریک این شب به یاد ماندنی و زیبا، و حتی ابراز علاقه صمیمی یا رسمی به مخاطب خاص، همسر و یا نامزد، همکار و یا خواهر و برادر و … انتخاب و تهیه می شود. کارت پستال های بسیاری با کلی تنوع به صورت آماده در بازار وجود دارند. اما در صورت تمایل با کمترین هزینه و به ساده ترین روش می توانید یک کارت تبریک شب یلدا شیک و دلخواه درست کنید.

ساخت کارت تبریک شب یلدا به همراه آموزش و ایده های جذاب

روش های جذاب برای ساخت کارت تبریک شب یلدا

با توجه به اینکه به شب یلدا نزدیک می شویم؛ شاهد تکاپو و جستجو و ایده های خلاقانه متفاوتی برای برپایی یک جشن خاطره انگیز و زیبای شب یلدا هستیم. اینکه شب یلدا چه شبی است را تمامی ما ایرانی های عزیز به خوبی می دانیم و با هویت آن آشنا هستیم. همچنین می دانیم که در این شب دوست داشتنی آریایی همه افراد فامیل گرد یکدیگر جمع شده و به گرفتن این جشن مشغول می شوند. پذیرایی در این شب شامل هندوانه، انار دون شده، لبو، آجیل، کدو، شیرینی و … و البته یک دل صاف و صمیمی به همراه خواندن شاهنامه و گرفتن فال حافظ است. از دیگر کارها و یا به بیانی پذیرایی هایی که در این جشن صورت می گیرد, تهیه و بخشیدن گیفت و کارت تبریک یلدا است. در ادامه طرح های شیک و متنوعی را در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد.

ایده هایی ساده ساخت کارت تبریک یلدا

ایده های شیکی از ساخت کارت تبریک یلدا

ساخت کارت تبریک شب چله با استفاده از ایده های زیبا

ساخت کارت تبریک شب چله با استفاده از ایده های جذاب

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

درست کردن کارت تبریک یلدایی

بر خلاف تصوری که دارید، درست کردن یک کارت تبریک شب چله که هم ساده و هم زیبا است، اصلا کاری ندارد. البته متن های موجود را می توانید متناسب با دلخواه خود و فردی که می خواهید به او هدیه دهید، تغییر بدهید.

درست کردن کارت تبریک شب یلدا

وسایل لازم

  • مقوا در سه رنگ سبز، سفید و قرمز
  • قیچی
  • چسب
  • پانچ طرح دار قلبی شکل از مقوای مشکی
  • روبان

روش اول

البته که ساخت هر کارت تبریکی چه کارت تبریک تولد، چه کارت تبریک عروسی و چه کارت تبریک یلدایی نیازمند حوصله و خلاقیت است. علاوه بر این دو عنصر مهم، نیاز است که کمی پیش ار اقدام به ساخت با طرح های متنوع و متفاوت آشنایی پیدا کنید. برای درست کردن کارت تبریک شب چله ابتدا ۳ دایره با قطرهای متفاوت ببرید.

ساختن کارت تبریک شب یلدا با ایده هایی جذاب

مقوای سبز را به بزرگترین دایره، مقوای سفید به دایره متوسط و مقوای قرمز را به کوچکترین دایره اختصاص بدهید. بعد دایره قرمز را بر روی دایره سفید و دایره سفید را بر روی دایره سبز بچسبانید.

ایده های متفاوت ساخت کارت تبریک شب یلدا

ایده هایی زیبا ساخت کارت تبریک یلدا

به کمک کاتر بر روی قطر دایره خطی انداخته و از قسمت وسطی دایره(یا همان قطر) تا نمایید. پانچ های طرح دار سیاه را می توانید برای دانه های هندوانه به کار ببرید، البته می توانید از مقوای سیاه نیز اشکالی شبیه هسته هندوانه برش زده و بر روی مقوای قرمز که میوه ی هندوانه است، بچسبانید.

ساخت کارت تبریک شب چله با استفاده از ایده های خلاقانه

در نهایت هم به وسیله ی روبان کارت تبریک خود را دیزاین نمایید.

ساختن کارت تبریک شب یلدا با ایده هایی خاطره انگیز

روش دوم

در شب چله اغلب از دانش آموزان خواسته می شود تا کاردستی بسازند، در این شرایط شما با کمک فرزندتان مشغول ساخت یک کاردستی برای شب یلدا زیبا می شوید؛ چقدر هم جذاب و به یاد ماندنی است این لحظات. به همین میزان جذاب و خاطره ساز می تواند باشد اگر یک کارت تبریک شب چله بسازید. می توانید خودتان از بند محدودیت تنها چند ایده و طرح رهایی بخشید و تنها از آنها الهام بگیرید. به این صورت که یک طرح اولیه را پرینت بگیرید، آن را با روبان هر رنگی و یا هر وسیله ای تزیین کرده و متن مورد نظر خود را بر روی آن بنویسید.

ایده هایی جذاب ساخت کارت تبریک یلدا

ایده های شیک ساخت کارت تبریک شب یلدا

ایده های منحصر به فرد ساخت کارت تبریک شب یلدا

اموزش ساخت کارت تبریک شب یلدایی

درست کردن کارت تبریک شب یلدا

اموزش ساخت کارت تبریک شب یلدایی با تصویر

همچنین می تواند طرح اولیه یک الگوی تصویری یا قاب نباشد، و یک تصویر زیبا و احساسی از طبیعت، گل و … باشد که با دانلود و پرینت گرفتن این تصاویر و تایپ مطلب بر روی آنها تنوع بالایی از کارت پستال و تبریک برای شب یلدا برای افراد با نسبت ها و سلیقه های مختلف تهیه نمایید. همچنین می توانید فایل این کارت تبریک ها را نیز به صورت الکترونیکی بفرستید.

متن های مختلف و متفاوتی را می توانید برای نوشتن بر روی این تصاویر به کار ببرید، مثلا برای همسر می توانید بنویسید؛ همسر عزیزم، همسر مهربانم شب یلدای زیبایت مبارک باشد، این شب طولانی و آریایی در کنار تو زیبا و خاطره انگیز می شود. همین طور می توانید از دیگر صفات مدنظر خود ضمن تشکر و قدردانی از حضور او در طول زندگی بهره ببرید. برای خواهر بزرگ از جملاتی مانند خواهر بزرگ عزیزم که همیشه مانند مادر کنارم بودی و با من مهربان بودی، شب یلدایت مبارک و … .

ساخت کارت تبریک شب یلدا با خلاقیت و سلیقه

ایده های جذاب ساخت کارت تبریک شب یلدا

ساخت کارت تبریک شب یلدا با روش هایی متفاوت

روش سوم

می توانید برای زیبایی و تنوع بیشتر کار، خلاقیت خود را افزایش دهید؛ مثلا یک کاردستی هندوانه، انار و یا هر چیزی دیگری ساخته و بر روی مقوا و یا کاغذ که برای کارت تبریک در نظر گرفته اید بچسبانید. کشیدن نقش و طرح دلخواه و نوشتن متن مورد نظر هم در نهایت تکمیل کننده کار می باشد.

ساخت کارت تبریک شب یلدایی به شکلی جذاب

درست کردن کارت تبریک شب یلدا

درست کردن کارت تبریک شب یلدا

ساختن کارت تبریک شب یلدا با ایده هایی متفاوتکارت تبریک شب چله برای فرزند دختر از سوی پدر و مادر  و یا معلم

ساخت کارت تبریک شب یلدا با استفاده از روشی کاربردی

در این مطلب شما عزیزان را روش و ایده های ساخت کارت تبریک شب یلدا آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرد. اگر علاقمند به آشنایی با ایده های جذاب و کاربردی برای ساخت انواع کاردستی و  خلاقیت های جدید هستید می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *