دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱
  • ۰

تنها روش از بین بردن این آلودگی ها تهیه ی یک دستگاه تصفیه آب برای منزل و یا محل کارتان می باشد .آب آشامیدنی لوله کشی شهری در اکثر شهر های ایران دارای مواد مضری مثل نیترات، کلر، رسوبات و سختی زیاد است که ضرر های زیادی را به بدن انسان می رسانند. سوال اینجاست که کدام مارک تصفیه آب بهتر است و از کجا یک دستگاه آب تصفیه کن اصل تهیه نمایید؟ شرکت مینروا فیلتر نمایندگی فروش بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی با بهترین قیمت می باشد که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب ساخت کشور تایوانی می باشند که باید از سیستم اسمز معکوس در دستگاه های خود استفاده کنند. در زیر به معرفی انواع برند معتبر دستگاه تصفیه آب و بررسی قیمت آن ها خواهیم پرداخت.

  • قیمت تصفیه آب مینروا

برند مینروا از سال ۱۹۳۰ فعالیت خود را آغاز کرده و با تولید دستگاه هایی مطابق با استاندارد جهانی بهداشت، اعتبار زیادی را برای خود کسب نموده است. بی شک بهترین برند دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا می باشد. این برند از فناوری RO در دستگاه هایش استفاده می کند و مدل های ۶ مرحله ای آب معدنی ساز، قلیایی، فرابنفش اکسیژن ساز را تولید کرده است. در طی دهه ی اخیر این دستگاه پر فروش ترین تصفیه آب بوده که رضایت تمام مشتریان را به خود جلب کرده است. حرفه ای ترین مدل این برند دستگاه RO8-O2PLUS می باشند که هم آب را قلیایی می کند و هم با اکسیژن و انرژی درون آن را افزایش می دهد . قیمت تصفیه آب مینروا نسبت به دو برند قبلی بالا تر است و کیفیت بهتری هم دارد.

  • قیمت تصفیه آب cck

شرکت سی سی کا در دهه ۷۰ میلادی آغاز به کار کرد که در حوزه ی تولید تجهیزات تصفیه آب خانگی نیز فعالیت می کند و بهترین مارک در این حوزه به شمار می رود. این کمپانی همواره در تلاش است تا فعالیت خود را توسعه دهد و از بهترین کارشناسان و محققین در تیم خود استفاده می کند. کامل ترین و بهترین مدل دستگاه سی سی کا مدل ۸ مرحله ای RO8-ORP می باشد. دستگاه سی سی کا پمپ و مخزن قوی ای دارند و فیلتر ممبران آن ها نیز تحت لیسانس آمریکا و دارای بهترین کیفیت می باشد. برند سی سی کا هم مانند سافت واتر مونتاژ ایران با قطعات تایوانی و چینی می باشد. این برند معتبر تایوانی سابقه ی درخشان در تولید دستگاه های اسمز معکوس دارد که در اروپا و آمریکا نیز از آن ها استفاده می شود. دستگاه های با کیفیت سی سی کا به سختی در بازار پیدا می شوند و مدل ها ی تقلبی آن با کارایی ضعیف توسط فروشندگان سودجو به فروش می رسد. قیمت تصفیه آب CCK مانند سافت واتر مقرون به صرفه است و با حدود ۲ تا ۲ و نیم میلیون تومان می توان بهترین مدل آن را خریداری کرد برای تهیه ی اصل این دستگاه باید به نمایندگی های رسمی مراجعه نمایید.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر

  • قیمت تصفیه آب سافت واتر

کمپانی سافت واتر در دهه ۴۰ میلادی در ویسکانسین آمریکا تاسیس شد و بعد از آن در تایوان نیز مشغول به ادامه فعالیت خود شد. این برند در مدت ۷ دهه صد ها هزار مشتری را در سراسر دنیا جذب کرد و امروزه بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه ها ی تصفیه آب به شمار می رود. سافت واتر به دلیل اقتصادی بودن و ارزش خرید بالای دستگاه هایش به شهرت رسید و خود را مسئول افزایش کیفیت آب آشامیدنی و کاهش سختی آن می داند .دستگاه های برند سافت واتر مونتاژ ایران و دارای قطعات چینی و تایوانی می باشند که این برند هم دستگاه ها ی اولترا فیلتراسیون و هم دستگاه های اسمز معکوس را تولید کرده است. قیمت تصفیه آب سافت واتر نسبت به برند های دیگر ارزان تر است اما کیفیت قابل قبولی دارد و می توانید املاح و هر نوع آلاینده ای در آب را از بین ببرد. بهترین مدل تصفیه آب سافت واتر دستگاه ۸ مرحله ای اکسیژن ساز آن است که RO8-OX نام دارد.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب

یکی دیگر از نکات مهم در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب معتبر بودن فروشنده آن است. برای خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل که بتواند تمام آلاینده ها ی آب آشایمدنی را حذف کند و سختی آن را کاهش دهد ابتدا باید مطمئن شوید که آن دستگاه سیستم اسمز معکوس داشته باشد. فیلتر ممبران، پمپ، مخزن، اتصالات، هوزینگ ها و … از قطعات مهم دستگاه می باشند .پس از تکمیل بودن تجهیزات دستگاه برای نصب آن اطمینان پیدا کنید. دارا بودن گواهینامه های فنی بین المللی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال می باشد. نمایندگی های رسمی بهترین گزینه برای خرید تصفیه آب اورجینال هستند که با ضمانت دستگاه شما، خیالتان را از کیفیت و اورجینال بودن آن راحت می کنند و از عهده ی تعمیرات و خدمات و سرویس دهی آن نیز بر می آیند.

 

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی از مینروا فیلتر

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب مینروا فیلتر

مرکز فروش دستگاه تصفیه آب مینروا فیلتر سابقه ی درخشانی در امر فروش دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی اصل تایوان با برند های معتبر سافت واتر، سی سی کا و مینروا و هم چنین تجهیزات آن ها مثل انواع فیلتر ها  را دارد. این شرکت با بهره گیری از کارشناسان و تیم حرفه ای و مجرب، یک خرید آسان را برای شما فراهم می کند. با ورود به سایت شرکت محصولات عرضه شده توسط این مجموعه را همراه با اطلاعات کامل و دقیق در مورد هر یک از آن ها مشاهده خواهید کرد و قیمت هر محصول نیز درج شده است. فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب از طریق سایت مینروا فیلتر این امکان را به شما خواهد داد که در سریع ترین زمان محصول مورد نظرتان به همراه ارسال و نصب رایگان در محل مورد نظر شما به دستتان خواهد رسید و ضمانت نامه ی آن هم پس از نصب تحویل شما قرار داده می شود. تعمیر انواع دستگاه تصفیه کننده آب، تعویض قطعات کهنه دستگاه شما با قطعات درجه یک نو، خرید نقد و اقساطی تا ۱۰ ماه ( تهران و کرج ) ، ارائه تخفیفات شگفت انگیز فروش ویژه از دیگر خدمات شرکت مینروا فیلتر برای مشتریان خود می باشد.
خرید آب تصفیه کن تایوانی از فروشگاه اینترنتی مینروا فیلتر این اطمینان را به شما می دهد که بهترین و معتبر ترین دستگاه را خریداری می کنید. اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید مشاوران شرکت آماده ی پاسخگویی به سوالات شما همه روزه در تمام ساعات می باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *