دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

ایده های جالب و متفاوت تزیین شمع با برگ

  • منصوره رمضان زاده
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

تزیین شمع با برگ یکی از انواع روش های جذاب و خلاقانه شمع آرایی بوده که از عناصر طبیعت در اجرای دیزاین آن الهام گرفته شده و افرادی که در این زمینه مهارت دارند می توانند با صرف کمی هنر و خلاقیت به ظاهر شمع های ساده خود جلوه ای زیبا ببخشند.

از جمله عناصر دکوراتیو جذاب که می توان با بهره مندی از مدل های متنوع آن بخش های مختلف منزل را دیزاین نمود شمع بوده که به شکل آماده می توان تهیه نمود و یا این که در صورت تمایل با استفاده از روشی ساده با کمک وسایل تزیینی مدل های شیک و متفاوتی از آن را در منزل درست کرد و استفاده نمود. در همین راستا سعی داریم در این مطلب به نمایش ایده های جالبی از تزیین شمع با برگ برای الگو گرفتن شما عزیزان بپردازیم.

ایده های خلاقانه تزیین شمع با برگ

به طور کلی شمع ها برای ایجاد فضایی آرام بخش و خاص در موقعیت های مختلف عنصری کاربردی و مناسب به شمار آمده و با نور زیبایی که دارند حس و حال خوبی به وجود می آورند. روش های متعددی برای زیباسازی انواع شمع موجود بوده که تزیین شمع با برگ، تزیین شمع با مروارید، تزیین شمع با اکلیل و تزیین شمع با روبان می تواند از جمله این روش ها می باشد. هریک از این تزیینات با بکارگیری ایده های مختلفی قابل اجرا می باشد.

دیزاین جذاب شمع با برگ خشک

تقریبا در تمامی منازل تعدادی شمع ساده وجود دارد که بلااستفاده مانده و یا این که به دلیل تکراری بودن و ظاهر ساده ای که داشته جذابیت خاصی ندارند بنابراین نیاز است که با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق هنری و با الهام گرفتن از برخی ایده های کاربردی در این زمینه ظاهری خاص و متفاوت به آن ها بدهید تا مجددا بتوانید از آن ها استفاده نمایید و قسمت های مختلف منزلتان را با کمک آن ها زیبا سازید.

دیزاین شمع با لوازم مختلف از ایده های جالبی بوده که می توانید در این زمینه بکار گیرید. به عنوان مثال می توانید با گل و برگ های خشک شده که در اختیار دارید طبق سلیقه ای که داشته با صرف کمترین هزینه شمع های ساده ای که در اختیار دارید را جلوه ای منحصر به فرد ببخشید و یا حتی از عناصر طبیعی دیگری در کنار آن ها استفاده کرده و حس و حال و تمی پاییزی و جذاب به شمع های خود بدهید و دیزاین منزلتان را بدین گونه جذاب تر نمایید.

انواع شمع آرایی جدید با برگ

با توجه به این که شمع ها کاربردهای گوناگونی دارند و در مکان ها و موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده می گردد در نتیجه در سبک ها و شکل های متنوعی تولید شده و وجود دارند. شما می توانید بر اساس نیازی که دارید مدل دلخواهی از آن را تهیه کرده و استفاده نمایید اما برخی مواقع به منظور جذابیت بخشیدن بیشتر به شمع ها آن ها را با وسایل گوناگون دیزاین کرده و جلوه می دهند.

  •  آرون گروپس

تصاویری جذاب از مدل های مختلف این نوع شمع آرایی

هنر شمع آرایی در واقع هنری جذاب و دوست داشتنی بوده که اغلب بانوان خوش سلیقه و هنرمند به یادگیری آن علاقه مند هستند. شما می توانید با ساده ترین ابزار و وسایل همچون روبان، تور، برگ و … با توجه به نوع کارایی آن، شمع خود را دیزاین کرده و مورد استفاده قرار دهید. در ادامه به منظور الهام گرفتن شما عزیزان مدل هایی زیبا از انواع شمع آرایی با برگ را به نمایش گذاشته ایم.

مدل های خاص دیزاین شمع با برگ دیزاین زیبا شمع با برگ خشک انواع شمع آرایی با برگ و گل دیزاین جالب شمع با برگ دیزاین شیک شمع با برگ تزیین جالب شمع با برگ مدل های متفاوت شمع آرایی با برگ شمع آرایی خلاقانه با برگ  دیزاین زیبا شمع با برگ انواع شمع آرایی با برگ و گل تزیین جدید شمع با برگ ایده های جدید شمع آرایی با برگ دیزاین جالب شمع با برگ شمع آرایی با برگ و گل انواع شمع آرایی با برگ دیزاین جذاب شمع با برگ تزیین متفاوت شمع با برگ دیزاین پاییزی شمع با برگ شمع آرایی جدید با برگ و گل انواع دیزاین شمع با برگ خشک  دیزاین زیبا شمع با برگ و گل تزیین خاص شمع با برگ دیزاین جالب شمع با برگ دیزاین خلاقانه شمع با برگ شمع آرایی خلاقانه با برگ ایده های خلاقانه شمع آرایی با برگ دیزاین جدید شمع با برگ ایده های جالب تزیین شمع با برگ

ایده های جالبی از انواع تزیینات شمع با برگ را در این مطلب مشاهده نمودید که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت و استفاده را از تماشای آن ها برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *