دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

قیمت فولاد آلیاژی رو به افزایش است

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱
  • ۰

طی چند سال اخیر تولید ورق فولاد ضد زنگ با توجه به موارد مصرف بالایی که دارد، اهمیت زیادی پیدا کرده است.

قیمت فروش این نوع ورق به دلیل داشتن ویژگی ضدزنگ بودن نسبت به سایر ورقها بالاتر می باشد، نام دیگر این ورق زنگ نزن می باشد اما در عموم مردم به همان ضد زنگ معروف می باشد.

این ورق فولاد آلیاژی از آهن و کربن می باشد و در کنار آن مقداری کروم نیز درون خود دارد که موجب می شود خاصیت ضد خوردگی و ضد زنگ بودن را به ورق بدهد، به این محصول در صنعت، استیل نیز می گویند.

فولاد ضد زنگ فریتی، آستنیتی، مارتنزیتی و داپلکس از انواع مختلف این محصول به شمار می روند.

برای اولین بار شرکت فورد برای تولید ماشینهای خود از این نوع فولاد استفاده کرد، به منطور تولید تجهیزات پزشکی و دستگاه های دندان پزشکی نیز فولاد ضذ زنگ بکار برده می شود.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت فولاد آلیاژی رو به افزایش است

در ساخت هواپیما و برخی ظروف منازل مثل چاقو، چنگال و قاشق نیز این فولاد زنگ نزن استفاده می شود.

به جرات می توان گفت ورق فولاد ضد زنگ بهترین نوع درمیان سایر ورقهای فولادی می باشد و بیشترین کاربرد را نیز دارد.

مجموعه ما در زمینه خرید و فروش انواع ورقهای فولادی فعالیت می کند و بهترین نوع آن را به داخل و خارج از کشور می فرستد.

افرادی که تمایل به خرید این محصولات را دارند می توانند با مراجعه به سایت از انواع و قیمتهای این محصولات آگاهی پیدا کنند و در صورت هر گونه سوال با مشاورین ما ارتباط بگیرند.

خرید ورق فولاد فنر

یکی دیگر از ورقهای فولادی که با استفاده از تکنولوژی نورد گرم تولید می شود ورق فنر می باشد، قیمت خرید این محصول کمی بالاتر از سایر ورقها می باشد.

ورق روغنی یکی از انواع نورد سرد می باشد و در جریان آن تولید می شود، این نوع ورق به دلیل آن که مواد اولیه آن حرارت نده است انعطاف پذیر نیست و در برابر شکل پذیری مقاوم است.

به منظور تولید ورقهای گالوانیزه و برخی لوله ها از این نوع ورق استفاده می شود، همچنین در ساخت برخی لوازم خانگی  به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارند از ورق روغنی استفاده می شود.

ورق روغنی به سه دسته تقسیم می شوند، ورقهای معمولی که ST آن ۱۲، ورقهای نیمه کششی ST13 دارند و در نهایت ورقهای فوق کشش کهST آن ۱۴ می باشد.

ورق گالوانیزه از ورق روغنی تولید می شود که فرآیند تولید آن طولانی و زمان بر می باشد، طی اتفاقاتی که برای فولاد در زمان تشکیل ورق گالوانیزه می افتد روی به عنوان آند و آهن نقش کاتد را می گیرند و در این صورت این ورق هیچ گاه دچار زنگ زدگی نمی شود.

قیمت فولاد آلیاژی رو به افزایش است

باید در هنگام خرید فولاد ضد زنگ با انواع ورق فولاد آشنا شوید از برای ساخت بیلبوردهای تبلیغاتی، لوله های آب، کانال کولر، لوله بخاری و بسیاری از مصارف دیگر از این نوع ورق استفاده می شود.

هزینه نگهداری این ورقهای گالوانیزه بسیار پایین می باشد و همچنین نسبت به سایر روشهای ضد زنگ کردن فولاد نرخ پایین تری دارد، این محصول بین ۲۰ تا ۳۰ سال عمر می کند و پوششی مناسب برای فولاد می باشد.

از رنگ پاشی این نوع ورق در کوره ها ورق رنگی تولید می شود، ورقهای رنگی برای نمای داخلی ساختمانها، بدنه خارجی یخچال و آبگرمکن و سایر وسایل خانگی استفاده می شود.

 

بهترین قیمت روز فولاد آلیاژی

در این جهان کمتر صنعت ساخت و سازی وجود دارد که با فولاد آلیاژی صادراتی سر و کار ندارد؛ بهترین قیمت روز این محصول با ارزش را می توانید از سایت ما دریافت کنید.

از آن جایی که این محصول ویژگی های خاصی برای استفاده دارد قیمت های آن تا مقادیر بر اساس دسته بندی کاربردی متفاوت است؛ همانطور که تعیین کردیم فولاد ها آلیاژی در صنعت ساخت و ساز نقش مهمی دارند از نظر اقتصادی عملکرد زیادی هم دارد.

کار صنعت ساخت و ساز بدون فولاد و محصولات آن وقفه می افتد و طبق این روش پیش بروید کل جهان در این زمینه در کار های مخصوص به خود ثابت می ماند؛ این محصول درکنار خصوصیت آهن، مختصه عناصر مختلف را در بر می گیرد.

قیمت فولاد آلیاژی رو به افزایش است

امروزه مانند دیگر محصولات قیمت فولاد آلیاژی نیز رو به افزایش می باشد.

یکی از با ارزش ترین و مهم ترین فلزات در جهان فولاد آلیاژی است؛ این محصول با داشتن سود اقتصادی و امکان خرید و فروش عمده جایگاه مهمی در صنعت ساخت و ساز جای گرفته است.

این محصول به صورت کلی به ۴ دسته تقسیم می شود که دسته اول فولاد آلیاژ، ابزاری، فولاد ضد زنگ و فولاد کربنی دسته بندی می شود؛ بیشتر فولاد های دنیا از فولاد کربنی تولید شده است.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *