دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

طرز تهیه اسموتی ریواس نوشیدنی مقوی با طعم عالی

  • سمیه نیک فرجام
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱
  • ۰

اسموتی ریواس یک اسموتی کمیاب و در عین حال پر خاصیت است. این اسموتی در کافه ها سرو می شود. در این بخش می توانید، طرز تهیه اسموتی ریواس را مطالعه کنید.

اسموتی ها در فصل های تابستان طرفداران زیادی دارند. این نوشیدنی در اغلب کافی شاپ ها نیز سرو می شود. همانطور که می دانید این نوشیدنی لاکچری با انواع میوه ها تهیه می شود. در این بخش طرز تهیه اسموتی ریواس را مطالعه می کنید.

اگر می خواهید طعم یک اسموتی عالی و خوشمزه را بچشید، می توانید تهیه اسموتی ریواس، اسموتی گلابی و اسموتی هندوانه را امتحان کنید. این نوع نوشیدنی های پرطرفدار بوده و اغلب در مهمانی ها نیز سرو می شوند.

 طرز تهیه اسموتی ریواس

مواد لازم

  • ریواس تازه: نصف پیمانه
  • سیب خرد شده: نصف پیمانه
  • ساقه کرفس: ۱/۴ پیمانه
  • آب: یک لیوان
  • پودر دارچین: ۱/۲ قاشق چای خوری

طرز تهیه اسموتی ریواس دلچسب

ابتدا همه ریواس ها را به خوبی بشویید و به خوبی پوست آن ها را بگیرید. سیب ها را نیز به همین شکل شسته و در صورت دلخواه پوست آن ها را جدا کنید. اما توجه داشته باشید، دانه های سیب باید گرفته شود. بعد از آبکشی سیب ها و ریواس ها باید مواد را با یکدیگر میکس کنید.

تمام ریواس ها را با استفاده از یک لیوان آب، سیب، دارچین، و دیگر مواد دلخواه درون مخلوط کن بریزید و به خوبی میکس کنید. در صورتی که می خواهید، مقداری از ریواس ها زیر دندان حس شوند، می توانید مقدار میکس مواد را کمتر کنید. حالا نوشیدنی شما آماده است.

این نوشیدنی با سرد و یخ سرو شود. در صورت دلخواه نیز می توانید از مقداری ریواس برای تزئین این نوشیدنی استفاده کنید. همانطور که می دانید، ریواس یکی از میوه های کمیاب بوده و در عین حال دارای خواص بسیار زیادی است.

این اسموتی یک اسموتی سه دقیقه ای است و به سادگی تهیه می شود. شما می توانید از این نوشیدنی ساده برای مهمانی ها و مجالس خود نیز استفاده کنید. سرو این نوشیدنی در عصر خواص زیادی دارد.

  •  آرون گروپس

نحوه تهیه اسموتی ریواس

 

خواص ریواس:

این میوه بسیار پر خاصیت بوده و برای درمان انواع بیماری ها مفید می باشد. شما با تهیه یک اسموتی ساده از این میوه می توانید، خواص درمانی بالای آن را دریافت کنید. این میوه دارای سطح بالایی از فیبر بوده و می تواند برای لاغری نیز بسیار مناسب باشد. سطح ویتامین سی در این میوه بسیار بالا است. این مویه برای درمان کبدهای چرب نیز بسیار مناسب خواهد بود.

درمان آلزایمر، بیماری های قلبی، پیشگیری از سرطان، دستگاه گوارش، تقویت پوست و مو از انواع فواید این میوه برای سلامت بدن شما می باشد. اسموتی این میوه بسیار آسان است و در این بخش یک طرز تهیه ساده از آن را مطالعه کردید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *