دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

۴۰ مدل سینی دکوراتیو, اکسسوری زیبا برای تزیین منزل

  • منصوره رمضان زاده
  • ۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۰

انتخاب مدل سینی دکوراتیو یکی دیگر از ایده ها و اقدامات کاربردی و موثر در زیبا سازی چیدمان منزل می باشد که می توان در بخش های مختلف خانه از آن استفاده نمود و دکوری ها و لوازم مورد نیاز کوچک را درون آن به زیبایی چید و نظم خاصی به منزل بخشید.

از جمله وسایل کاربردی که جزئی از اکسسوری های تزیینی منزل به حساب آمده و نقش بسزایی در زیبایی خانه و دیزاین آن دارد سینی دکوراتیو بوده که در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند و شما می توانید مطابق با سلیقه و نوع چیدمان وسایل منزل و دکوری های خود سبک خاصی از آن را انتخاب نمایید و مورد استفاده قرار دهید. در همین راستا تصمیم داریم در این مطلب به جهت ملاحظه و راهنمایی شما عزیزان انواع جذابی از مدل سینی دکوراتیو را به نمایش بگذاریم.

انواع شیک و جذاب مدل سینی دکوراتیو

به طور کلی خانم های با سلیقه و کدبانو تمایل دارند با بکارگیری انواع روش ها و ایده های مختلف جلوه و دیزاین جذابی به فضای منزل خود بدهند که یکی از این موارد انتخاب مدل سینی دکوراتیو می باشد. این نوع سینی ها در جنس های گوناگونی همچون فلزی، سنگی، چوبی، سرامیکی، آینه ای و … در بازار موجود می باشند که می توانید مطابق با سبک چیدمان وسایل منزلتان و نوع سلیقه خود مدل خاصی از آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

اجزای تشکیل دهنده این سینی های دکوری به نوع نیاز و لوازم مورد استفاده و همچنین دکوری هایی که برای زیبایی میز یا هر محلی که مدنظر دارید بستگی دارد و برای هر مکانی متفاوت می باشد، اما شما می توانید داخل سینی هر آن چه برایتان ارزشمند و جذاب می باشد و به آن علاقه دارید متناسب با نوع چیدمان منزل قرار دهید. اغلب وسایلی همچون شمع های فانتزی، گل و گلدان، عود، جاشمعی، قاب عکس، مجسمه های کوچک، لوازم آرایش و … قرار داده می شود.

این نوع سینی های جذاب و زیبا که به تازگی مد شده و طرفداران زیادی دارد در واقع در قسمت هایی همچون روی میز جلو مبلی، در اتاق خواب، روی میز آشپزخانه، روی میز ناهار خوری، روی کنسول و … گذاشته می شود و به جای قرار دادن وسایل روی میز می توان آن ها را به سبک زیبایی داخل سینی گذاشت و نظم خاصی را به وجود آورد.

بهتر است بدانید بسته به جایی که قصد استفاده از سینی را دارید لوازم قرار داده در آن متفاوت می باشد. به عنوان مثال در صورتی که تمایل دارید روی پیشخوان آشپزخانه این سینی را بگذارید می توان وسایلی همچون ظرف های سرکه و ادویه و روغن را بگذارید.

  •  آرون گروپس

همچنین اگر داخل اتاق خواب و یا بر روی میز آرایش می گذارید می توانید عطر، وسایل آرایشی و ظرف پنبه را قرار دهید. در مکان های دیگر نیز به همین طریق وسایل مختص به خود را می طلبد اما چیزی که اهمیت دارد و کاربرد اصلی این سینی را نشان می دهد نظم و ترتیب بخشیدن به وسایل و دکوریجات کوچک است که به سبکی زیبا می توان آن ها را درون این گونه سینی ها کنار هم قرار داد و استفاده نمود.

تصاویری جذاب از انواع سبک های شیک سینی دکوری

در ادامه به منظور ملاحظه و کمک به شما عزیزان در انتخاب سبک مدنظرتان از انواع سینی دکوراتیو نمونه های زیبا و متنوعی را در اختیارتان قرار داده ایم تا از آن ها دیدن نمایید.

 

تصاویری که مشاهده نمودید نمونه های زیبایی از انواع شیک و خاص مدل سینی دکوراتیو بود که امیدواریم مورد توجه و پسندتان قرار گرفته باشد و نهایت لذت را از آن ها برده باشید. ضمن اینکه برای مشاهده مدل میز جلو مبلی و مدل گلدان رومیزی می توانید به سراغ لینک های قرار داده شده بروید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *