دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

  • فرهاد هاشمی
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

نیاز مبرم به آب آشامیدنی در طول روز برای هر یک از انسان­ها

زندگی بدون آب، امکان پذیر نیست. همه ما در طول روز، به آب آشامیدنی نیاز داریم. اما تصور کنید به جای آب تصفیه شده، از آب­ لوله­ کشی ساختمان­ها استفاده کنیم.

راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

در این صورت با توجه به وجود املاح بسیار مضر و خطرآفرین، ضربه­ های جبران ناپذیری به سلامتی خود و خانواده خویش زده ­ایم. چرا که آب­ لوله­ کشی شهری، سرشار از انواع ویروس­ها و باکتری­ها و همچنین مواد مضر شیمیایی بسیاری است که حتی ممکن است باعث بروز سرطان و بیماری­هایی همچون: دیابت، سنگ کلیه و مثانه، بیماری­های گوارشی، پوسیدگی دندان، ضعیف شدن استخوان­ها و افزایش فشار خون و… شود.

از آنجایی که  بدن ما برای هضم غذا و سوخت و ساز­های لازم، گردش خون صحیح و اصولی، سم زدایی بدن و… به آب نیاز دارد و همچنین به صورت نسبی چیزی حدود ۷۰ درصد بدن ما را آب تشکیل داده است، پس تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی از ضروریات انکار ناپذیر زندگی همه افراد تلقی می­شود و بهتر است همه­ ی ما به فکر خرید دستگاه تصفیه آب باشیم تا آبی کاملا بهداشتی و تصفیه شده را به جای آب نسبتاً آلوده­ ی شهری ( با تمام مشکلاتی که ذکر شد ) جایگزین کنیم تا استرسی بابت مشکلات و بیماری­های مختلف نداشته باشیم. ما می ­توانیم با خرید و نصب دستگاه تصفیه آب خانگی در منزل خود، آبی بسیار گوارا، بدون طعم، و همچنین مطبوع را تجربه کنیم که سرشار از مواد معدنی است که بدن ما به آن نیاز داشته و ما می توانیم آب مورد نیاز بدن خود را در طول شبانه روز بدون کوچکترین ناخالصی، تأمین کنیم.

راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

دستگاه تصفیه آب خانگی

عمده ترین نکات خرید و استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی

جلوگیری از بروز بیماری های مختلف و استفاده از دستگاه های تصفیه آب با خواص بی نظیر و بی شمار آب های آشامیدنی تصفیه شده، هر یک از ما را ترغیب به خرید انواع مختلف دستگاه های تصفیه آب می کند تا بدین ترتیب ما بتوانیم به منظور جلوگیری از بروز انواع سرطانات، ضعف در سیستم دفاعی بدن و بروز اختلالات سیستم عصبی ناشی از وجود غلظت انواع فلزات سنگین در آب های شهری از جمله: جیوه و سرب و… در کنار وجود کلر، انواع آلودگی های میکروبی و باکتریایی و… دیگر از آب های آشامیدنی شهری استفاده نکرده و به جای آن از آب تصفیه شده استفاده کنیم. عمده ترین نکاتی که علاوه بر موارد بالا، سبب خرید و استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی در هر یک از منازل مسکونی می گردد؛ به شرح زیر می باشند:

  • وجود آب آشامیدنی سالم تر؛ حافظ سلامتی افراد خانواده
  • بهره مندی از طعم و مزه مطلوب آب سالم تصفیه شده
  • صرفه جویی در هزینه به جای خرید روزانه آب معدنی. ضمن اینکه شما در هر لحظه، می توانید از آب تصفیه شده مصرف کنید. افزون بر آن مصرف بی رویه آب های معدنی هم به علل و عوامل مختلف، خیلی نمی تواند برای شما مفید باشد. حتی کیفیت آب تصفیه شده نیز بالاتر از آب معدنی است.
  • لذت استفاده از آب تصفیه شده به جهت رسیدن به پوست شفاف و سالم.
  • پیشگیری از افزایش غلظت خون در بدن
  • سلامتی کودکان و گروه های پرخطر با مصرف آب تصفیه شده
  • حفظ و کنترل وزن به شکل مطلوب تر
  • بهبود سیستم گوارشی
  • کاهش خطرات ناشی از آلودگی های مختلف در آب های لوله کشی شهری
  • و…

وجود این عوامل و نیز علل و عوامل دیگر، سبب ترغیب طیف وسیعی از افراد به خرید و استفاده از دستگاه های تصفیه آب شده است. شما نیز می توانید با مصرف آب تصفیه شده، لذت شفاف بودن پوست و موی خود و نیز لذت طعم و مزه خوب آب تصفیه شده را تجربه کنید.

خرید انواع دستگاه تصفیه آب در مدل ها و برندهای مختلف

در صورتی که قصد خرید دستگاه تصفیه آب را دارید تا بتوانید از مزایای بی نظیر آب تصفیه شده در منزل مسکونی خود استفاده کنید؛ باید در نظر داشته باشید که امروزه مدل ها، طرح ها و برندهای مختلفی از دستگاه های تصفیه آب، تولید شده و آن ها را با قیمت های مختلفی روانه بازار کرده اند. شما می توانید با توجه به نوع نیاز و بودجه خویش، اقدام به خرید انواع دستگاه های تصفیه آب با تعداد فیلترهای ۶، ۷، ۸ و حتی ۹ و ۱۰ فیلتره کنید. طبیعتا قیمت تصفیه آب با فیلترهای بالاتر، به مراتب گران قیمت تر می باشد. در خصوص خرید این نوع از دستگاه ها به مارک و برند تولیدی دستگاه مورد نظر و نیز جنس و کیفیت فیلترها باید توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را در پیش رو داشته باشید. بسته به متراژ منزل شما و میزان استفاده از آب تصفیه شده در طول روز و نیز با توجه به قیمت های متنوع و مختلف دستگاه های تصفیه آب در برندها و جنس های مختلف، شما می توانید اقدام به خرید هر یک از آن ها کنید که تا پیش از خرید، مشورت با افراد صاحب سبک در این زمینه می تواند راهکار خوبی برای شما محسوب گردد.

 

نکات لازم پیش از خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

توجه به نکات پیش و پس از خرید دستگاه تصفیه آب

همواره باید توجه داشته باشید که تا پیش از خرید دستگاه تصفیه آب، بهتر است به عوامل مختلفی از جمله: چند فیلتر بودن، گارانتی داشتن محصول، اصلی بودن آن، جنس و کیفیت محصول مورد نظر، خدمات پس از فروش و… کنید که نوع دستگاه های تصفیه آب تایوانی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. پس از خرید نیز می بایست به این نکته بسیار حائز اهمیت توجه کنید که هر ۶ ماه یک بار بهتر است اقدام به تعویض فیلتر آن ها کنید. در صورتی که شما دستگاه تصفیه آب مورد نظر را از نمایندگی های رسمی آن خریداری کرده باشید؛ می توانید از این خدمات پس از فروش بهره مند شوید تا هر ۶ ماه یک بار از طرف نمایندگی، مراتب را به جهت تعویض فیلتر دستگاه شما به عمل آورند. بدین ترتیب با رعایت کردن نکات پس و پیش از خرید دستگاه تصفیه آب، می توانید خریدی خوب و شایسته در پیش رو داشته باشید.

 

جمع بندی :

دلایلی زیادی وجود دارد که شمارا قانع کند که از دستگاه‌های تصفیه آب استفاده کنید و ما در این مقاله سعی داشتیم که شما را با برخی از این موارد آشنا کنیم.

راهنمای خرید تصفیه آب خانگی

در حال حاضر بهترین برند دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران برند آکواجوی بوده که توسط شرکت هیراب سان از سال ۱۳۸۲ وارد بازار ایران شده است. هیراب سان دارای بیش از ۵۰۰ نمایندگی فعال فروش دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی در سراسر کشور می‌باشد.

تمامی دستگاه‌های تصفیه آب آکواجوی دارای ۳ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می‌باشد که نشان از اهمیت این برند به رضایت مشتریان خود دارد.

جهت دریافت قیمت دستگاه تصفیه آب آکواجوی می‌توانید به فروشگاه آنلاین آکواجوی مراجعه کنید و پس از انتخاب محصول در کمتر از ۲۴ ساعت این دستگاه توسط تکنسین‌های نمایندگی شهر شما جهت نصب رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *