دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

طرز تهیه املت کبابی با عطر و طعم دلپذیر

  • شقایق ایران دوست
  • ۸ اسفند ۱۴۰۰
  • ۰

طرز تهیه املت کبابی بسیار ساده می باشد و شما حتی می توانید این غذا را در حیاط خانه خود نیز بپزید. برای این که با دستورالعمل مرحله به مرحله این غذا آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

برای این که بتوانید یک غذای بسیار خوشمزه را با روش خاص تهیه کنید و عطر و طعم بسیار دلپذیری به آن بدهید بهتر است این مطلب را از دست ندهید زیرا قرار است شما را با طرز تهیه املت کبابی آشنا کنیم. در مطالب قبلی دستور تهیه چند املت مانند املت گوشت و املت خرما را برایتان بیان کردیم و در ادامه قصد داریم طرز تهیه املت کبابی و جنگلی را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه املت کبابی

پختن املت معمولا به عنوان وعده صبحانه می باشد و اگر دوست داشتید در جنگل و دشت برای خود یک غذای بسیار خوشمزه تهیه کنید می توانید از این املت کمک بگیرید. در نظر داشته باشید که در این املت می توانید با سلیقه و ذائقه ای که دارید مواد دیگری مانند قارچ، فلفل دلمه ای و فلفل سبز نیز اضافه کنید ولی ما در این جا تنها روش پخت ساده این نوع املت را برایتان بررسی خواهیم کرد.

مواد لازم

  • گوجه فرنگی ۸ عدد
  • تخم مرغ ۴ عدد
  • رب گوجه فرنگی یک قاشق غذا خوری
  • کره ۵۰ گرم
  • نمک و فلفل به میزان لازم
  • روغن به مقدار نیاز

طرز تهیه املت کبابی

برای این که بتوانید یک املت کبابی خوشمزه و لذیذ تهیه کنید نیاز است تا ابتدا گوجه ها را شسته و بدون این که آن ها را خرد کنید به سیخ بکشید و اجازه دهید تا روی آتش کبابی شوند. بعد از این که گوجه ها به آرامی و به دل خودشان پخته شدند می توانید آن ها را روی تخته سرو و به همراه یک ساطور به طور کامل خرد کنید.

گوجه های پخته شده و خرد شده را درون تابه بریزید و آن ها را تفت دهید. اجازه دهید کاملا آب گوجه ها کشیده شود و بعد از این که این اتفاق افتاد می توانید روغن را به آن ها اضافه کنید. در همین حین می توانید کره را نیز به گوجه ها اضافه کنید.

بعد از این که کره ها باز شد می توانید تخم مرغ ها را به گوجه ها اضافه کنید و بهتر است آن ها را اصلا هم نزنید تا تخم مرغ ها از هم باز نشوند و همانطور که هستند بپزند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

زمانی که سفیده های تخم مرغ کمی خودشان را گرفتند مکی توانید زرده ها را هم بزنید تا روی غذا پخش شوند. زمانی که سفیده و زرده تخم مرغ ها مغز پخت شدند می توانید آن ها را خوب به هم بزنید و بعد از این که مخلوط شدند آن ها را از روی حرارت بردارید.

می توانید این غذا را با هر نوع مخلفات مانند انواع ترشی جات و سبزی ها میل کنید.

درست کردن املت کبابی در خانه

املت ها معمولا ساده ترین غذاهایی هستند که می توانید آن ها را در کم ترین زمان ممکن تهیه کنید و از خوردن این غذای مقوی لذت ببرید. انواع املت ها بسیار زیاد است و شما می توانید با کلیک بر روی لینک داده شده اطلاعاتی را در مورد روش های پخت دیگر املت ها بدست بیاورید و املت های متنوعی را در خانه تهیه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *