دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

خواندن پیام حذف شده واتساپ به کمک ۳ روش

  • حکیمه فهیمی
  • ۲ بهمن ۱۴۰۰
  • ۰

برای خواندن پیام حذف شده واتساپ روش های مختلفی وجود دارد. ما در این مطلب قصد داریم شما را با سه روش انجام این کار آشنا نماییم.

چنانچه از کاربران برنامه واتساپ هستید و به دنبال روشی برای خواندن پیام های حذف شده در این نرم افزار هستید با این مطلب از مجله آرگا همراه ما باشید. ما به شما سه روش انجام این کار را خواهیم گفت.

 ۳ روش خواندن پیام های حذف شده واتساپ

واتساپ یکی از نرم افزارهای پیام رسان محبوب و معروف در میان کاربران شبکه های اجتماعی می باشد. این برنامه امکان چت متنی، صوتی و تصویری را به راحتی برای مخاطبان فراهم می آورد و با ویژگی های منحصر به فردی همراه است که استفاده از آن را برای کاربران ساده و جذاب تر می نماید.

یکی از این ویژگی ها این است که کاربران واتساپ حتی پس از پاک کردن پیام یا چتی توسط فرستنده این امکان را دارند که آن را بازیابی و بخوانند. ولی برای انجام این کار به نرم افزار مخصوص نیاز دارند. در واتساپ ویژگی فراهم شده که اگر مخاطب از پیغام ارسالی خود منصرف شد بتواند کمتر از ۷ دقیقه آن را حذف کند.

این کار برای مواقعی که متنی اشتباه ارسال می شود، بسیار مفید است. با پاک کردن پیغام، در گوشی گیرنده به صورت پیغام حذف شده است ؛ نمایش داده می شود که برای گیرنده قابل مشاهده نیست. ولی به نظر می رسد پس از پاک شدن پیغام در واتساپ هنوز هم امکان بازیابی آن وجود دارد. در حقیقت هنگامی که مخاطبی پیغامی را ارسال نمود، این پیام در تاریخچه notification ذخیره می شود و کاربر به راحتی می تواند با دسترسی به تاریخچه notification پیغام حذف شده را بخواند.

  •  آرون گروپس

به این ترتیب با ترفندهایی می توان به خواندن پیام حذف شده واتساپ اقدام کرد که ما در ادامه شما را با سه روش انجام این کار آشنا می نماییم.

۱. برنامه Notisave

برای خواندن پیام حذف شده در واتساپ چه اندروید و چه آیفون به نصب نرم افزار جانبی نیاز است. از این رو پیش از هر کاری برنامه Notisave را از منبع مورد نظر خود دانلود و نصب نمایید. این برنامه همان نرم افزاری است که همه اطلاع رسانی های گوشی شما را به ثبت می رساند.

پس از نصب Notisave و اجرای برنامه، لیستی از نرم افزارهای نصب شده روی گوشی شما در این برنامه بارگیری خواهد شد. در ادامه این نرم افزار از شما می خواهد تا اجازه دهید که به notification دسترسی داشته باشد. برای این امر روی کلید allow ضربه بزنید.

سپس به صفحه تنظیمات رفته و passcode را فعال نمایید. قابلیت رمز عبور یا passcode مانع از دسترسی دیگران به تاریخچه اطلاع رسانی یا نوتفیکیشن های شما می شود.

در ادامه صفحه ای مطابق عکس زیر گشوده می شود و در این بخش باید تنها برنامه ای را انتخاب نمایید که نوتیفکیشن آن برای شما مهم است. به این ترتیب فقط تاگل مرتبط با واتساپ را فعال نمایید.

پایان کار. اکنون این نرم افزار همه اطلاع رسانی یا نوتیفیکیشن ها از جمله پیغام های واتساپ که حذف شده است را ذخیره خواهد کرد. فقط کافی است به برنامه Notisave رفته تا notification ها را مشاهده نمایید. از این به بعد اگر فردی پیام خود را در پیغام رسان واتساپ حذف نمود؛ برنامه با ارسال notification به او اطلاع رسانی نموده و اگر برنامه Notisave را اجرا کند به راحتی می تواند پیام پاک شده را مشاهده کند.

سوال: آیا با این روش می توان پیام هایی که قبل از نصب این نرم افزار در واتساپ حذف شده اند را مشاهده کرد؟ خیر. شایان ذکر است برای مشاهده پیام حذف شده در واتساپ حتما باید این برنامه از قبل روی گوشی نصب شده باشد.

۲. برنامه WAMR

اگر از افرادی هستید که از برنامه واتساپ بسیار استفاده دارید، حتما برنامه WAMR کاربردی و مفید خواهد بود زیرا اگر پیغامی سهوی یا عمدی پاک شد با این برنامه می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. اگر پیغام واتساپ را اشتباها حذف نمودید، برنامه WAMR با ارسال notification به شما این مورد را اطلاع می دهد و شما فقط با کلیک روی آن می توانید محتوای پاک شده اعم از متن، عکس، فیلم و … را بازیابی کنید.

برنامه WAMR رایگان بوده و بستر امنی را برای پیغام های شما فراهم می نماید. از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به حجم کم، رابط کاربری ساده و زیبا، بازگرداندن راحت پیام های حذف شده، فرستادن اعلان با حذف شدن پیغام، ایمنی زیاد اشاره کرد.

۳. بکاپ گرفتن

اگر از واتساپ به عنوان پیغام رسان اصلی گوشی خود استفاده دارید، حتما از اهمیت بکاپ گیری مطلع هستید. برخی مواقع بعضی از کاربران از این پیغام رسان چندین اکانت را روی گوشی نصب دارند. از سوی دیگر با توجه به این که امروزه اکثر پیغام های مهم توسط پیام رسان ها ارسال می شود. ممکن است سهوا یا عمدا این پیام ها به اشتباه پاک شوند.

برای بازگرداندن تصاویر، متن و … حذف شده از واتساپ به صورت تصادفی یا عمدی، می توانید با استفاده از نسخه بکاپ چت واتساپ که هر شب به صورت خودکار انجام می گردد به بازیابی چت های پاک شده این نرم افزار اقدام کرد. این امکان وجود دارد که تعداد دفعات تهیه نسخه پشتیبان را به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه تغییر داد.

با این وجود انتخاب بکاپ گرفتن روازنه روش ترجیحی بهتری خواهد بود. برای بازیابی چت حذف شده واتساپ مراحل زیر را اجرا کنید:

۱. اگر گوشی شما دارای سیستم عامل اندروید است ابتدا نرم افزار واتساپ را حذف نموده و مجددا آن را از گوگل پلی نصب کنید.

۲. سپس با شرایط و ضوابط موفقت نموده و شماره همراه خود را با ذکر کد کشور وارد نمایید.

۳. در ادامه به شما گزینه ای جهت بازیابی چت ها از پشتیبان گیری ارائه می گردد. روی گزینه Restore کلیک نموده و بعد از آن مشاهده خواهید کرد که چت های واتساپ شما بازیابی شده اند.

در پایان امیدواریم از ارائه روش خواندن پیام حذف شده واتساپ در این مطلب نهایت استفاده را برده باشید. همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه گرفتن تماس تصویری گروهی در واتساپ، ترفندهای واتساپ در اندروید و آی او اس و استفاده از استیکرهای تلگرام در واتساپ روی لینک ها کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *