دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تعبیر خواب عود و تعابیر نیکوی آن از منظر چندین معبر

  • شقایق ایران دوست
  • ۹ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب شما را با یکی دیگر از خواب هایی که ممکن است ببینید آشنا می کنیم و آن خواب را از دیدگاه بسیاری از معبران اسلامی برایتان عنوان خواهیم کرد. برای یافتن اطلاعات بیش تر درباره تعبیر خواب عود تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خواب هایی که بسیاری از شما می بینید می تواند نشانه ای برای شما باشد و با استفاده از معنای آن بتوانید تمامی آینده خود را تغییر دهید. بهتر است نسبت به خواب های صادقانه ای که می بینید بی اعتنا نباشید. اگر بدون این که به چیزی فکر کنید آن را در خواب دیده باشید باید به معنای آن توجه بسیار زیادی نشان دهید زیرا این نوع خواب ها صادقانه بوده و می توان گفت هشدارهایی جدی با خود به همراه دارند. در ادامه تعبیر خواب عود را برایتان بیان می کنیم.

تعبیر خواب عود

آشنایی با تعبیر خواب عود

تعبیر خواب عطر و تعبیر خواب گل را در مطالب قبلی برایتان بیان کرده و تمامی معناهایی که معبران غربی و اسلامی گفته بودند را به زبانی ساده و روان برای شما مطرح کردیم. در ادامه شما را با یکی دیگر از خواب هایی که معنای بسیاری دارد آشنا خواهیم کرد و تمامی تعابیر آن را از زبان معبران سرشناس خواهیم گفت.

منوچهر مطیعی

منوچهر مطیعی یکی از معبران اسلامی می باشد و خواب های زیادی را با توجه به جزییات مختلف مورد بررسی قرار داده است و تعابیرش به واقعیت شباهت های بسیار زیادی دارد. او معتقد است دیدن عود در خواب معنای خوبی دارد و چندین تعبیر برای آن در نظر دارد که آن ها را یک به یک برایتان بررسی خواهیم کرد.

  • بوییدن عود خوب است و بیان کننده عطریات می باشد.
  • دیدن عود در خواب بدون این که جزییاتی از آن به یاد شما باشد بدین معنا است که دوستی شفیق و خوب و زیبا مقابل راه شما قرار می گیرد و دوستی با آن فرد بسیار خوب است و برای شما برکت هایی را به دنبال دارد.
  • دیدن چوب عود در خواب خیر و خوبی است و اگر چنین خوابی را دیده اید به زودی مال و اموال شما بیش تر می شود و می توان گفت خوشبختی در کمین شما است.
  • سوزاندن چوب عود نشان دهنده این است که فردی خیرات کرده است و شما نیز در خیرات وی شریک بودید بنابراین سود بسیار زیادی به شما خواهد رسید.
  • خریدن چوب عود و بردن آن به خانه نشانه معاشرت می باشد. در آینده ای نه چندان دور فردی خوش سیما و خوش صحبت مقابل تان قرار می گیرد و دوستی با آن برای شما خوب است و مزایایی نیز به همراه دارد.

تعبیر خواب محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین

این معبر اسلامی بیش تر خواب ها را به صورت کلی و اجمالی معنا می کند و برای دیدن عود در خواب نیز معنای زیادی در نظر ندارد. تعابیر این معبر عبارتند از :

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز
  • دیدن عود در خواب نشانه ای از مردی خوش رو و مهربان می باشد.
  • اگر فردی در خواب خود ببیند که عود را در زیر خود دور می کند بدین معنا می باشد که مردم دست از سر او بر می دارند و به راحتی می تواند به زندگی خود ادامه دهد.
  • دود کردن عود از دیدگاه ابن سیرین تعبیر دیگری دارد و وی بیان کرده است که اگر فردی چنین خوابی را ببیند بدین معنا می باشد که شغل بسیار خوبی را یاد می گیرد و می تواند به زندگی خود سر و سامان داده و به خوبی و خوشی زندگی کند.
  • اگر فردی در خواب خود عود بسیار خوش بویی را دود کند بدین معنا است که مورد تحسین دیگران قرار می گیرد و هر چه این عود خوش بو تر باشد تحسین دیگران نسبت به او بیش تر خواهد شد.
  • اگر فردی عود بد بویی را دود کند بدین معنا است که دیگران او را ملامت می کنند. هر چه این عودها در خواب بد بو تر باشند سرزنش های دیگران بیش تر خواهد شد.

ابراهیم کرمانی

این معبر اسلامی نیز تنها یک تعبیر کلی برای این خواب در نظر دارد. ابراهیم کرمانی معتقد است که معنای خواب عود این است که فردی خواب بیننده از سمت پادشاه زمانه خود برتری می یابد. هر چقدر میزان عودها در دستان فرد بیش تر باشد این مقام و منزلت افزایش خواهد یافت.

تعبیر رویا از دیدگاه ابراهیم کرمانی

امام صادق (ع)

امام صادق (ع) برای این خواب چندین معنای مختلف در نظر دارد و با توجه به موقعیت های مختلفی آنها را بیان کرده است. ایشان اعتقاد دارند که معنای دیدن عود در خواب شامل مردی خوش رو و خوش صحبت، پادشاهی بزرگ و پاکدامن، ثنا و تحسین شدن توسط دیگران و همچنین مال و اموال بسیار زیاد می شود.

حضرت دانیال نبی

دانیال نبی (ع) یکی دیگر از پیامبرانی بوده است که توانایی تعبیر خواب را داشته و بسیاری از خواب افراد زمان خود را معنا می کرده است. ایشان اعتقاد دارند که دیدن عود در خواب نمی تواند معنای بدی داشته باشد و نشان از مردی پارسا و پاک دامن دارد. این خواب همچنین بیان می کند که شما در آینده با مردی خوش رو هم صحبت خواهید شد و این مرد طبع بسیار گرم و لطیفی دارد و می تواند در امور بسیار زیادی به شما کمک کند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *