دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تمیز کردن دیوار با ترفندهای ساده خانه داری

  • زهره گنج بخش
  • ۹ شهریور ۱۴۰۰
  • ۰

اگر می خواهید دیوارهای منزل خود را تمیز کنید و به دنبال راهکارهایی برای آن می باشید. توصیه می کنیم این مطلب را مطالعه کنید و ترفندهای تمیز کردن دیوار را یاد بگیرید.

دیوارها به دلیل ارتفاع و مساحت زیادی که دارند، تمیز کردن آن ها کمی دشوار است. در نظافت کردن منزل، تمیز کردن دیوار شاید سخت به نظر برسد، اما لازم است که حداقل سالی یک بار آن ها را تمیز کنید. البته باید در نظافت آن ها به جنس دیوارها نیز دقت کنید. با خواندن مطلب زیر می توانید دیوارهای منزل خود را برق بیندازید و از پاکیزه بودن آن ها لذت ببرید.

پا کردن و تمیز کردن دیوار

تکنیک های تمیز کردن دیوار

یکی بخش از نظافت و گردگیری خانه، تمیز کردن دیوارها می باشد. با استفاده از تکنیک هایی که در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد، می توانید دیوارهای کثیف خانه خود را به آسانی تمیز کنید.

دیوارهای پوشیده با کاغذ رنگی

قبل از اینکه دیوار های پوشیده شده با کاغذ رنگی را تمیز کنید در ابتدا باید با دستمالی خشک آن را گرد گیری کنید. سپس  در ظرفی آب صابونی گرم درست کنید و دیوار ها را با آن تمیز کنید. به طور معمول برای برق انداختن اینگونه دیوار ها از آب و کف و مقدار بسیار کمی آمونیاک استفاده می شود.

برای پاک کردن آلودگی های کاغذ دیواری های وینیل از سرکه سفید کمک بگیرید. دقت کنید که سرکه را به طور مستقیم به دیوار آغشته نکنید. برای اینکار داخل ظرفی سرکه و آب گرم مخلوط کنید و پارچه را داخل آن فرو برده و به صورت ضربه ای به دیوار بزنید تا تمیز شود.

ممکن است روی کاغذ دیواری شما لکه هایی مانند، لکه ماژیک، مداد شمعی و لکه جوهر ایجاد شده باشد. برای از بین بردن این لکه ها باید از یک پاک کننده دارای سرکه استفاده کنید.

لکه های چربی که روی کاغذ دیواری شما ایجاد شده است را با آب گرم و کف تمیز کنید. برای شست شوی آخر از یک حوله و آب گرم کمک بگیرید و اینگونه دیوار خود را برق بیندازید.

  •  آرون گروپس

پاک کردن کاغذ دیواری

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *