دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی کرمی جدید با ست های زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی کرمی دخترانه و زنانه آشنا خواهید شد که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل لباس مجلسی کرمی از انواع طرح های شیک و خاص می باشد و شما می توانید از این رنگ لباس برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده نمایید و جذابیت استایل خود را تکمیل کنید.

مدل لباس مجلسی کرمی شیک و زیبا

لباس مجلسی ها دارای رنگ های متنوع می باشد و بهتر است شما رنگ لباس را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری خود انتخاب کنید. در مطالب قبلی طرح های لباس زرشکی و لباس سفید و لباس بنفش را مشاهده کردید در ادامه طرح هایی از لباس کرمی را پیش رو خواهید داشت.

مدل لباس مجلسی کرم

طرح های لباس کرمی زنانه و دخترانه

رنگ کرمی از انواع رنگ های خاص می باشد و اگر شما تمایل دارید از این رنگ لباس در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است آن را بدرستی با رنگ سایر لباس ها و اکسسوری هایتان ست نمایید تا شیک پوش و جذاب تر به نظر برسید.

لباس کرم در انواع طرح های ساده و کار شده موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید استایلی آراسته داشته باشید بهتر است طرح لباس تان را ساده انتخاب کنید لباس مجلسی کار شده نیز زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی متفاوت و منحصر به فرد داشته باشند انتخابی مناسب به شمار می رود.

برای تزیین لباس مجلسی کار شده از نگین ها و سنگ های تزیینی و … استفاده می شود همچنین در برخی از طرح های لباس نیز برای دوخت آستین و یقه از پارچه های توری و گیپور و دانتل استفاده می گردد.

مدل لباس مجلسی کرم لباس مجلسی کرم و ساده لباس مجلسی گیپور کرمی لباس مجلسی آستین کوتاه مدل لباس مجلسی کرمی شیک مدل لباس مجلسی کوتاه پیراهن مجلسی کرمی

  •  آرون گروپس

این طرح لباس مجلسی در انواع مدل های لباس مجلسی کوتاه و بلند موجود می باشد و شما می توانید اندازه قد لباس را با توجه به اندازه قد خود و استایل تان انتخاب نمایید. لباس مجلسی بلند برای خانم ها با اندازه قد بلند و متوسط انتخابی مناسب می باشد و اگر شما قد کوتاه هستید بهتر است از پوشیدن لباس خیلی بلند خودداری کنید همچنین خانم ها با فرم اندام و اندازه قد مختلف می توانند از لباس کوتاه در پوشش خود به راحتی استفاده نمایند.

اگر تمایل دارید از لباس مجلسی بلند در پوشش تان استفاده نمایید بهتر است این طرح لباس را با کفش پاشنه دار بپوشید همچنین اگر پاهای خوش فرم و جذابی دارید لباس کوتاه مجلسی می تواند برایتان انتخابی مناسب باشد.

لباس های کرمی در انواع طرح های آستین دار و بدون آستین موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از لباس آستین دار در پوشش تان استفاده نمایید. لباس های بدون آستین و دکلته نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم ها با بالا تنه خوش فرم انتخابی مناسب می باشند.

مدل لباس مجلسی شیک لباس مجلسی بلند و شیک طرح لباس مجلسی کرمی طرح لباس مجلسی کرمی لباس مجلسی بلند و شیک ست لباس مجلسی کرمی لباس مجلسی کوتاه و زیبا لباس مجلسی کوتاه و شیک لباس مجلسی بلند و کرمی لباس مجلسی کرمی و شیک

در این مطلب توجه شما عزیزان را به انواع طرح های لباس کرمی کار شده و ساده مخصوص خانم های شیک پوش و مشکل پسند جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی با تن پوش مناسب را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *