دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های رامبد جوان بازیگر محبوب و مجری خندوانه

  • مرضیه شاکری
  • ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

به سراغ هنرمندی خواهیم رفت که پر انرژی است و توانمند. با دیدنش به ناگاه انرژی را به شما منتقل می کند . برنامه خندوانه او را شاید دیده باشید که در جای خود به عنوان یکی از بهترین برنامه ها است که مجری گری اش فقط از عهده خود او بر می آید و بس. با ما در عکس های رامبد جوان همراه باشید.

سوژه این هفته ما یکی از افرادیست که در زمینه بازیگری ، کارگردانی ، نویسندگی و مجری گری بسیار توانمند است . به خوبی می شناسیدش و او را با مشخصه بارزش که پر انرژی بودن است به خاطر دارید. رامبد جوان هنرمندیست که در دو دهه اخیر شهرت بسیار یافت و روز به روز بر موفقیتش افزوده شد . با ما در عکس های رامبد جوان همراه باشید تا با بیوگرافی این بازیگر و مجری توانمند بیشتر آشنا شوید.

سحر دولتشاهی بازیگریست که در سریال مسافران ساخته رامبد جوان در کنار او قرار گرفت و به ایفای نقش پرداخت .

عکس های رامبد جوان به همراه بیوگرافی خواندنی:

نام رامبد را خواهرش که 8 سال از او بزرگتر است برایش انتخاب کرده و به معنی فرشته صلح و آرامش می باشد. در ادامه عکس های رامبد جوان و بیوگرافی وی را با هم مشاهده و مطالعه خواهیم کرد.

بیوگرافی رامبد جوان:

رامبد جوان متولد 1 دی ماه 1350 در خانواده ای 4 نفره است . اصالتی آذری دارد .خواهرش می گوید : (( وقتی که رامبد از خوب بیدار میشد خنده بر لب داشت و از همان کودکی شاد بود و دوست داشت که دیگران نیز شاد باشند . در ابتدا از ابراز علاقه مادرم به او حسودی می کردم اما بعد ها من نیز شیفته او شدم و او برایم شیرین بود.))

رامبد جوان خواهر و پدر و مادرش را عمیقا دوست دارد و برای آنها آرزوی شادی و درجه یک بودن می کند. این هنرمند محبوب در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج کرد اما پس از گذشت چند سال از او جدا شد و در دهه هشتاد با سحر دولتشاهی ازدواج کرد .

رامبد جوان در یک سکانس کوتاه در سریال ” همسران ” به ایفای نقش پرداخت که این به عنوان شروعی برای کار بازیگری او بود و باعث گردید تا در سریال ” خانه سبز ” هنرش را در معرض نمایش بگذارد.در ” ولایت عشق ” نیز نقشی متفاوت را به جا گذاشت که بسیار دیدنی بود . “گمگشته ” ، “مسافران ” ، “توطئه فامیلی” ، “نشانی ” از سری کارهای تلوزیونی به کارگردانی اوست.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

وی همچنین کارگردانی فیلم سینمایی “اسپاگتی در هشت دقیقه ” را نیز به عهده داشت که توانست به عنوان بهترین کارگردانی برنده جایزه بیستمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان شود. از دیگر جوایز این بازیگر می توان به : جایزه بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر ، برای کارگردانی “ورود آقایان ممنوع” – سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل نقش مرد در فیلم “گناهکاران” اشاره کرد.

از سری فیلم های سینمایی با بازی رامبد جوان :

آذر، شهدخت، پرویز و دیگران
ورود آقایان ممنوع
شبی در تهران
کمکم کن
زن بدلی
صورتی
دیو و دلبر
سوغات فرنگ
نیکان و بچه غول
اسپاگتی در هشت دقیقه
دختر شاه پریون
گناهکاران
مصاحبه
مکس
سیندرلا
آزمایشگاه
مومیایی ۳
نسل جادویی
جعبه موسیقی
پشت دیوار شب
پسر آدم، دختر حوا

عکس های رامبد جوان :

رامبد جوان با سیبیلی جالبرامبد جوان در نمایی نزدیکرامبد جوان با ژستی جالبتصویری زیبا در عکس های رامبد جوان

تصویری از اکبر عبدی در عکس های رامبد جوان تصویری از جناب خان در عکس های رامبد جوان

رامبد جوان و جناب خان تصویری دیگر در عکس های رامبد جوان رامبد جوان با هندوانه

عکس هایی از سحر دولتشاهی :

همسر رامبد جوان ،سحر دولتشاهی

رامبد جوان و همسرشتصویری دیگر از رامبد جوان و همسرشرامبد جوان و سحر دولتشاهیرامبد جوان به همراه همسرش

سحر دولتشاهی متولد 1358 در تهران است . در رشته ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه فارغ التحصیل شده است ، درباره رامبد می گوید : (( رامبد جزء بازیگرانی بود که همشه کارهایش را دنبال می کردم و به نظرم آدم مثبت و دوست داشتنی می آمد .))

دست تقدیر این دو هنرمند را سر راه هم قرار داد تا با یکدیگر ازدواج کنند و در کنار هم و با همکاری یکدیگر هر روز در کارشان موفق تر شوند.

از سری کارهای هنری سحر دولتشاهی :

میم مثل مادر

مسافران

فرزند صبح

طلا و مس

مجموعه نابرده رنج

زخم شانه حوا

وقتی همه خوابیم

چهارشنبه سوری

****************************************

امیدواریم از سری عکس های رامبد جوان و بیوگرافی او لذت برده باشید. برای مشاهده تصاویر بیشتر به بخش گالری تصاویر مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *