دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

تزیین کیک فارغ التحصیلی با ایده های نو و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
  • ۰

تصاویری از انواع مدل های تزیین کیک فارغ التحصیلی برای افراد با سلیقه های مختلف را در این مطلب مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این دیزاین ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

یکی از بزرگ ترین موفقیت ها برای هر فردی فارغ التحصیل شدن در رشته یا مقطع تحصیلی می باشد و اغلب افراد به مناسبت فارغ التحصیل شدن شان جشن می گیرند. برای جشن فارغ التحصیلی خود یا اطرافیان تان اگر تمایل دارید کیک سفارش بدهید بهتر است علاوه بر توجه به طعم و مزه کیک به تزیین کیک فارغ التحصیلی نیز اهمیت بدهید.

تزیین کیک فارغ التحصیلی با ایده های جالب

برای دیزاین کیک اتمام تحصیل ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن ها الگوبرداری کنید و کیک با دیزاینی خاص و متفاوت را سفارش دهید همچنین اگر خودتان در این زمینه مهارت دارید بهتر است کیک خانگی خوش طعمی را بپردازید سپس به کمک مدلی جذاب به دیزاین کیک بپردازید. در مطالب قبلی تزیین کیک سالگرد ازدواج و تزیین کیک برای شب یلدا را مشاهده کردید در ادامه ایده هایی برای تزیینات کیک جشن فارغ التحصیلی را پیش رو خواهید داشت.

تزیین کیک فارغ التحصیلی

دیزاین مخصوص کیک جشن پایان تحصیلی

برای دیزاین کیک جشن فارغ التصحیلی می توانید از خامه و خمیر فوندانت و شکلات های رنگی و … استفاده نمایید و اگر تمایل دارید کیک دیزاینی متفاوت داشته باشد بهتر است از خمیر فوندانت استفاده نمایید و اشکالی مختلف را که مربوط به فارغ التحصیل شدن است به کمک خمیر تهیه نمایید سپس از آن ها برای دیزاین کیک استفاده کنید.

اگر مهارت زیادی برای دیزاین کیک ندارید بهتر است سطح کیک را به کمک خامه پوشش بدهید سپس روی کیک متن بنویسید یا گل هایی رنگی را به کمک خامه رنگی روی سطح کیک ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که می توانید کیک را به کمک خمیر فوندانت رنگی و خامه رنگی و … تزیین کنید و اگر شما تمایل دارید از ترکیب رنگ های مختلف استفاده نمایید بهتر است رنگ ها را به گونه ای ترکیب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند همچنین اغلب برای دیزاین این کیک از رنگ های طلایی و مشکی و سفید و زرد و … استفاده می شود.

دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی تزیین کیک مخصوص فارغ التحصیلی مدل تزیین کیک برای فارغ التحصیلی تزیین کیک فارغ التحصیلی با خمیر فوندانت دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی تزیین کیک فارغ التحصیلی با خامه دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی تزیین خلاقانه کیک برای فارغ التحصیلی تزیین کیک فارغ التحصیلی با خمیر فوندانت طرح های تزیین کیک فارغ التحصیلیدیزاین کیک برای فارغ التحصیلی

  •  آرون گروپس

ایده های جذاب تزیینات کیک پایان تحصیلی

در صورت تمایل می توانید برای دیزاین کیک از ترکیب خامه و خمیر فوندانت استفاده کنید که در این صورت تزیینات کیک خاص و متفاوت تر به نظر می رسد.

اگر برای جشن فارغ التحصیلی مهمان های زیادی را دعوت کرده اید می توانید کیک را به صورت دو طبقه یا چند طبقه بپزید همچنین می توانید کیک را به شکل یک طبقه و در اندازه بزرگ بپزید سپس به راحتی به دیزاین آن بپردازید. اگر در رشته خاصی نظیر پزشکی و مهندسی و … فارغ التحصیل شده اید می توانید از اشکال مربوط به همان شغل برای دیزاین کیک استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید اطراف کیک گل های رنگی زیبایی را قرار بدهید همچنین می توانید به کمک خمیر فوندانت چند کتاب بسازید سپس کتاب ها را روی یکدیگر قرار بدهید که در این صورت باید ابعاد کتاب ها از بزرگ به کوچک باشند تا به راحتی روی یکدیگر قرار بگیرند همچنین می توانید کاپ کیک هایی را بپزید سپس این کاپ کیک ها را در اطراف کیک قرار بدهید و به تزیین آن ها بپردازید.

تزیین جالب کیک مخصوص فارغ التحصیلی تزیین خلاقانه کیک برای فارغ التحصیلی دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی تزیین کیک فارغ التحصیلی با خامه تزیینات جالب کیک برای فارغ التحصیلی مدل های دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی تزیینات کیک با روش های خلاقانه برای فارغ التحصیلی تزیین کیک برای جشن فارغ التحصیلی تزیین کیک فارغ التحصیلی با خامه تزیین کیک با خمیر فوندانت تزیین کیک با خامه تزیین فانتزی کیک برای فارغ التحصیلی دیزاین کیک برای فارغ التحصیلی

در این مطلب روش های جالب و متفاوت برای تزیین کیک فارغ التحصیلی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی متفاوت برای کیک داشته باشید و جشنی باشکوه را برگزار نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *