دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ست مانتو سفید برای استایل های مختلف شیک پوشان

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل های ست مانتو سفید مخصوص خانم ها و دختران خوش سلیقه آشنا شدید که امیدواریم این ست های خاص با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مانتوی سفید از انواع رنگ های کاربردی و جذاب می باشد و اغلب خانم ها تمایل دارند از این رنگ مانتو در پوشش خود در روزهای گرم سال استفاده نمایند. توجه داشته باشید که ست مانتو سفید با رنگ های تیره و روشن از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما بتوانید از ترکیب رنگی بی نظیری در پوشش خود استفاده نمایید استایل و فرم اندام تان جذاب تر به نظر می رسد.

مدل های ست مانتو سفید شیک و جذاب

مانتوی سفید در انواع طرح های مختلف اسپرت و مجلسی و ساده دوخته می شود و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین این طرح ها ، مانتویی با تن پوش مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتوی کوتاه زنانه

طرح های مانتو سفید زنانه و دخترانه

اگر شما تمایل دارید از مانتوی سفید در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است این رنگ را با رنگ های تیره و روشن به خوبی ترکیب نمایید تا تغییرات مثبتی در استایل شما بوجود آید.

رنگ سفید از انواع رنگ های خنثی می باشد از این رو با انواع رنگ های متنوع به راحتی ست می شود همچنین این رنگ برای ایجاد استایل بهاره و پاییزه انتخابی مناسب و ایده آل می باشد.

رنگ مشکی از انواع رنگ هایی است که به راحتی با رنگ سفید ترکیب می شود و اغلب افراد در پوشش خود از این دو رنگ استفاده می کنند همچنین شما می توانید رنگ سفید را با انواع رنگ های خنثی نظیر کرم و طوسی و … در پوشش تان ست نمایید و در صورت تمایل نیز می توانید رنگ سفید را با رنگ های روشن و جیغ ست نمایید که انتخاب ترکیب رنگی مناسب به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

ست مانتو سفید و شیک مانتوی اسپرت سفید ست مانتوی زنانه سفید ست مانتوی سفید زنانه ست مانتو سفید دخترانه   ست مانتو سفید زنانه ست مانتو سفید با شلوار سفید ست مانتو سفید با شلوار جین ست مانتوی سفید و شیک ست مانتو سفید زنانه مانتوی مجلسی سفید

  •  آرون گروپس

اگر تمایل دارید در روزهای گرم تابستان و بهار احساس گرمای کمتری کنید بهتر است مانتوی سفید با طرحی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید همچنین بهتر است این رنگ را با رنگ های پاستلی در پوشش خود ست نمایید تا جذاب و متفاوت تر به نظر برسید. اگر مانتوی تابستانی سفید جلو بازی را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است از زیر مانتو شومیز یا تیشرت با رنگی مناسب را برای پوشیدن انتخاب نمایید.

مانتو سفید را می توانید با شلوار جین آبی بپوشید همچنین بهتر است از اکسسوری هایی رنگی در استایل تان استفاده نمایید تا تیپ و ظاهر شما خیره کننده تر به نظر برسد. انتخاب شال یا روسری با رنگی مناسب برای هماهنگ شدن با مانتوی سفید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید مانتوی سفید را به همراه شال یا روسری های رنگی بپوشید و تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید.

مانتوی سفید همانطور که گفته شد در انواع طرح های مجلسی موجود می باشد که در دوخت این مانتوها از پارچه های توری و گیپور و دانتل برای تزیین مانتو استفاده می شود همچنین بهتر است شما علاوه بر مانتوی سفید مجلسی در پوشش تان از شلوار پارچه ای راسته و کفش پاشنه بلند و کیف چرمی استفاده نمایید.

 ست مانتوی شیک زنانه ست مانتو سفید مجلسی مانتو سفید مجلسی مانتو کوتاه زنانهمانتو سفید کوتاهمانتو بلند مجلسی مانتو دو رنگ سفید و آبی ست مانتو سفید مجلسیست مانتو مجلسیمدل های ست مانتو سفید و مشکیست مانتو سفید ست مانتو سفید بلند زنانهست مانتوی سفید بلند و مجلسیست مانتوی مجلسی کوتاه

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع ست مانتوهای سفید مجلسی و اسپرت آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید استایل و ظاهری متفاوت برای حضور در مکان ها و مجالس مختلف داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *