دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۸۰ مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۰ شیک و دوست داشتنی برای اندام های مختلف

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۰ با زیباترین طرح و رنگ ها مخصوص خانم ها و دختران جوان خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید.

با نزدیک شدن به فصل تابستان انواع مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۰ از سوی متخصصین مد و زیبایی طراحی شده اند و شما می توانید از این طرح ها برای ایجاد تغییرات مثبت در استایل خود استفاده نمایید و شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۰ زنانه و دخترانه

مانتوهای تابستانی دارای طرح و رنگ هایی متنوع می باشند و بهتر است شما از بین آن ها مانتویی زیبا و خاص را برای پوشیدن انتخاب نمایید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مدل مانتوی تابستانه 1400

طرح های کوتاه مانتوی تابستانه ۱۴۰۰

مانتوی کوتاه همیشه مورد توجه خانم ها و دختران جوان بوده است و شما نیز می توانید در روزهای گرم تابستان از این طرح مانتو در پوشش خود استفاده نمایید.

برای دوخت مانتوی تابستانه از پارچه های خنک نظیر پارچه های نخی و حریر و … استفاده می شود و شما می توانید با پوشیدن این جنس مانتو ها در روزهای گرم سال احساس راحتی بیشتری داشته باشید همچنین در دوخت برخی از مانتوهای تابستانه از ترکیب دو جنس مختلف پارچه استفاده می شود که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید در روزهای بلند تابستانه احساس مثبتی داشته باشید بهتر است از مانتوهای گلدار و طرح دار و رنگ روشن در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۰ همچنین در انواع طرح های مانتو تابستانه محجبه و مجلسی و اسپرت و … دوخته می شوند و شما می توانید با توجه به مکانی که قرار است مانتو را در آنجا بپوشید طرح و رنگش را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید استایلی امروزی داشته باشید بهتر است از مانتوی اسپرت تابستانی در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوی محجبه نیز برای خانم هایی که تمایل دارند حجاب و پوششی کامل داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود. برای حضور در مهمانی ها و مجالس نیز می توانید از مانتوی مجلسی تابستانی استفاده کنید که این مانتوها در انواع طرح های کار شده و ساده موجود می باشند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتوی تابستانه به صورت جلو باز و جلو بسته و دکمه دار موجود می باشد و اگر شما تمایل دارید در روزهای گرم تابستان کمتر احساس گرما داشته باشید بهتر است از مانتوهای جلو باز در پوشش خود استفاده نمایید. مانتوهای دکمه دار و جلو بسته نیز اگر در دوخت آن ها از پارچه های خنک و نخی استفاده شده باشد برای پوشیدن در روزهای گرم سال انتخابی مناسب به شمار می روند.

مدل مانتو تابستانی شیک و جذاب 1400 مانتوی طرح دار تابستانی 140 مدل مانتو دخترانه تابستانی 1400 مدل مانتو تابستانی سفید 1400

مانتوی زرد تابستانی مانتوی زیبا تابستانی ست مانتوی تابستانه مانتوی زرد تابستانی مانتوی تابستانی مدل مانتو صورتی تابستانی 1400 مدل مانتو تابستانی 1400 شیک و زیبا مانتو اسپرت تابستانی مانتوی رنگ روشن تابستانی مدل مانتو ساده تابستانی 1400 مانتوی طرح دار تابستانی مانتوی کوتاه تابستانی مدل مانتوی ساده تابستانی مدل مانتو تابستانی 1400 مانتوی کوتاه تابستانی مانتوی کوتاه تابستانی

طرح های بلند مانتوی تابستانه ۱۴۰۰

مانتوی بلند امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و اگر شما تمایل دارید در پوشش تان از مانتوی جلو باز استفاده نمایید می توانید طرح مانتوی خود بلند را انتخاب کنید تا جذابیت ظاهری تان بیشتر به نظر برسد.

توجه داشته باشید که ست کردن لباس ها در فصل تابستان در استایل از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ و طرح مانتو را با رنگ و طرح اکسسوری ها و سایر لباس هایتان ست کنید تا شیک پوش شوید.

اگر در پوشش خود از مانتوی ساده استفاده کرده اید بهتر است اکسسوری ها و سایر لباس هایتان را طرح دار انتخاب نمایید همچنین اگر مانتویی طرح دار یا گلدار را برای پوشیدن انتخاب کرده اید بهتر است در استایل تان از اکسسوری ها و لباس هایی ساده استفاده نمایید.

مانتوی زنانه تابستانی مانتوی مجلسی تابستانی طرح مانتوی زرد تابستانی مانتوی سفید تابستانی مانتو طوسی و ساده تابستانی مانتوی ساده تابستانی مانتوی تابستانی بنفش 1400 مانتوی مجلسی مانتو جلو باز و تابستانی مانتوی تابستانی خنک 1400 مانتوی زرد تابستانی مانتو طوسی و نارنجی 1400 مانتوی طرح دار 1400 مدل مانتو ساده و طرح دار تابستانی 1400 مانتوی طرحدار تابستانه طرح مانتوی زنانه 1400 مانتوی زنانه تابستانی مدل مانتو تابستانی دو رنگ 1400 طرح مانتو تابستانی 1400 مانتوی شیک تابستانی مدل مانتو تابستانی زنانه مدل مانتو تابستانی 1400 خاص مانتو بلند تابستانی مانتوی زنانه تابستانی مانتو تابستانه مانتوی جلو باز تابستانی

انتخاب رنگ مناسب برای مانتو نیز دارای اهمیت می باشد و روی استایل شما تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب رنگ مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج بدهید.

در دوخت برخی از مانتوهای تابستانه از ترکیب رنگ های مختلف با یکدیگر استفاده شده است و برخی از مانتوها نیز به صورت تک رنگ یا دو رنگ دوخته شده اند که انتخاب هر یک از این مدل ها سلیقه ای می باشد همچنین بهتر است رنگ مانتو را با توجه به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری و رنگ اکسسوری هایتان انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید در سال ۱۴۰۰ استایلی امروزی و جذاب تر داشته باشید بهتر است رنگ مانتوی ۱۴۰۰ را از بین رنگ های سال انتخاب کنید که رنگ سال ۱۴۰۰ ترکیبی از دو رنگ زرد و خاکستری می باشد و شما می توانید به راحتی این دو رنگ را در پوشش خود با یکدیگر ست نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

 مانتوی بلند تابستانی مانتو زیبا تابستانی مانتوی جلو باز 1400 مانتوی سفید اسپرت تابستانی مانتوی شیک 1400 مدل مانتو بلند تابستانی مانتوی زرد تابستانی مانتوی ساده 1400 مانتوی شیک 1400 مانتو زرد و طوسی 1400 مانتوی مجلسی زنانه مدل مانتو تابستانی 1400 دو رنگ طرح مانتوی زنانه 1400 مانتوی شیک تابستانی مدل مانتو مجلسی تابستانی 1400 مانتوی زنانه 1400 مانتوی دو رنگ 1400 مانتوی طرح دار 1400 مانتوی صورتی 1400مانتوی مجلسی 1400 مانتوی بلند 1400 مانتوی شیک 1400 مانتوی ساده 1400 مدل مانتوی تابستانی طرح دار 1400 مدل مانتو تابستانه 1400 مدل مانتوی رنگی 1400 مانتوی مجلسی تابستانی

مدل مانتوی رنگی 1400

مانتوی زنانه 1400 مدل مانتو دو رنگ تابستانی مانتوی ساده 1400 مانتوی مجلسی مانتوی گلدار 1400 مانتوی شیک و خاص 1400 مانتوی گلدار تابستانی مانتوی تابستانی 1400

 

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما همراهان گرامی را به انواع مدل های مانتوی تابستانه ۱۴۰۰ جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتویی با تن پوش بی نظیر را برای خود انتخاب نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *