دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی لیمویی شیک و خاص دخترانه و زنانه

  • ندا خوشرو
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰
  • ۰

در این بخش تصاویری از انواع مدل لباس مجلسی لیمویی با طرح های ساده و خاص را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی لیمویی از انواع طرح های پرطرفدار و محبوب می باشد و شما می توانید برای حضور در مهمانی ها و مجالس مختلف از این طرح لباس در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی لیمویی زنانه و دخترانه

پیراهن های مجلسی دارای رنگ هایی متنوع می باشند و بهتر است شما لباسی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که با فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت داشته باشد و علاوه بر این روی نقاط مثبت فرم اندام شما تاکید بیشتری داشته باشد.

مدل لباس مجلسی لیمویی کوتاه و شیک

طرح های پیراهن مجلسی با رنگ لیمویی

رنگ لیمویی از انواع رنگ های خاص و متفاوت می باشد و شما می توانید رنگ پیراهن مجلسی و مانتو و سایر لباس هایتان را لیمویی انتخاب نمایید همچنین لیمویی از انواع رنگ هایی است که دارای طیف های مختلف روشن و تیره می باشد و بهتر است شما در پوشش خود این رنگ زیبا را با رنگ های روشن و خنثی یا تیره ست نمایید.

لباس های لیمویی در انواع مدل های ساده و طرح دار و کار شده موجود می باشند و اگر شما ترجیح می دهید برای حضور در مهمانی ها و مجالس استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از پیراهن های کار شده و طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید. لباس های ساده مجلسی نیز برای خانم هایی که تمایل دارند ظاهر و استایلی آراسته داشته باشند انتخابی مناسب می باشد.

این رنگ لباس های مجلسی مانند لباس مجلسی زرد و لباس مجلسی قرمز در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و شما می توانید با توجه به اندازه قد خود ، اندازه قد لباس را انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید در مجالس و مهمانی ها ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است لباس مجلسی خود را از بین طرح های بلند انتخاب نمایید. لباس مجلسی های کوتاه نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای خانم هایی که دارای بالا تنه ای خوش فرم هستید انتخابی مناسب به شمار می روند.

مدل لباس مجلسی بلند و لیمویی  مدل لباس زنانه شیک و مجلسی لباس طرحدار مجلسی لیمویی مدل لباس مجلسی طرحدار و لیمویی طرح پیراهن مجلسی مدل لباس مجلسی کوتاه لیمویی مدل لباس مجلسی طرحدار لیمویی مدل پیراهن زنانه لیمویی لباس کوتاه مجلسی لیمویی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

در دوخت برخی از لباس های لیمویی از چین استفاده می شود که این لباس های چین دار برای خانم ها با فرم اندام متناسب و لاغر مناسب می باشند و شما می توانید با پوشیدن آن ها تغییرات مثبتی را در استایل خود ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که بهتر است لباس لیمویی را در پوشش خود با اکسسوری های رنگ تیره نظیر مشکی و قهوه ای و … ست نمایید که در این صورت ظاهری بی نظیر خواهید داشت همچنین می توانید این رنگ لباس را با رنگ هایی نظیر سفید و طوسی و زرد و … ست نمایید.

لباس های لیمویی در انواع طرح های آستین بلند و آستین کوتاه موجود می باشند و اگر شما به مجلس مختلط دعوت شده اید بهتر است از لباس های آستین بلند در پوشش خود استفاده نمایید. افرادی که فرم اندام لاغر یا متناسب دارند بهتر است از لباس های آستین کوتاه در پوشش خود استفاده نمایند.

 لباس مجلسی کوتاهمدل لباس زنانه لیموییلباس مجلسی لیمویی بلند پیراهن کوتاه مجلسی لیموییپیراهن زنانه مجلسی لیمویی مدل های لباس مجلسی لیموییمدل لباس مجلسی لیموییست لباس مجلسی لیمویی مدل لباس مجلسی لیموییلباس مجلسی کوتاه لیمویی طرح لباس مجلسی لیمویی

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز را به انواع طرح های لباس لیمویی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید ظاهری بی نظیر و خاص برای حضور در مهمانی ها داشته باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *