دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تبریک اولین روز کاری با انواع جملات انرژی بخش و روحیه دهنده

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
  • ۰

شروع کار جدید باعث خوشحالی هر فردی می شود و اگر فردی از نزدیکان و دوستان و آشنایان شما به تازگی حرفه ای جدید را شروع کرده است می توانید پیام تبریک اولین روز کاری را برای وی ارسال کنید و در شادی اش سهیم شوید.

متن تبریک اولین روز کاری با مضامین دوستانه و رسمی

اولین روز کاری می تواند اتفاقی دلپذیر و زیبا باشد که ممکن است هر فردی آن را تجربه نماید. متن تبریک شروع کار جدید دارای مضامینی مختلف می باشد و شما می توانید این جمله ها را در شبکه های اجتماعی یا به عنوان پیامک برای نزدیکان و آشنایان خود ارسال کنید. در مطالب قبلی متن تبریک پست جدید و متن تبریک انتصاب شغل جدید را مطالعه کردید در ادامه متن تبریک برای اولین روز کار را پیش رو خواهید داشت.

 تبریک اولین روز کاری

جملات زیبا برای اولین روز کاری

حالا که این کار جدید رو به دست آوردی، ایمان دارم که اعتماد به نفست بیشتر شده و میتونی به خیلی چیزای بیشتر از اینم برسی. فقط عقب نکش و با جدیت کارت رو دنبال کن. اون موقع میبینی که چقدر موفقیت جدید وارد زندگیت میشه.
اولین روز کاری پرانرژی داشته باشی

************

شغل جدید یعنی رسیدن به موفقیت های بیشتر و رسیدن به خواسته هایی که داشتی و خیلی ها بهت گفتن که نمیتونی بهشون برسی. کلی بهت تبریک میگم این موفقیت بزرگ رو.
اولین روز کاریت مبارک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

************

تو برای داشتن این کار تلاش کردی، داشتن اونو باور کردی و با کوشش بهش رسیدی. این یک موفقیت بزرگ هست که هر کسی لیاقت رسیدن به اون رو نداره! چرا که به اندازه تو تلاش نمیکنه. بهترین آرزوها رو برات دارم. امیدوارم که همیشه موفقیت وارد زندگیت بشه و اولین روز کاریت به خوبی پیش بره…

************

تو نباید از کاری که به دست آوردی خوشحال باشی! بلکه اون مجموعه ای که کارشون رو به تو سپردن باید شاد و خوشحال باشن. امیدوارم که با جدیت و تلاشی که از تو سراغ دارم، به بهترین ها دست پیدا کن.
کار جدیدت مبارک بهترین

متن برای اولین روز کاری

متن برای اولین روز کاری

زمانی زیادی از دانشگاه رفتنت نمیگذره. خیلیا مدرک دارن و ازش استفاده نمیکنن! چون مهارت اون مدرکی که گرفتن رو ندارن. اما تو نشون دادی نه تنها مهارتش رو داری، بلکه استعداد رسیدن به بهتر از اون رو هم داری. برات کلی خوشحالم که وارد کار جدیدی شدی.
اولین روز کاریت مبارک

************

بازم یک فرصت دیگه پیش اومد و بازم همون آدم قوی ای که میشناختم برای رسیدن به این فرصت سرجاش ننشست و حرکت کرد و بهش رسید.
اولین روز کاریت کلی مبارک

************

شغل جدید یعنی رسیدن به موفقیت های بیشتر و رسیدن به خواسته هایی که داشتی و خیلی ها بهت گفتن که نمیتونی بهشون برسی. کلی بهت تبریک میگم این موفقیت بزرگ رو.
اولین روز کاریت مبارک

************

الان کار جدید به دست آوردی، فردا موقعیت کاری بهتر به دست میاری و روزای بعد از اون دیگه ردیف کاری ای بالاتر از کار تو وجود نداره. من الان تونستم آینده رو پیش بینی کنم! پیش بینی کردنشم کاری نداره. همینکه آدم تلاش و اراده تو رو میبینه، مطمئن میشه که به همه ی اینا میرسی.

جمله های زیبا برای تبریک اولین روز کاری

جملاتی زیبا و دلنشین برای اولین روز کاری

اولین روز کار جدید رو بهت تبریک میگم و میخوام اینو بدونی که همیشه من میگفتم که این آدم با بقیه آدما فرق میکنه و فرق کردنشم تو اراده ای هست که داره و الانم این اراده رو نشون دادی! خوشحالم که خودت رو اول از همه به خودت و بعد به بقیه ثابت کردی.

************

کار جدیدی که داری، باعث افتخار ما هست! چون میتونیم با غرور بگیم که نزدیک ترین کس ما به این کار دست پیدا کرده و بابتش کلی خوشحال باشیم. اولین روز کار جدیدت مبارکت باشه

************

تو علم و کیفیت رسیدن به این شغل را داری. من تو را از خیلی وقت پیش می شناسم و دیدم که به موفقیت های زیادی دست یافتی. اما مطمئنم تعداد زیادی از آنها هم پیش رو است. اولین روز شغل جدیدت مبارک.

متن تبریک برای شروع کار جدید

پیام برای اولین روز کاری

هی رفیق! تبریک می گویم که شغل مناسب خودت پیدا کردی. نگذار کسی در آینده ات دخالت کند. تو بهتریت بهترینهایی.
شروع کار جدیدت مبارک

************

 شغل جدید یعنی ماشین جدید، اسباب بازی های جدید، خانه جدید و زندگی جدید! حالا آماده ای که ازدواج کنی دوست من! تبریک من را بپذیر.
اولین روز کاریت کلی مبارک

************

شغل جدیدت یک قدم به رویایت نزدیکت کرد و همچنین فرصت این را به تو داد که برای زندگی آینده ات برنامه ریزی کنی. تبریک می گویم.
نمی توانی تصور کنی چقدر امروز مرا خوشحال کردی.

متن تبریک برای اولین روز کار

در این مطلب گلچینی از متن برای اولین روز کاری را مطالعه کردید که امیدواریم از بین آن ها بتوانید جمله ای پرمحتوا را برای ارسال به فرد مورد نظر خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *