دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مدل لباس مجلسی گشاد با طراحی شیک و دلبرانه

  • ندا خوشرو
  • ۷ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل لباس مجلسی گشاد زنانه و دخترانه در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم این طرح ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل لباس مجلسی گشاد از انواع طرح های پیراهن برای خانم های چاق و درشت اندام می باشد همچنین خانم ها با اندام لاغر یا متناسب نیز در صورت تمایل به پوشیدن لباس های گشاد می توانند از این طرح لباسها در پوشش خود استفاده نمایند.

مدل لباس مجلسی گشاد زیبا و شیک

لباس های گشاد در انواع طرح و رنگ های متنوع دوخته می شوند و بهتر است خانم ها با فرم اندام درشت و چاق در انتخاب مدل لباس خود حساسیت لازم را به خرج دهند تا استایل آن ها متناسب تر به نظر برسد.

مدل پیراهن گشاد

طرح های لباس کوتاه و بلند گشاد

لباس های مجلسی سایز بزرگ و گشاد مانند سایر طرح های لباس مجلسی در انواع طرح های کوتاه و بلند موجود می باشند و بهتر است شما با توجه به اندازه قد و فرم اندام خود از بین آن ها لباسی با تن پوش مناسب را انتخاب کنید.

لباس مجلسی کوتاه برای خانم ها با اندازه قد کوتاه و متناسب انتخابی مناسب می باشد و اگر شما قد بلند هستید و تمایل دارید برای حضور در مهمانی ها و مجالس ظاهری پوشیده داشته باشید بهتر است از لباس مجلسی بلند در پوشش تان استفاده نمایید.

برای دوخت لباس مجلسی گشاد از پارچه ها با جنس های مختلف نظیر حریر و گیپور و … استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید در هنگام پوشیدن لباس احساس راحتی بیشتری داشته باشید بهتر است لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که در دوخت آن از پارچه کش دار استفاده شده است.

پیراهن های مجلسی گشاد به صورت آستین دار و بدون آستین دوخته می شوند و اگر بالاتنه شما خوش فرم می باشد می توانید در صورت تمایل از پیراهن بدون آستین در پوشش خود استفاده نمایید. پیراهن مجلسی آستین دار نیز برای خانم هایی که به پوشش خود اهمیت می دهند انتخابی ایده آل به شمار می رود.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

 

مدل لباس زنانه گشاد

لباس بلند گشاد لباس طرح دار و گشاد پیراهن بلند زنانه مدل لباس مجلسی گشاد و کوتاه مدل لباس مجلسی گشاد و طرح دار لباس ساده لباس طرح دار پیراهن مجلسی گشاد لباس زنانه بلند و گشاد لباس گشاد مجلسی لباس رنگ تیره گشاد مدل لباس مجلسی گشاد و طرح دار

این مدل لباس های مجلسی به صورت طرح دار و ساده و کار شده موجود می باشند و اگر فرم اندام درشت می باشد بهتر است از لباس ساده در پوشش تان استفاده کنید. لباس مجلسی طرح دار و کار شده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند استایلی بی نظیر و امروزی داشته باشند مناسب است.

توجه داشته باشید که بهتر است در هنگام پوشیدن پیراهن مجلسی گشاد بهتر است از اکسسوری مناسب استفاده نمایید تا شیک پوش و خوش استایل تر به نظر برسید و علاوه بر این جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

انتخاب رنگی مناسب برای پیراهن گشاد مجلسی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید رنگ پیراهن خود را از بین رنگ های تیره یا روشن انتخاب کنید همچنین برای دوخت برخی از طرح های پیراهن مجلسی گشاد از ترکیب دو رنگ پارچه مختلف استفاده می شود.

لباس مجلسی رنگ تیره لباس کوتاه زنانه مدل لباس کوتاه و گشاد طرح پیراهن گشاد و بلند مدل لباس مجلسی گشاد و کوتاه لباس زنانه گشاد پیراهن گشاد و شیک مدل لباس گشاد و شیک مدل لباس مجلسی گشاد و شیک مدل لباس گشاد و طرح دار مدل پیراهن طرح دار و گشاد لباس مجلسی ساده پیراهن شیک و مجلسی مدل لباس مجلسی گشاد پیراهن گشاد و شیک مدل لباس مجلسی گشاد و زرد مدل لباس مجلسی گشاد

تصاویری از انواع طرح های لباس مجلسی گشاد شیک و زیبا برای خانم ها در رده سنی مختلف و با سلیقه های متفاوت را در این مطلب پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید لباسی خوشرنگ و زیبا را برای خود انتخاب کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *