دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ست مانتو و روسری (شال) برای افراد خوش سلیقه

  • ندا خوشرو
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا انواع مدل های ست مانتو و روسری و شال را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرح و رنگی مناسب را برای روسری و مانتوی خود انتخاب نمایید.

مانتو و روسری از انواع پوشش های کاربردی به شمار می روند و بهتر است شما از مدل های ست مانتو و روسری در پوشش خود استفاده نمایید تا شیک پوش و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

مدل های ست مانتو و روسری برای خانم های خوش سلیقه

مطابقت داشتن رنگ و طرح روسری و شال و مانتو از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل روسری و شال و مانتوی حساسیت لازم را به خرج دهید.

ست مانتو و روسری

طرح های ست روسری و شال با مانتوی زنانه و دخترانه

روسری و شال از انواع اکسسوری های کاربردی برای خانم ها و دختران جوان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید تغییرات مثبتی در ظاهرتان ایجاد شود بهتر است در انتخاب طرح و رنگ روسری و شال دقت لازم را به خرج دهید.

با توجه به اینکه مانتو از ضروری ترین پوشاک ها برای خانم ها به شمار می رود و مدل مانتو همیشه مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد از این رو بهتر است شما طرح و رنگ روسری و شال تان را به گونه ای انتخاب نمایید که با طرح و رنگ مانتوی مجلسی و مانتوی اسپرت و … مطابقت و همخوانی داشته باشد.

در صورت تمایل می توانید از روسری یا شال طرح دار در پوشش خود استفاده نمایید که در این صورت بهتر است رنگ مانتو در طرح های موجود در روسری و شال وجود داشته باشد همچنین برخی از افراد رنگ و طرح این اکسسوری  را به صورتی انتخاب می کنند که با طرح و رنگ تزیینات مانتویشان مطابقت داشته باشد.

ست روسری و مانتو زنانه ست روسری و شال زیبا ست روسری و مانتو نارنجی مدل مانتو و روسری دخترانه ست کردن روسری و مانتو مدل های ست شال و مانتو ست شیک مانتو و شال مانتو و شال طرح دار ست مانتو و شال ساده مدل مانتو و روسری

  •  آرون گروپس

اگر مانتو و سایر لباس هایتان را ساده انتخاب کرده اید بهتر است از شال یا روسری طرحدار و گلدار در پوشش خود استفاده نمایید همچنین اگر مانتویی طرح دار را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید طرح و رنگ شال و روسری تان را ساده انتخاب نمایید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

برای انتخاب رنگ مانتو و رنگ روسری و شال بهتر است به رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان توجه داشته باشید تا جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.

امروزه مانتوها اغلب به صورت جلوباز و بلند دوخته می شوند که بهتر است شما در صورت پوشیدن این طرح مانتوها از شال یا روسری قواره بزرگ انتخاب نمایید تا استایلی متفاوت و به روز داشته باشید.

نحوه بستن روسری یا شال از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به مدل یقه و بالاتنه مانتوی خود از روشی مناسب برای گره زدن روسری استفاده نمایید همچنین بهتر است مدل های متنوع برای بستن روسری و شال را تمرین کنید تا بتوانید برای حضور در مکان های مختلف تغییرات مثبتی را در استایل و ظاهرتان ایجاد نمایید.

ست مانتو و روسری طرح دار مانتو و روسری زنانه ست مانتو و روسری شیک ست مانتو و روسری زنانه شیک ست مانتو و شال ساده ست زیبا و شیک روسری و مانتو ست مانتو و شال طرح دار ست مانتو و شال ساده ست شال و مانتو

در این مطلب مدل هایی از ست مانتوهای زنانه و دخترانه با شال و روسری طرح دار و گلدار و ساده را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همراهان عزیز و دوست داشتنی همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *