دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل های عینک طبی مردانه با طراحی مدرن و خاص

  • ندا خوشرو
  • ۳ اسفند ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب تصاویری از انواع مدل عینک طبی مردانه با جدیدترین و زیباترین طرح و رنگ ها را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مدل  عینک طبی مردانه تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری آقایان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب طرح و رنگ عینک حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل عینک طبی مردانه شیک و زیبا

عینک طبی مانند عینک آفتابی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و بهتر است شما با توجه به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها عینکی مناسب را انتخاب نمایید.

مدل عینک طبی مردانه

طرح های عینک طبی مخصوص آقایان

اغلب افراد تصور می کنند که بین عینک طبی زنانه و مردانه تفاوت چندانی وجود ندارد در صورتی که عینک های زنانه دارای خط های صاف و نقش و نگار و تزیین بیشتری می باشند همچنین عینک های زنانه دارای پهنای کمی هستند و قطعه کوچکی که رابط بین دو عدسی عینک نیز می باشد دارای پهنای کمتری نسبت به عینک های مردانه می باشد. دسته های عینک مردانه اغلب بلندتر هستند و دسته ها در انتهای خود دارای خمیدگی نیستند.

برای طراحی عینک های مردانه از رنگ های مات و خنثی استفاده می شود ولی عینک های زنانه از تنوع رنگی خوبی برخوردار می باشند. توجه داشته باشید که اگر شما تمایل دارید رنگ عینک تان با رنگ لباس ها و سایر اکسسوری هایتان مطابقت داشته باشد بهتر است رنگ آن را خنثی انتخاب نمایید.

رنگ عینک را باید به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ پوست شما نیز مطابقت داشته باشد. آقایان با رنگ پوست تیره بهتر است عینک خود را از بین رنگ های سفید و مشکی و خاکستری انتخاب نمایند همچنین اگر پوست شما روشن می باشد بهتر است عینک خود را از بین رنگ های تند نظیر قهوه ای و قرمز و مشکی و … انتخاب نمایید.

فریم عینک مردانه در انواع جنس های مختلف چوبی و فلزی و پلاستیکی موجود می باشد که انتخاب جنس فریم به سلیقه شخصی و میزان بودجه ای که تمایل دارید صرف کنید بستگی دارد.

  •  آرون گروپس

عینک ساده مردانه مدل عینک زیبا مردانه عینک مردانه زیبا عینک طبی مردانه زیبا مدل عینک زیبا مردانه عینک مشکی مردانه عینک طبی شیک مردانه مدل عینک زیبا مردانه عینک طبی مردانه عینک زیبا مردانه عینک زیبا مردانه عینک مردانه عینک شیک مردانه عینک مشکی مردانه عینک شیک مردانه عینک طبی شیک مدل عینک طبی زیبا مردانه عینک طبی مخصوص آقایان

توجه داشته باشید که مدل عینک مردانه را بهتر است متناسب با فرم صورت خود انتخاب کنید. اگر صورت شما گرد است باید عینکی را انتخاب کنید که تیز و زاویه دار می باشد این مدل عینک باعث می شود تا استخوان گونه شما بیشتر دیده شود و شکل کلی صورت تان نیز متناسب تر به نظر برسد.

اگر فرم صورت شما قلبی می باشد بهتر است عینکی را انتخاب کنید که گردی کمی دارد. عینک های گربه ای برای افراد با فرم صورت گرد انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

اگر فرم صورت شما مربع است عینکی را انتخاب کنید که دارای فریم منحنی می باشد زیرا این طرح عینک باعث می شود تا چهره شما ظریف تر به نظر برسد. از انتخاب عینک های زاویه دار خودداری کنید زیرا این طرح ها باعث می شوند تا صورت شما پهن تر به نظر برسد.

اگر فرم صورت بیضی شکلی دارید بهتر است عینک های بزرگ با انحنای زیاد را انتخاب نمایید. اگر صورت شما کوچک می باشد بهتر است عینک هایی را انتخاب نمایید که فاقد قاب هستند یا شیشه آن ها به صورت مدور طراحی شده است.

اگر صورت تان بزرگ است و پیشانی شما بلندی دارید بهتر است عینک هایی را انتخاب نمایید که در هنگام استفاده آن ها پیشانی شما کوتاه تر به نظر برسد.

عینک زیبا مردانه عینک مردانه ساده طرح عینک مردانه عینک زیبا مردانه عینک زیبا مردانه عینک مردانه زیبا عینک ساده مردانه عینک شیک مردانه عینک مردانه زیبا عینک زیبا مردانه مدل عینک طبی مردانه زیبا و خاص مدل عینک طبی مردانه جدید و خاص

بهتر است قبل از خرید عینک طبی مردانه چند مدل متنوع را در نظر داشته باشید و عینک های انتخابی تان را روی صورت امتحان کنید تا مطمئن شوید که کدام طرح با فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری تان مطابقت دارد همچنین از انتخاب عینک بدون پرو خودداری نمایید زیرا ممکن است عینک با فرم صورت تان مطابقت نداشته باشد و در نتیجه ظاهرتان در هنگام استفاده از عینک نامطلوب به نظر برسد علاوه بر این در هنگام پرو عینک به نحوه قرار گیری آن روی بینی و صورت توجه داشته باشید و میزان راحتی و سنگین بودن عینک را مورد بررسی قرار بدهید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *