دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

بررسی گلکسی s20 fe و نگاهی به سطح کیفی آن

  • شقایق ایران دوست
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

اگر دوست دارید با یکی از گوشی های بسیار جذاب و دیدنی از خانواده سامسونگ آشنا شوید و آن را بشناسید تا پایان این مطلب با ما باشید. در واقع این گوشی گلکسی s20 fe می باشد و می توانمد نیاز های شما را برطرف کند.

سامسونگ یکی از شرکت های بسیار قدرتمند می باشد و دارای چندین زیر مجموعه در صنایع مختلف می باشد.  گوشی هایی که شرکت سامسونگ ارائه می دهد یکی از بهترین و پرطرفدار ترین نوع گوشی های پرچم دار و میان رده می باشد و این شرکت هوای همه مردم را دارد و گوشی های اقتصادی نیز تولید می کند. در ادامه به بررسی گلکسی s20 fe که یکی از گوشی های بسیار خوب و مقرون به صرفه شرکت سامسونگ می باشد می پردازیم.

بررسی گلکسی s20 fe

بررسی گلکسی s20 fe

زمانی که می خواهید یک گوشی را بررسی کنید باید به چند نکته توجه بسیار زیادی نشان بدهید. اول از همه طراحی هر گوشی می تواند تاثیر بسیار زیادی بر خرید آن داشته باد زیرا برخی از افراد دوست دارند گوشی هایی که می خرند طراحی خوب و منحصر به فردی داشته باشد. نکته بعدی که باید به آن توجه کنید صفحه نمایش گوشی می باشد. معمولا گوشی هایی که به تازگی وارد بازار می شوند دارای صفحه نمایش های بسیار قدرتمندی اند و می توانند نور آبی را کنترل کنند. نکته سومی که در بررسی گوشی باید آن را به خاطر داشته باشید عملکرد نرم افزار هر نوع گوشی می باشد زیرا اگر گوشی مورد نظر شما نتواند برنامه هایی که می خواهید را برایتان اجرا کند در آینده به مشکل خواهید خورد و باید دوباره برای خرید گوشی هزینه کنید. زمانی که در حال بررسی گوشی می باشید باید به دوربین آن نیز توجه بسیار زیادی نشان بدهید البته اگر دوربین برای شما مهم است و می خواهید با تلفن همراه خود عکاسی کنید و اگر دوربین برای شما اهمیتی ندارد می توانید از این نکته بگذرید و به باتری گوشی بپردازید. باتری هایی که امروزه برای گوشی های سامسونگ استفاده می شوند بسیار قدرتمند می باشند و گاها برخی از گوشی های سامسونگ دارای فست شارژر می باشند. گوشی گلکسی s20 fe را از نظر نکات توضیح داده شده برایتان بررسی می کنیم.

طراحی گوشی سامسونگ اس 20 اف ای

طراحی گوشی گلکسی s20 fe

طراحی این گوشی شباهت بسیار زیادی با گلکسی A71  و گلکسی نوت ۲۰ و همچنین گلکسی s20 اولترا دارد و در پنل پشتی طراحی خاصی ندارد و بسیار ساده می باشد. بخش پشتی این گوشی مات می باشد و برای ساخت آن از گلستیک استفاده شده است. گویا استفاده از شیشه و پلاستیک برای ساخت بخش پشتی این گوشی برای پایین آوردن هزینه ها می باشد. شیشه جلویی این گوشی با گلوریا گلس ۳ پوشیده شده است و در فریم گوشی هیچ تغییر قابل مشاهده ای ایجاد نکرده است. شایان ذکر می باشد که این گوشی توانسته است ظاهر خود را حفظ کند و هنوز هم بسیار شیک و جذاب است. طراحی این گوشی بسیار خوب و منحصر به فرد می باشد و خوش دست و سبک است و شما می توانید برای مدت بسیار زیادی از آن استفاده کنید و خسته نشوید. این گوشی در ۶ رنگ عرضه شده است و این رنگ ها شامل قرمز، نارنجی، سفید، یاسی، سبز و آبی می باشند. البته امروزه بسیاری از افراد برای گوشی هایی که می خرند گارد های پلاستیکی، چرمی و فلزی تهیه می کنند و زیاد به رنگ گوشی توجهی نشان نمی دهند. این گوشی هیچ دکمه ای در طرف چپ خود ندارد و سمت راست گوشی دارای دکمه های کنترل صدا و پاور می باشد و سنسور اثر انگشتی که امروزه بسیاری از مدل های سامسونگ شامل آن می شوند در زیر نمایشگر می باشد و در بخش پایینی هم دارای اسپیکر و پورت شارژر می باشد و درگاه سیم کارت در این گوشی در قسمت بالایی تعبیه شده است.

نمایشگر گوشی اس 20 اف ای

  •  آرون گروپس

نمایشگر

در بررسی گلکسی s20 fe به بخش نمایشگر آن می رسیم و این بخش را به صورت کلی برایتان معرفی می کنیم. اگر صفحه نمایش برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد باید بدانید که سامسونگ همیشه از بهترین نوع آن ها استفاده می کند و شما می توانید با خیال راحت این گوشی را تهیه کنید. صفحه نمایش  گلکسی s20 fe اندازه ای برابر ۶.۵ اینچی دارد و رزولوشن آن ۱۰۸۰ می باشد. این صفحه نمایش دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است و یکی از بهترین هایی می باشد که در یک گوشی میان رده قرار گرفته است.

بررسی گلکسی s20 fe

بخش نرم افزاری و سخت افزاری

امسال شرکت سامسونگ همه گوشی هایی که به بازار جهانی عرضه کرده است دارای پردازنده اگزینوس ۹۹۰ بوده است که یکی از پردازنده های اختصاصی این شرکت می باشد و باید بدانید که این بخش از گوشی های سامسونگ توانسته است اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کند و شما می توانید برنامه های بسیاری را با این گوشی راه اندازی کنید. این گوشی از نظر رم در دو نسخه ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی در بازار وجود دارد که رم ۶ این گوشی امتیاز بسیار بالایی از پنجمارک انتوتو کسب کرده است و نشان می دهد توانایی راه اندازی بازی های بسیار سنگین را دارد.  این گوشی از دیدگاه نرم افزاری هم بامدل کاربری One UI 2.5 با اندروید ۱۰ اجرا می شود و بسیار سریع و بدون باگ است.

دوربین گلکسی و لنز های آن

دوربین

بهتر است دوربین گلکسی s20 fe را نیز بررسی کنیم. برخی از افراد دوست دارند دوربین گوشی آن ها حکم دوربین عکاسی را داشته باشد و بتوانند همه جا عکس هایی که دوست دارند را تهیه کنند. این گوشی دارای ۳ لنز در یک ماژول مستطیلی شکل می باشد. لنز های این دوربین ها به ترتیب دارای ۱۲، ۸ و ۳ مگاپیکسل می باشد و قدرت زوم بسیار بالایی دارد و همچنین می تواند زاویه دید ۱۲۳ درجه را پوشش دهد. لنز ۱۲ مگاپیکسلی این دوربین پردازنده بسیار قوی و قدرتمندی دارد و می تواند عکس های بسیار خوب و با کیفیت بسیار بالایی را برای شما پردازش کند.

باتری

همانطور که می دانید باتری قلب یک گوشی می باشد و در صورتی که عملکرد ضعیفی داشته باشد نمی تواند کاربران را راضی کند. در بررسی گلکسی s20 fe متوجه می شوید که این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و از شارژر سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. باید بدانید که در جعبه این گوشی چیزی با عنوان فسا شارژر وجود ندارد و سامسونگ این محصولش را با یک شارژر ۱۵ واتی راهی بازار کرده است. اگر از سرعت شارژ شدن باتری این گوشی ناراضی هستید می توانید یک شارژر ۲۵ واتی برای این گوشی تهیه کنید.

باتری گلکسی s20 اف ای 4500 ملی آمپری است.

گلکسی s20 fe یکی از گوشی های بسیار کم هزینه می باشد که توانسته است رضایت کاربران را با ویژگی های دیگرش کسب کند. این گوشی قیمتی برابر ۶۰۰ یورو دارد ولی باز هم گران است. نقطه قوتی که این مدل از سامسونگ ها دارند بی تردید مربوط به پردازنده آن ها می باشد البته نمایشگر این گوشی نیز حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد. اگر دوست دارید یک گوشی بی نقص با کم ترین هزینه داشته باشید این مدل مناسب ترین گوشی برای شما می باشد.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *