دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش برای لباس بنفش با متدهای جدید و امروزی

  • ندا خوشرو
  • ۷ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب با انواع مدل های آرایش برای لباس بنفش آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میکاپی بی نظیر و متفاوت داشته باشید.

لباس بنفش از انواع لباس هایی است که اغلب خانم ها تمایل دارند برای یکبار هم که شده در مهمانی ها و مجالس از آن استفاده نمایند و اگر شما نیز از این دسته از افراد می باشید بهتر است در هنگام پوشیدن این رنگ لباس از مدل آرایش برای لباس بنفش ایدع بگیرید تا ظاهر و استایل تان جذاب و متفاوت تر به نظر برسد.

مدل های آرایش برای لباس بنفش با جدیدترین متدها

برای انتخاب مدل میکاپ صورت خود بهتر است به رنگ پوست و رنگ لباس و رنگ چشم ها توجه داشته باشید. در ادامه این مطلب تصاویری از انواع مدل های میکاپ با لباس بنفش را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد.

مدل میکاپ برای لباس بنفش

مدل میکاپ برای لباس بنفش

اگر پوست شما روشن است و تمایل دارید از لباس بنفش برای حضور در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید بهتر است رنگ سایه چشم هایتان را از بین رنگ هایی نظیر استخوانی مات و شامپاینی و … انتخاب کنید تا ظاهرتان گرم تر به نظر برسد. توجه داشته باشید که از سایه با رنگ استخوانی مات می توانید برای پوشاندن کل پشت پلک هایتان استفاده نمایید همچنین از رنگ شامپاینی نیز می توانید برای گوشه داخلی چشم ها یا زیر استخوان ابروها استفاده نمایید. برای کشیدن خط چشم نیز بهتر است از خط چشم مشکی استفاده نمایید سپس به کمک ریمل مشکی به مژه های پلک پایین و بالای خود فرم بی نظیری را بدهید.

برای آرایش گونه ها و لب ها می توانید از رنگ مرجانی گرم استفاده کنید و اگر تمایل دارید ظاهرتان کمی جلب توجه کند بهتر است برای آرایش لب ها از رژلب قرمز پر رنگ استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید در پوشش خود از لباس بنفش تیره استفاده کنید بهتر است میکاپ صورت تان را پر رنگ تر انجام دهید. برای پشت پلک ها از رنگ شامپاینی براق استفاده نمایید همچنین می توانید برای گوشه خارجی چشم ها نیز از سایه بادمجونی مات استفاده نمایید و این رنگ را با رنگ شامپاینی محو کنید تا پلک چشم هایتان زیبا و جذاب تر به نظر برسند.

میکاپ با لباس بنفش سایه چشم برای لباس بنفش آرایش مجلسی با لباس بنفش  مدل های آرایش برای لباس بنفش آرایش زنانه با لباس مجلسی بنفش میکاپ لایت با لباس بنفش آرایش مجلسی آرایش زنانه زیبا با لباس بنفش

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

برای آرایش چشم ها می توانید از رنگ های اسموکی و دودی استفاده نمایید همچنین رنگ ریمل و خط چشم را هم بهتر است مشکی انتخاب کنید.

برای آرایش لب ها می توانید از رنگ های روشن و نرم نظیر صورتی و بنفش تیره و بنفش روشن و … استفاده نمایید.

اگر تمایل دارید برای مهمانی های شبانه از لباس بنفش در پوشش خود استفاده نمایید برای داشتن میکاپ شب حرفه ای از رنگ یاسی مات برای میکاپ چشم هایتان استفاده نمایید سپس مقدار کمی از رنگ بادمجونی را با رنگ یاسی مات در پشت پلک چشم ها محو نمایید تا عمق بیشتری به چشمان شما بخشیده شود همچنین می توانید گوشه داخلی چشم ها را به کمک رنگ های روشن محو نمایید.

برای جذاب بیشتر چشم ها می توانید برای خط مژه پایین از رنگ بنفش روشن استفاده نمایید همچنین برای کشیدن خط چشم پلک بالا نیز بهتر است از خط چشم مشکی استفاده کنید.

میکاپ شیک با لباس بنفش آرایش زنانه با لباس بنفش آرایش برای لباس بنفش زنانه آرایش با لباس بنفش ساده میکاپ زنانه با لباس بنفش آرایش صورت مجلسی آرایش صورت زنانه آرایش صورت شیک و مجلسی میکاپ زیبا برای لباس بنفش

در این مطلب  انواع مدل های میکاپ برای لباس بنفش را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما عزیزان همخوانی و مطابقت داشته باشند و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *