دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تم تولد اسب تک شاخ با ایده های زیبا برای دختر بچه ها

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۳ دی ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله آرگا، با ایده های زیبایی از تم تولد اسب تک شاخ برای جشن تولد دختران آشنا خواهید شد، امیدواریم مورد توجه شما قرار گرفته و نهایت استفاده را در زیباسازی جشن های تولد خود از آن ببرید.

اغلب پدر و مادر ها ترجیح می دهند زیباترین و جذاب ترین مدل تم تولد را برای جشن تولد دختر بچه خود انتخاب و اجرا نمایند. تم تولد اسب تک شاخ یکی از تم های جدید و دوست داشتی است که می تواند به زیبایی جشن تولد دختران کمک کند. این تم که یکی از زیباترین تم های جشن تولد است اغلب با رنگ صورتی که رنگ شخصیت کارتونی اسب تک شاخ محسوب می گردد، تهیه می شود. همانطور که می دانید در انیمیشن ساخته شده، اسب تک شاخ، حیوانی همیشه نقش مثبت داشت و به عنوان موجودی زیبا انتخاب شده است. شاید به همین خاطر است که بیشتر دختران علاقه بسیار به آن دارند. تصاویر زیر نمونه هایی از تزیینات جشن تولد اسب تک شاخ را نشان می دهد که مطمئنا مورد استقبال کودکان دختر واقع می شوند.

ایده های جالبی از تم تولد اسب تک شاخ برای دختران

دختر بچه ها علاقه بسیار زیادی به شخصیت های انیمیشنی و کارتونی دارند و به همین خاطر علاقمند به تزیینات جشن تولد با تم های انیمیشنی می باشند. طراحی و دیزاین منزل با تم تولد دلخواه آنان بیش از اندازه خوشحالشان می کند و در واقع یکی از آرزوهای آن ها را برآورده خواهد کرد. بادکنک آرایی تولد، کیک و دیگر تزیینات تولد با طرح اسب تک شاخ سوپرایزی فوق العاده و جذاب است که در زیبایی و باشکوه برگزار شدن تولد فرزند شما می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. نوع چیدمان وسایل و لوازم تولد با این تم، به سلیقه و خلاقیت شما بستگی دارد. همچنین با الگو برداری از مدل ها و ایده های موجود در این زمینه می توانید جشن تولدی باشکوه برای دختر نازنینتان تدارک و فراهم ببینید.

تم تولد سوفیا، تم تولد سفید برفی، تم تولد باربی، تم تولد پرنسسی های دیزنی، تم تولد سیندرلا، تم تولد شنل قرمزی، تم تولد السا و آنا و … از انواع تم های زیبا و دخترانه برای جشن تولد هستند که در مطالب قبلی به اشتراک گذاشته ایم و اگر شما تمایل دارید مهمان ها و فرزندتان را سورپرایز کنید بهتر است از این تم ها یکی را به دلخواه استفاده کنید.

تم تولد اسب تک شاخ جدید و زیبا

تم جشن تولد دخترانه بسیار شیک و لاکچری

ایده جشن تولد اسب تک شاخ

کیک تولد با طرح اسب تک شاخ

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع زیبا تم تولد اسب تک شاخ

افراد بسیاری از تم تولد اسب تک شاخ برای جشن تولد های فرزند دختر شان استفاده می کنند که رنگ اصلی این شخصیت کارتونی صورتی است و معمولا از شخصیت های کارتونی و رنگ های شاد برای تزیین کیک تولد کودکان استفاده می شود که بنا بر گفته روانشناسان رنگ صورتی سیب ایجاد مهربانی، عشق، صمیمیت در فرد خواهد شد و همچنین برای تزیین کیک می توانید از خمیر فوندانت با خامه استفاده کنید که در بسیاری از موارد عکس اسب تک شاخ روی کیک های هندسی، ساده، مستطیلی و… کشیده می شود، در ادامه مطلب تصاویری از مدل تزیین جشن تولد این تم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید جشن تولد بسیار شیک و زیبا با مدل اسب تک شاخ برای کودک دلبندتان تهیه گنید.

تم جدید و زیبای دخترانه اسب تک شاخ

دیزاین جشن تولد جالب و دلنشین اسب تک شاخ

انواع جذاب تزیین جشن تولد اسب تک شاخ

نمونه کیک های جشن تولد با طرح اسب تک شاخ

انواع تم تولد اسب تک شاخ

تم تولد جالب و زیبا اسب تک شاخ

نمونه تم زیبا اسب تک شاخ

تزیینات جشن تولد اسب تک شاخ

وسایل پذیرایی از مهمانان تم اسب تک شاخ

پذیرایی از مهمان ها بخش مهمی از هر جشن تولدی را در بر می گیرد. در یک تولد دخترانه شامل شکلات، بادکنک، پاستیل، انواع نوشیدنی، کیک، پفیلا  یا (پاپ کرن) و … است. البته دقت داشته باشید که این وسایل پذیرایی شامل قاشق و چنگل های مخصوص برای پذیرایی، لیوان های کاغذی با طرح اسب تک شاخ، جعبه های مخصوص برای خوردن پفیلا و پیش دستی های تم اسب تک شاخ هم می باشد.

نمونه تم تولد زیبا اسب تک شاخ

تزیینات جشن تولد اسب تک شاخ بسیار زیبا و جذاب

تم تولد اسب تک شاخ بسیار زیبا و جذاب

تزیین زیبا جشن تولد اسب تک شاخ

انواع متنوع تم تولد اسب تک شاخ

تزیینات جذاب اسب تک شاخ

بهترین تم جشن تولد اسب تک شاخ

انواع مختلف تم تولد اسب تک شاخ

نمونه تزیین باحال و جالب اسب تک شاخ

انواع جدید تم جشن تولد اسب تک شاخ

انواع جدید تم تولد اسب تک شاخ

تزیینات با تم اسب تک شاخ برای کودک دختر

تزیین جالب جشن تولد اسب تک شاخ

تم تولد بسیار زیبا برای دختران با طرح اسب تک شاخ

گالری زیبا تزیین جشن تولد اسب تک شاخ

سری اول تم تولد اسب تک شاخ

نمونه زیبا و جذاب تم دخترانه اسب تک شاخ

سری جدید تم تولد اسب تک شاخ

در این مطلب مدل های شگفت انگیز و زیبای تزیینات تولد اسب تک شاخ آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده و همچنین با استفاده از ایده های جدید و متنوع که بیان نمودیم، زیباترین و مناسب ترین تزیینات جشن تولد را داشته باشید. اما در صورتی که تمایل دارید قبل از انتخاب، طرح های دیگر را نیز مشاهده نمایید می توایند با مراجعه به بخش تم تولد از دیگر مدل ها نیز دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *