دسته ها
پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

آشنایی با بیوک میرزایی بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون + بیوگرافی

  • عاطفه میرزایی
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی بیوک میرزایی گوینده رادیو و بازیگر سینما و تلویزیون سرشناس ایرانی همراه با تصاویر جدید و اینستاگرامی وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوک میرزایی گوینده رادیو و هنرپیشه سینما و تلویزیون معروف و سرشناس ایرانی می باشد. این هنرمند با استعداد فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۴۹ در سن ۱۵ سالگی با کلاس های بازیگری در هنرکده هنرپیشگی ” آناهیتا” آغاز نمود. از آثار شاخص و ارزشمند بیوک میرزایی می توان به ” کلاه پهلوی”، ” دزد و پلیس”، ” مرد هزار چهره”، ” فوق سری”، ” اخراجی ها”، ” خوک” و … اشاره نمود. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی بیوک میرزایی همراه با کارنامه هنری و تصاویر شخصی وی آشنا شوید.

تصاویر و بیوگرافی بیوک میرزایی گوینده و بازیگر ایرانی

بیوک میرزایی گوینده رادیو و هنرپیشه سینما و تلویزیون مشهور و محبوب ایرانی متولد ۹ مرداد ماه سال ۱۳۳۴ که هم اکنون وی ۶۵ سال سن دارد و در تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه آزاد می باشد.

بیوگرافی بیوک میرزایی + عکس

بیوک میرزایی هنرپیشه کشورمان در سال ۱۳۶۲ فعالیت جدی خود را در تلویزیون با سریال ” آینه خیال” با کارگردانی داوود میرباقری آغاز کرد و دومین تجربه خود را در سال ۱۳۶۴ با مجموعه ” آسانسور” کاری از رسول نجفیان به دست آورد. از دیگر سریال هایی که بیوک میرزایی در آن به ایفای نقش پرداخته است می توان به ” آلبوم خانوادگی (۱۳۶۹)”، ” آپارتمان (۱۳۷۲)”، ” دردسر (۱۳۷۱)”، ” قهر و آشتی (۱۳۹۲)، ” کلاه پهلوی (۱۳۹۱)، ” فوق سری (۱۳۹۳)”، ” افسانه هزار پایان (۱۳۹۶)، ” مدار صفر درجه (۱۳۸۶)”، و … اشاره نمود.

گالری شخصی + بیوگرافی بیوک میرزایی

شرح حال کامل بیوک میرزایی

زندگینامه جامع بیوک میرزایی

  •  آرون گروپس

خوب است بدانید که وی فعالیت در رادیو را در سال ۱۳۶۳ با اجرای ” دادستان شب آدینه” و سپس با برنامه ” صبح جمعه با شما” آغاز نمود.

همچنین گفتنی است که بیوک میرزایی در سال ۱۳۹۶ در سریال پربیننده ” افسانه هزار پایان” کاری از شهاب حسینی به ایفای نقش پرداخته است. او در این سریال در کنار بازیگرانی همچون نسرین مقانلو، رامین راستاد، عزت الله مهرآوران، فریده دریا مج، رحیم نوروزی، علی اوسیوند، شهرزاد کمال زاده و … همبازی بود.

بیوگرافی خواندنی و کامل بیوک میرزایی

زندگینامه بیوک میرزایی + تصاویر

به این ترتیب او در سال ۱۳۶۷ در سن ۳۳ سالگی با فیلم ” نار و نی” کاری از سعید ابراهیمی فر وارد سینما شد، در این فیلم بازیگرانی چون مهوش وقاری، حسین پناهی، محسن قاضی مرادی، جهانگیر الماسی و … حضور داشتند. سپس وی در سال ۶۹ در فیلم ” ابلیس” ساحت احمدرضا درویش حضور داشت. از دیگر فیلم های سینمایی که وی در آن حضور داشته است می توان به “خانه روشن (۱۳۸۴)”، ” دادستان (۱۳۷۰)”، ” آشوبگران (۱۳۷۷)”، ” اخراجی ها ۲ (۱۳۸۷)”، ” خوک (۱۳۹۶)”، تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)”، ” بمانی (۱۳۸۰)” و … اشاره نمود.

زندگینامه جذاب و خواندنی بیوک میرزایی

از آخرین بازی ایشان در سینما می توان به فیلم ” خوک” محصول ۱۳۹۶ با کارگردانی و نویسندگی مانی حقیقی اشاره نمود. در این فیلم هنرمندانی چون لیلا حاتمی، پریناز ایزدیار، رضا یزدانی، سیامک انصاریان، مینا جعفر زاده، سهیلا رضوی، علی مصفا، لیلی رشیدی، علی باقری و … حضور داشتند.

بیوگرافی خواندنی و کامل بیوک میرزایی

بیوگرافی بیوک میرزایی + گالری جدید

عکس و بیوگرافی بیوک میرزایی

زندگینامه جامع بیوک میرزایی

کار های ماندگا در تئاتر

در عرصه تئا‌تر چند کار دارم که فکر می‌کنم جزو کارهای ماندگار است. با مصطفی اسکویی، رکن‌الدین خسروی و بهزاد فراهانی کار کرده‌ام که شاخص‌ترین آن‌ها، نمایش «تولد» به کارگردانی رکن‌الدین خسروی بود که در دهه انقلاب جزو بهترین کار‌ها بود. نقش کماندو آمریکایی را بازی می‌کردم که وجوه متفاوتی داشت؛ گاهی خشن بود و گاهی گریه می‌کرد. می‌خندید و شعر می‌خواند. زمختی و ظرافت‌هایی داشت. کاری هم با بهزاد فراهانی داشتم به‌نام «معدن» و…. اما در سینما کم کار کرده‌ام. یکی از آن‌ها کار داریوش مهرجویی بود به‌نام «بمانی» که در اجرای عموم، دو سکانس گردن‌کلفتش حذف شد. اما کاری ماندنی است.

بیوگرافی بیوک میرزایی و همسرش

ازدواج و همسر بیوک میرزایی

بیوک میرزایی متاهل می باشد، اما چندین سال پیش همسرش به لیل سرطان فوت کرده است. او دو فرزند یک دختر و یک پسر دارد.

بیوگرافی بیوک میرزایی + تصاویر

عکس خانوادگی بیوک میرزایی

زندگینامه کامل بیوک میرزایی

بیوگرافی بیوک میرزایی + کارنامه هنری وی

فیلم های سینمایی بیوک میرزایی 

خوک (۱۳۹۶)، اخراجی‌ها ۲ (۱۳۸۷)، پسران آجری (۱۳۸۵)، از دوردست (۱۳۸۴)، خانه روشن (۱۳۸۴)، واکنش پنجم (۱۳۸۱)، بمانی (۱۳۸۰)، عشق شیشه‌ای (۱۳۷۸)، آشوبگران (۱۳۷۷)، تعطیلات تابستانی (۱۳۷۴)، تنگنا (۱۳۷۴)، حادثه در کندوان (۱۳۷۴)، دادستان (۱۳۷۰)، ابلیس (۱۳۶۹)، نار و نی (۱۳۶۷)

سریال های تلویزیونی بیوک میرزایی 

افسانه هزارپایان، برادر، تله فیلم هوی خنک، کیمیا، یادداشت های یک زن خانه دار، تله فیلم اتفاق، فوق سری، دزد و پلیس، کلاه پهلوی، قهر و آشتی، تله فیلم حرف مردم، تله فیلم آبی عمیق، عملیات ۱۲۵، شاید برای شما هم اتفاق بیفتد، تله فیلم شهرام و بهرام، تله فیلم شاهد، مرد هزار چهره، مدار صفر درجه، آرزو های شیرین، پنجره، روز رفتن، باران بهاری، رقص پرواز، پای پیاده، یک مشت پر عقاب، عسل ها و مثل ها، پهلوانان نمیمیرند، معما، این سه نفر، مهمان پذیرطوبی، بررسی یک پرونده، تن ها، خاتون، روز های آرزو، گمگشته، دانش سرا، دختران، خندان، ماجرا های خانه قدیمی، امواج جادویی، دختران، پانزده مسافر، همشاگردی ها، روزگار جوانی، چشم به راه، زیر یک سقف، پسری به نام قدرت، خانه سبز، گریز، زندگی، در تاریکی شب، لحظه های آشنا، دهه انقلاب، باغ گیلاس، مش خیرالله صندوقچه اسرار، همسایه ها، آپارتمان، دردسر، آخرین سند، پاپیچ، نمایش های طنز، صبگاه خونین، آلبوم خانوادگی، تله فیلم یاقوت آبی، آقای خیالاتی، گرگ ها، ماجراهای رونالد و مادرش، تله تئاتر سیاهی لشکر، سایه همسایه، تله تئاتر آسانسور، تله تئاتر آینه خیال

شرح حال بیوک میرزایی و همسرش

عکس جدید بیوک میرزایی در کنار دخترش

عکس + شرح حال بیوک میرزایی

گویندگی میرزایی

صبح جمعه با شما

شبکه خانگی 

قهوه تلخ (۱۳۸۹)

زندگینامه بیوک میرزایی و همسرش

تاریخچه زندگی بیوک میرزایی

عکس + سرگذشت کامل بیوک میرزایی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی بیوک میرزایی بازیگر و گوینده رادیو کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *