دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

گوشی های موبایل سامسونگ: زیبا، باکیفیت، مقرون به صرفه

  • فرهاد هاشمی
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

امروزه خرید کردن از فروشگاه های اینترنتی به یک عادت رایج و معمول برای همه ما تبدیل شده است. اینکه با خیالی راحت و بدون خستگی راه رفتن در خیابان ها و کلافگی ناشی از شلوغی و سر و صدا بتوانیم مایحتاج خود را تهیه کنیم در زندگی این روزهایمان اهمیت بسیار زیادی دارد. به خصوص در این روزهایی که ویروس کرونا دنیا را خانه نشین کرده و فقط برای کارهای ضروری می توان منزل را ترک کرد فروشگاه های اینترنتی مزیت بزرگی برای ما هستند تا خود و بقیه اعضای خانواده را از خطر ابتلا به این ویروس کشنده حفظ کنیم.

۱۹ کالا یک فروشگاه اینترنتی است که می توانید خیلی از کالاهای مورد نیاز خود مانند لوازم خانگی، محصولات آرایشی و بهداشتی، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و به ویژه گوشی های موبایل را در این سایت پیدا کنید. شاید برای خیلی از شما خریدن گوشی های موبایل به صورت اینترنتی و اینکه گوشی را از نزدیک نبینید کمی سخت باشد ولی ۱۹ کالا با کیفیتی به شدت بالا و امکان دیدن گوشی موبایل به صورت ۳۶۰ درجه ای خیالتان را از این بابت راحت کرده است و می توانید با آرامش خاطر در منزل خود بمانید و از یک گوشی با کیفیت و مرغوب و البته با قیمت مناسب لذت ببرید.

قیمت گوشی سامسونگ

یکی از پرطرفدارترین و البته پر فروش ترین گوشی های موبایل موجود در ۱۹ کالا گوشی های موبایل سامسونگ هستند. قطعا همه طرفداران این گوشی های موبایل می دانند که یکی از علل محبوبیت آن ها قیمت گوشی های موبایل سامسونگ است که بسیار مناسب بوده و نسبت به خدماتی که به کاربرانش ارائه می دهد فوق العاده است. در ادامه تعدادی از پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های موبایل سامسونگ موجود در سایت ۱۹ کالا، مشخصات و قیمت این گوشی های موبایل سامسونگ را بررسی می کنیم.

یکی از پرفروش ترین و البته بدون شک محبوب ترین گوشی های سامسونگ مدل Galaxy M30s است. قیمت گوشی سامسونگ برای این مدل شما را متحیر می کند. قابلیت وجود همزمان ۲ سیم کارت، صفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED، دوربین پشت با سه لنز مجزا شامل ۴۸، ۸ و ۵ مگاپیکسل، حسگر اثر انگشتی در پشت گوشی، وجود رنگ های متنوع مانند مشکی، آبی و رنگ بی نظیر سفید صدفی آن را به یک گوشی موبایل جذاب، کاربردی و پرطرفدار تبدیل کرده است. با سر زدن به سایت ۱۹ کالا می توانید سایر ویژگی های منحصر به فرد و قیمت فوق العاده آن را در این سایت مشاهده کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A71 یکی از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ است. این گوشی میان رده سامسونگ دسامبر ۹۹  به بازار معرفی شد و از آن زمان تاکنون نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است و همچنان جز پرفروش ترین ها محسوب می شود. صفحه نمایشگر بزرگ آن با لبه های بسیار باریک و نازک این گوشی موبایل را به یکی از زیباترین های بازار تبدیل کرده است. البته ناگفته نماند که یکی از جلوه های بی نظیر Galaxy A71 قاب پشتی این گوشی است که صرف نظر از رنگی که انتخاب کرده اید، بافت هندسی آن در برابر نور خورشید تغییر رنگ می دهد و زیبایی خارق العاده ای را به گوشی موجود در دستان شما می بخشد. یکی دیگر از ویژگی های این موبایل که قطعا همه شما را شگفت زده خواهد کرد دوربین فوق العاده با کیفیت آن است. دوربین پشت با ۴ لنز مجزای ۶۴، ۱۲، ۵ و ۵ مگا پیکسلی و دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی یکی از برترین ویژگی های این گوشی به شما می رود که قطعا همه شما می دانید قیمت این گوشی موبایل سامسونگ برای این امکانات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می توانید در سایت ۱۹ کالا با قیمتی کمتر از بازار این گوشی موبایل بی نظیر را از آن خود کنید.

قیمت گوشی سامسونگ

از بهترین و با کیفیت ترین و البته پرطرفدارترین مدل های گوشی سامسونگ می توان به سری نوت این برند اشاره کرد. گوشی های سری نوت سامسونگ از سال ۲۰۱۱ وارد بازار شدند و از همان زمان نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کردند. این گوشی ها با صفحه نمایش بزرگ و قلم کاربردی در نوع خود بسیار منحصر به فرد هستند. Galaxy note 10  یکی از پرطرفدارترین های سری نوت سامسونگ است. حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، قلم مجهز به بلوتوث و دوربین فوق العاده آن در نوع خود بی رقیب است. تنوع رنگ و داشتن رنگ های سفید، مشکی، صورتی، قرمز، رنگ گرادیانی شامل سبز، آبی و بنفش آن باعث شده تا این مدل یکی از محبوب ترین های سامسونگ باشد. در سایت ۱۹ کالا می توانید از سایر مدل های سری نوت دیدن کنید.

به طور کلی در خرید گوشی های موبایل سامسونگ هیچ گاه فراموش نکنید که قیمت این گوشی های موبایل بسیار بی نظیر و مناسب با کارآیی آن هاست و شما می توانید سال های زیادی بدون دغدغه خراب شدن گوشیتان از آن ها لذت ببرید. گوشی های توضیح داده شده در متن بالا و بسیاری دیگر از مدل های گوشی سامسونگ را می توانید با سر زدن به سایت ۱۹ کالا مشاهده کنید. تمامی اطلاعات مربوط به این گوشی های موبایل مانند ویژگی های ظاهری، سیستم عامل آن ها، دوربین عکاسی و فیلم برداری به کار رفته در این گوشی ها، رنگ بندی های مختلفشان و بسیاری دیگر از مشخصات گوشی های سامسونگ در این سایت موجود هستند. همینطور گوشی های دیگری از برندهای مطرح دنیا مانند شیائومی، آیفون، ال جی، هووای، نوکیا و … را می توانید در ۱۹ کالا پیدا کنید. در واقع هرآنچه برای خرید یک گوشی موبایل خوب و باکیفیت نیاز داشته باشید در سایت ۱۹ کالا موجود است و ما با خرسندی میزبان لحظات خوش زندگی شما هستیم.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *