دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تزیین میز پذیرایی خواستگاری با چیدمان و ایده های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب ایده هایی برای تزیین میز پذیرایی خواستگاری را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم این تزیینات مورد توجه تان قرار بگیرند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

خواستگاری جزء مراسم های رسمی است از این رو نحوه پذیرایی از مهمان ها در این مراسم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما به کمک ایده های خلاقانه و جالب به تزیینات میز و میوه و شیرینی و … بپردازید. 

تزیین میز پذیرایی خواستگاری به کمک ایده های خلاقانه

تزیین شیرینی و تزیین میوه روی میز برای مراسم خواستگاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا هر چقدر تزیینات شما خاص و متفاوت باشد پذیرایی باشکوهی را از مهمان هایتان در این مراسم خواهید داشت.

تزیینات میز خواستگاری

تزیینات میز خواستگاری

اگر شما تمایل دارید خواستگاران را مجذوب ذوق و سلیقه خود کنید بهتر است به تزیین خوراکی ها و سینی چای بپردازید همچنین چینش بشقاب و دیس شیرینی و دیس میوه روی سطح میز از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید میوه هایی که برای پذیرایی از مهمان ها تدارک می بینید بهتر است ابتدا به کمک روشی خلاقانه تزیین نمایید یا آن ها را برشی جالب و زیبا بزنید سپس میوه ها را درون ظرف سرو قرار دهید. شیرینی را هم می توانید به شیوه ای جالب و خاص درون ظرف مخصوص پذیرایی بچینید.

تزیین میوه برای خواستگاری تزیین میز پذیرایی خواستگاری تزیین میوه برای خواستگاری تزیین میوه خواستگاری تزیین میز پذیرایی زیبا تزیین میوه برای پذیرایی تزیین چای خواستگاری تزیینات میز پذیرایی تزیین شیرینی برای پذیرایی

طرح و رنگ ظروفی را که برای پذیرایی از مهمان ها انتخاب می کنید باید به گونه ای باشند که با یکدیگر مطابقت و همخوانی داشته باشند تا تزیینات میز خاص و متفاوت تر به نظر برسد.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

برای تزیینات میز خواستگاری همچنین می توانید از شمع های تزیینی و گل های مصنوعی یا طبیعی استفاده نمایید و جذابیت میز عسلی را تکمیل نمایید.

یکی از مهم ترین بخش مراسم خواستگاری آوردن چای برای مهمان ها است از این رو بهتر است شما سینی چای را تزیین نمایید. یک طرف سینی چای را هم می توانید به کمک گل های رنگارنگ و جذاب تزیین نمایید همچنین بهتر است در انتخاب طرح استکان ، فنجان یا لیوان حساسیت لازم را به خرج دهید.

تزیین قندان نیز یکی دیگر از ایده هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد و بهتر است شما قندان هایی با طرح زیبا را انتخاب نمایید سپس شکلات و قند و … را برای سرو درون قندان ها بریزید. در صورت امکان طرح و رنگ قندان را با طرح استکان یا لیوان یا فنجان ها ست نمایید.

تزیین میوه برای پذیرایی تزیین میوه برای میز خواستگاری تزیین جالب میز برای خواستگاری تزیین میوه خواستگاری تزیین چای برای خواستگاری تزیین میوه برای خواستگاری تزیین میز مخصوص پذیرایی تزیین میز خواستگاری تزیین چای برای خواستگاری

در این مطلب با روش هایی برای تزیینات میز خواستگاری در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاین خاص و جذابی را برای این مراسم مهم داشته باشید و مهمان هایتان را سورپرایز کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *