دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیوگرافی صدف عسگری و آشنایی بیشتر با فعالیت های هنری وی

  • محدثه خاکشور
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب بیوگرافی صدف عسگری یکی از بازیگران جوان و بااستعداد سینمای کشورمان ارائه شده است که مطالعه می کنید،، امیدواریم مورد توجه شما علاقه مندان به هنر و نقش آفرینان هنر قرار بگیرد.

صدف عسگری بازیگر محبوب و نوظهور ایرانی در سینما و تلویزیون مشغول به فعالیت می باشد، این هنرپیشه جوان و موفق فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز نمود، بازی او در فیلم سنیمایی «ناپدید شدن» در سال ۱۳۹۶ موجب به نمایش گذاشته شدن، توانایی و استعدادهای وی در این زمینه گردید که زمینه ساز قدم نهادن او در مسیر موفقیت و پشت سر گذاشتن پله های بعدی محبوبیت و شهرت شد.صدف عسگری بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان فعال در عرصه بازیگری در سینما و تلویزیون، دارای ۱۵۸ سانتی متر قد می باشد که به تازگی وارد دنیای بازیگری شده و به جمع هنرپیشگان پیوسته است، با این وجود با چند نقش آفرینی در چند فیلم توجه مردم و فیلمسازان و کارگردانان را به خود جلب کرد و حرکت فعالی را برای خود رقم زد.

بیوگرافی صدف عسگری

صدف عسگری در تاریخ ۵ مهرماه سال ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمد، او در چند فیلم سینمایی مقابل دوربین رفته است که با وجود توانایی هایی که دارد بر تعداد و اسامی این آثار افزوده می شود، در این مطلب با بیوگرافی صدف عسگری همراه آرگا باشید.

شرح زندگی صدف عسگری بازیگر بااستعداد و پرانرژی ایرانی

آغاز فعالیت صدف عسگری و اولین فیلم وی

صدف عسگری نخستین بار در سال ۱۳۹۶ در سن ۱۹ سالگی مقابل دوربین رفت، او اولین تجربه بازیگری خود را با بازی در فیلم سینمایی «ناپدید شدن» به کارگردانی علی عسگری، در همین سال تجربه نمود، این فیلم تاکنون در ایران اکران نشده است ولی در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۷ ایتالیا اکران گردید که البته توانست جایزه هایی را هم دریافت نماید. این فیلم اولین فیلم بلند علی عسگری به عنوان کارگردان می باشد.

آشنایی باا بیوگرافی صدف عسگری بازیگر جوان و نوظهور ایرانی

نظر صدف عسگری در مورد بازی در تئاتر و کیفیت کارهای پیشنهادی

خانم صدف عسگری در رابطه با بازی در تئاتر و حضور نداشتن او در نمایش ها، چنین گفت:

« چند بار پیشنهاد بازیگری در تئاتر به من شد و برای کارکردن رفتم، ولی سلیقه من نبود و ادامه ندادم»

  •  آرون گروپس

همچنین صدف در مورد پیشنهادهای کاری که به وی می شود، می گوید :

«تعداد پیشنهاد کاری به من مهم نیست، بلکه چیزی که اهمیت دارد، کیفیت کار است که باعث دیده شدن بازیگر می شود»

زندگینامه صدف عسگری بازیگر نقش مریم در فیلم یلدا

زندگی شخصی صدف عسگری

در بیوگرافی صدف عسگری می خوانید که وی هنوز ازدواج نکرده است، اما اخبار دقیقی در مورد زندگی شخصی وی وجود ندارد.

آشنایی با بیوگرافی صدف عسگری هنرپیشه بااستعداد و کم سن و سال

کارگردانان و بازیگران محبوب صدف عسگری

 در کل صدف عسگری از هنرپیشگان و کارگردان های بامهارت کشورمان خوشش می آید و دنبال کننده ی فعالیت های آنان می باشد، ولی او دوست دارد تا در فیلمی به کارگردانی اصغر فرهادی، همبازی شهاب حسنی باشد.

او می گوید برای بازی در دو فیلم «یلدا» و «ناپدید شدن» تست داده و انتخاب شده است، طبق گفته ی خودش، او از این سخت گیری های برخی کارگردانان خوش می آید.

شرح زندگی صدف عسگری بازیگر موفق و جوان سینمای ایران

فعالیت های هنری صدف عسگری

  • «فیلم سینمایی ناپدید شدن» در سال ۱۳۹۶
  • «نفیلم سینمایی روزهای نارنجی» در سال ۱۳۹۶
  • «فیلم کوتاه امتحان» در سال ۱۳۹۷
  • «فیلم کوتاه یلدا» در سال ۱۳۹۷
  • «فیلم سینمایی مردن در آب مطهر» در سال ۱۳۹۸

 

فیلم سینمایی «روزهای نارنجی»

خانم صدف عسگری در این فیلم به کارگردانی آقای آرش لاهوتی، و تهیه کنندگی علیرضا قاسم خان در سال ۱۳۹۶ در نقش «مریم» مقابل دوربین رفت. در این فیلم که داستان زندگی یک زن به نام «آبان»، واسطه ی استخدام کارگرهای زن فصلی برای فعالیت در باغ های مرکبات شمال کشور می باشد. این فیلم که بازیگر مطرح و محبوب سینما هدیه تهرانی نیز در آن حضور دارد، جشنواره های بسیار داخلی و خارجی حضور یافته و به خوبی بدرخشد.

آشنایی با زندگینامه صدف عسگری و آنچه که باید بدانید

فیلم سینمایی «یلدا»

صدف عسگری در این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی علی مصفا، و کارگردانی و همچنین فیلنامه نویسی مسعود بخشی در نقش«مریم» مقابل دوربین رفت، البته کاراکتر مریم در این فیلم و مریم روزهای نارنجی با یکدیگر متفاوت می باشند،

در این فیلم بازیگران مطرح و موفق بسیاری جوان و باسابقه در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته اند، از جمله هنرپیشگان این فیلم می توان به بهناز جعفری، فقیهه سلطانی، بهرام افشار، بابک کریمی، صدف عسگری، فروغ قجابگلو، حسن جودکی، محمد ساربان، کمال هاشمی، و … اشاره نمود.

شرح زندگی صدف عسگری بازیگر جوان و پرانرژی

فیلم سینمایی «مردن در آب مطهر»

صدف عسگری در این فیلم به خوبی ایفای نقش نموده و موفقیت آمیز فعالیت خود را به سرانجام می رساند، این اثر به کارگردانی و نویسندگی نوید محمودی و تهیه کنندگی نوید و جمشید محمودی می باشد که بیان کننده ی سختی ها و گرفتاری های تعدادی جوان افغانی است که می خواهند به اروپا مهاجرت نمایند.

در این فیلم بازیگران بااستعدادی از جمله صدف عسگری، ندا جبرائیلی، فرید اسحاقی، علی شادمان، فاطمه میرزایی، علیرضا آرا، محیا رضائی، مهتاب جعفری، پیمان مقدمی و .. ایفای نقش کرده اند.

زندگینامه صدف عسگری هنرپیشه فیلم سینمایی یلدا

زندگینامه صدف عسگری بازیگر توانا و بااستعداد ایرانی

شرح زندگی صدف عسگری و زندگی شخصی وی

در این مطلب شما عزیزان را با بیوگرافی صدف عسگری یکی از بازیگران جوان و باساتعداد سینما و تلویزیون ایران آشنا ساختیم، امیدواریم از مطالعه آن نهات لذت را برده باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *