دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

بهترین انواع مدل ریش برای صورت های گرد کدام مدل ها هستند؟

  • ندا خوشرو
  • ۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل ریش برای صورت های گرد مخصوص آقایان و پسران جوان را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ریش تاثیر زیادی روی زیبایی چهره آقایان دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب ریش صورت خود حساسیت لازم را به خرج دهید تا جذابیت ظاهری تان تکمیل شود.

مدل ریش برای صورت های گرد با جدیدترین متدها

هیچ مردی نباید اصلاح و پیرایش ریش خود را نادیده بگیرد زیرا اگر ریش آقایان بلند باشد ظاهر آن ها نامرتب به نظر می رسد. در ادامه تصاویری از انواع مدل ریش برای افراد با صورت گرد را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل ریش برای صورت گرد

مدل ریش برای افراد با صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد می باشد بهتر است ریش هایتان را به صورت مرتب اصلاح کنید زیرا ریش بلند و نامرتب باعث می شود تا ظاهرتان نامطلوب به نظر برسد.

ریش مثلثی برای آقایان با صورت گرد انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و برای داشتن این مدل باید ریش هایتان را روی گونه های خود کوتاه کنید و علاوه بر این ریش ها هر چقدر به سمت چانه می روند بلندتر باشند.

مدل ریش پروفسوری برای افراد با صورت گرد انتخابی مناسب است همچنین به همراه این مدل بهتر است مقداری ته ریش نیز روی گونه هایتان داشته باشید تا چانه شما بلندتر به نظر برسد.

آقایان با فرم صورت گرد می توانند از انواع مدل ریش بلند و کوتاه ایده بگیرند همچنین اگر شما تمایل دارید ظاهری مردانه تر داشته باشید بهتر است ریش هایتان را بلند نگه دارید و در عین حال نیز از مدلی مناسب برای اصلاح ریش خود استفاده نمایید.

  •  آرون گروپس

ریش بلند مردانه ریش صورت مردانه ریش بلند صورت ریش صورت زیبا ریش صورت برای آقایان ریش صورت مردانه مدل ریش برای افراد با صورت گرد مدل ریش صورت گرد ریش برای صورت های گرد با جدیدترین متدها ریش کوتاه مردانه ریش صورت مردانه

مدل ریش کوتاه نیز باعث می شود تا ظاهرتان آراسته و جذاب تر به نظر برسد همچنین آقایان در رده سنی مختلف می توانند از این مدل ریش استفاده کنند.

ریش باعث می شود تا سن شما بزرگ تر از حد معمول به نظر برسد بنابراین اگر شما تمایل دارید ظاهری مردانه و جذاب داشته باشید بهتر است همیشه ریش یا ته ریش داشته باشید. ریش از پوست صورت در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند همچنین به پوست صورت شما با وجود ریش آسیب کمتری وارد می شود. اگر شما تمایل دارید ظاهری رسمی داشته بهتر است ریش هایتان را به کمک مدلی مناسب اصلاح نمایید و همچنین برای اصلاح ریش از ماشین اصلاح صورت استفاده نمایید تا همیشه ته ریش داشته باشید.

ریش کوتاه مردانه مدل ریش بلند برای صورت های گرد ریش صورت ریش صورت ریش صورت مردانه ریش کوتاه مردانه برای صورت های گرد

در این مطلب با انواع مدل ریش برای صورت گرد آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدل ریشی مناسب را برای خود انتخاب نمایید و ظاهری مردانه و جذاب تر داشته باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *